Gå til innhold

Diskusjon rundt network marketing - MLM


Anbefalte innlegg

Vel, da både Thomas og Joachim har vært inne på mye av det jeg også mener, står jeg igjen med kun ett spørsmål.

 

Du sier alle har like gode muligheter og at incentivsystemet er merittbasert, men hva er da meningen med disse såkalte "teams", eller for å bruke MLM-lingo; "ben under deg"?

 

Du må ikke rekruttere folk under deg om du ikke vil. Vil du selge produkter så er det helt greit det og man kan få god inntekt på bare produktsalg. Poenget med Team er jo at da får man mere gjort i og med at flere jobber med det.. Og siden det er du som tar deg av rekrutterings og opplæringsjobben og leder de til suksess så får du også betalt i form av en prosent av han og hans teams omsetning (Som systemet automatisk tar seg av).

 

Blir det samme som å spørre hvorfor bedriftseiere ansetter folk.. Selvfølgelig for å få mere gjort, bli større og tjene mer penger.

 

Vil du vite mer, så er det bare å lese hele tråden...

La oss forestille oss at du behøver 1.000 "selgere" rett under deg  for å  kunne tjene denne såkalte "passive inntekten som gjør deg lykkelig resten av ditt liv", dette betyr at disse 1.000 selgere behøver en million under seg igjen, for å kunne "duplisere" sin inntekt. Selv du må innrømme at det finnes en grense på hvor mange man kan verve inn for å selge produkter.

Selvfølgelig finnes det begrensinger på hvor rask tilveksten vil være, men husk at det alltid blir født og dør folk. Og den begrensningen ligger så fjernt unna at det ikke noe diskusjon per dags dato. I U.S.A har selskapet eksistert siden 1978 og de vokser fortsatt sterkt. I Norge startet det opp i 1998...

 

En annen ting jeg ofte reagerer på er den menneskelige faktoren som ofte er involvert i disse MLM-organisasjonene; det faktum at det motiveres til å verve venner og familie er direkte kvalmt. Denne "kommersialiseringen" av nære bånd er direkte giftig og kan ødelegge ekstremt mye, ref. ikke minst T5PC kollapsen for en tid tilbake.

 

Ja det kan ødelegge mye om du velger feil selskap (les pyramide) Forutsetningen er jo selvfølgelig at du driver med noe seriøst.. Da risikere du ingenting slikt.. Det eneste du gjør er å tilby mennesker en karrieremulighet. Mulighet for å jobbe for seg selv, ubegrensede inntektsmuligheter osv. Det er opp til hver enkelt selvfølgelig om de vil gripe muligheten eller gi slipp på den.

 

Dessuten, det er en myte at MLM gir deg mer fritid og "uavhengighet". All din fritid blir nemlig brukt til å selge et produkt du egentlig ikke er motivert til å selge (hvor mange ønsker å selge kosmetikkprodukter?), i tillegg til at det går utover ditt sosiale liv. Hvor hyggelig er det for menneskene rundt deg å bli plaget med det samme tullet om Aloe Vera produkter gang etter gang?

Jasså er det en myte.. Ja når du sier det så er det sånn da :roll:

Så var det disse udokumenterte bastante påstandene igjen da...

 

Du er uavhengig når du ikke har en sjef som tvinger deg på jobb i tide og utide. når du selv kan velge når og hvor mye du vil jobbe er man ikke uavhengig da?

Om man er motivert kommer an på hva slags drømmer og ambisjoner du har det.. Har du ingen ambisjoner eller drømmer om noe man kan oppnå med å styre sin egen tid og ha høy inntekt/liten ekstrainntekt osv. så er det ikke noe for deg å jobbe med heller.. Enkelt og greit. Grunnen til at helse og kosmetikk er så "in" er at det er det som vokser mest nå. Det er der den store vekstbølgen vil komme nå i mange år fremover.. Vi lever lenger og vil ha det bra og se bra ut så lenge vi lever..

Du synes vel det er greit å selge noe som folk vil ha og har behov for?

 

Det kan gå utover ditt sosiale liv i form av mange nye venner og kolleger.. Det sosiale er en av de beste tingene med Team Marketing/NM/MLM!

 

Vi plager ikke mennesker, vi spør og tilbyr en mulighet.. sier de nei etter å ha sett på det så er det greit og jeg spør ikke mer... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ba meg søke på nettet etter selskapet ditt. Joda, fant blandt annet dette:

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/priva...ticle332877.ece En "finansklovn" som ikke virker så seriøs at det gjør noe, er tydeligvis sentral i selskapet.

 

Og hva du måtte sakse fra ditt selskaps intranett er det ikke det jeg svegler først...

5515236[/snapback]

 

Ja og du fant MASSE positivt tenker jeg, men siden du kun er negativt innstilt så er det den lille biten dårlig utført journalistikk du kunne finne..

 

Denne personen er ikke og har aldri vært noen sentral person i <mitt selskap som jeg ikke får si navnet på for da reklamerer jeg visst> . Han har registrert seg som distributør og tydeligvis gitt opp siden han måtte jobbe for å tjene penger. Denne personen vil tydelig tjene penger uten å jobbe og tyr derfor til svindelmetoder (oppretter egne pyramider).

Han har tilfeldigvis laget en hjemmeside der det står at han er distributør og denne journalisten har da tydelivis bare søkt på navnet til personen og funnet siden hans om <Verdens største Aloe Vera produsent> og dermed gått ut ifra at det også er svindel (uten å gjøre ordentlig resarch først) i og med at han driver med svindel nå..

Lenke til kommentar
Ja og du fant MASSE positivt tenker jeg, men siden du kun er negativt innstilt så er det den lille biten dårlig utført journalistikk du kunne finne..

5548876[/snapback]

Vet du hva? Man kan ikke bare kalle en som stiller seg kritisk for dårlig journalist. Mulig det stemmer, men det er et elendig forsvar. Min fars selskaper fikk også en del "dårlig journalistikk" rettet mot seg. Problemet var bare at mannen bak det hele hadde vunnet "Prisen for kritisk og uavhengig journalistikk". Joda, han misforstod så det holdt, men hva hjalp det?

 

Artikkelen skriver at han er aktiv innen flere selskaper; hvorav ditt selskap er det eneste som ikke regnes som en ren pyramide. De to andre advares det kraftig mot. Hvorfor velger da mannen ditt selskap, som eneste "rene"?

 

Godt spørsmål, som ikke bør avfeies med "dårlig journalist".

 

MLM er rett og slett for folk som ikke er så vansklig å lure. Kanskje kjøper folk aloe-vera-sepen din første gangen, kanskje de til og med prøver fuktighetskremen. Og så finner de ut at den de brukte før var vel så bra. Hvor mange av kundene dine kjøper "gang på gang på gang"?

Lenke til kommentar

MicrolaXx, du unngår på en latterlig måte å svare på Robbies spørsmål ved å komme med noe svada om pensjoner, det grunnleggende problemet er fortsatt der. Om det trengs 1000 selgere under en for å få en «passiv inntekt», er det nødvendigvis ikke særlig mange som kan tjene stort på opplegget.

 

Si at 10% av Norges befolkning etter hvert kjøper produktet, og at firmaet får en markedsandel på 50% (begge deler er solide tall). Man sitter da med litt under 250 000 norske kunder, fremdeles bra. En selger kan neppe overleve med mindre han har en god del kunder, si 250, for enkelhets skyld. Man ender da opp med 1000 selgere i landet – én av disse kan få disse fantastiske passive inntektene. Selvfølgelig, tallene er tatt ut av luften. Men, si man i stedet trenger 100 selgere under seg for å bli rik – det er fortsatt ikke snakk om mer enn 10 mennesker som blir spesielt rike av dette.

 

Genialt og rettferdig, vanlige mennesker får uvanlige muligheter – eller blir lettlurte mennesker loppet for penger og arbeidskraft?

Lenke til kommentar
Ja og du fant MASSE positivt tenker jeg, men siden du kun er negativt innstilt så er det den lille biten dårlig utført journalistikk du kunne finne..

5548876[/snapback]

Vet du hva? Man kan ikke bare kalle en som stiller seg kritisk for dårlig journalist. Mulig det stemmer, men det er et elendig forsvar. Min fars selskaper fikk også en del "dårlig journalistikk" rettet mot seg. Problemet var bare at mannen bak det hele hadde vunnet "Prisen for kritisk og uavhengig journalistikk". Joda, han misforstod så det holdt, men hva hjalp det?

 

Artikkelen skriver at han er aktiv innen flere selskaper; hvorav ditt selskap er det eneste som ikke regnes som en ren pyramide. De to andre advares det kraftig mot. Hvorfor velger da mannen ditt selskap, som eneste "rene"?

 

Godt spørsmål, som ikke bør avfeies med "dårlig journalist".

Kanskje han startet opp og prøvde, men så fant han ikke motivasjonen til å gjøre jobben og dermed ville prøve seg på å svindle folk istedet siden det ikke krever like stor grad av jobb? For å tjene mye penger i dette selskapet så må man hjelpe andre til suksess for å oppnå suksess selv.. Kan han var for egoistisk til å gjøre det? Man kan nelig ikke være egoistisk for å lykkes i dette selskapet..

 

Hva forteller majoriteten av resultatene du finner? Er det gjennomgående negativ informasjon eller positiv informasjon du får?

MLM er rett og slett for folk som ikke er så vansklig å lure. Kanskje kjøper folk aloe-vera-sepen din første gangen, kanskje de til og med prøver fuktighetskremen. Og så finner de ut at den de brukte før var vel så bra. Hvor mange av kundene dine kjøper "gang på gang på gang"?

 

Hvorfor snakker du om luring her? Hva blir de lurt til/for? Blir de distributør og ikke gjør noen ting så tjener de bare ikke penger.. Det koster dem heller ingenting siden det er gratis å være distributør.. Gjør de noe så tjener de jo penger.. Blir de lurt til å tjene penger da?

Faktisk de aller fleste ringer selv og vil ha mer. De er strålende fornøyd! Har hørt flere distributører som har vært selgere hele sitt liv og som aldri har opplevd at en kunde frivillig ringer tilbake og vil ha mer av produktet de selger. De opplevde det første gang med disse produktene. Det gjorde noe med deres oppfatning av kvaliteten på våre produkter kan du si...

Lenke til kommentar
MicrolaXx, du unngår på en latterlig måte å svare på Robbies spørsmål ved å komme med noe svada om pensjoner, det grunnleggende problemet er fortsatt der. Om det trengs 1000 selgere under en for å få en «passiv inntekt», er det nødvendigvis ikke særlig mange som kan tjene stort på opplegget.

Når snakket jeg om pensjoner? Man får en passiv inntekt med kun 1 person under deg som omsetter og bruker produktene også.. Jo mer den personen omsetter, jo mer vil du tjene. Rekrutterer og lærer du opp fler blir det da mulig med høyere omsetning og du tjener mer... Og det er ingen grunnleggende problemer som du snakker om...

Si at 10% av Norges befolkning etter hvert kjøper produktet, og at firmaet får en markedsandel på 50% (begge deler er solide tall). Man sitter da med litt under 250 000 norske kunder, fremdeles bra. En selger kan neppe overleve med mindre han har en god del kunder, si 250, for enkelhets skyld. Man ender da opp med 1000 selgere i landet – én av disse kan få disse fantastiske passive inntektene. Selvfølgelig, tallene er tatt ut av luften. Men, si man i stedet trenger 100 selgere under seg for å bli rik – det er fortsatt ikke snakk om mer enn 10 mennesker som blir spesielt rike av dette.

Det er mange definisjoner på rik og det mange forskjellige mål folk vil oppnå. De aller fleste er strålende fornøyd med en ekstrainntekt ved siden av sin vanlige jobb. Noen vil bare bestille produkter til eget bruk til grossistpris og noen velger å satse hardt og fullt og oppnår utrolige resultater på det. Det er muligheter for alle!

Vet ikke hvor du får alle de tallene dine fra, men det er hvertfall ikke realiteten. Vi har allerede flere millionærer i Norge og Norge er kun i startfasen. De aller, aller fleste har ikke engang hørt om oss så potensialet er enormt!

Genialt og rettferdig, vanlige mennesker får uvanlige muligheter – eller blir lettlurte mennesker loppet for penger og arbeidskraft?

Hvor mange ganger må jeg fortelle at det ikke finnes mulighet for å tape penger?? Det er garantier for både kunder og distributører.. Det er gratis å være distributør.. Ingen avgifter av noe slag. Ikke alle vil gjøre jobben, men man har muligheten..

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
Hvorfor snakker du om luring her? Hva blir de lurt til/for? Blir de distributør og ikke gjør noen ting så tjener de bare ikke penger.. Det koster dem heller ingenting siden det er gratis å være distributør.. Gjør de noe så tjener de jo penger.. Blir de lurt til å tjene penger da?

Faktisk de aller fleste ringer selv og vil ha mer. De er strålende fornøyd! Har hørt flere distributører som har vært selgere hele sitt liv og som aldri har opplevd at en kunde frivillig ringer tilbake og vil ha mer av produktet de selger. De opplevde det første gang med disse produktene. Det gjorde noe med deres oppfatning av kvaliteten på våre produkter kan du si...

5551225[/snapback]

Mamma fortalte fra sin tid i arbeidslivet, om en noe eldre, litt lettlurt dame som satt på mammas forværelse, og tok telefonene. Denne damen hadde vel litt problemer med å få pengene til å strekke til, og prøvde stadig nye muligheter. Det være seg vaskemidler, Tupperware og Herbalife. De to siste er ihvertfall relativt kjente, og har vel forsåvidt klart seg. Vet ikke om de dreier seg så mye om å bygge nettverk? Uansett, folk, mamma inkludert, kjøpte litt vaskemiddel av telefondamen, det kunne jo tenkes det fungerte, og det var jo litt synd på damen. Joda. Og de prøvde det ut... Og mange kom vel frem til at Omo Color fra ICA antagelig vasket bedre. Og de som ikke var altfor gode venner med damen, turte å takke nei. Men damen hadde jo kjøpt 100 kilo vaskemidler samtidig, da fikk hun dem nemlig billigere inn til seg...

 

Og selvom vennene fortsatte å kjøpe litt for å være greie, så satt hun plutselig igjen med 50 kilo vaskemidler... Og det var vel litt kjedelig, og det skal bortimot ikke forundre meg om damen fortsatt vasker sitt eget tøy i dette vaskemiddelet...

 

Poenget jeg vil frem til? Nettverkssalg har en tendens til å utnytte venner og kjente. Men hvor happy blir venner og kjente hvis de må kjøpe aloe vera-drikken eller fuktighetskremen din annenhver måned? Selvom de gir seg og kjøper av deg mistenker jeg at de blir lit lei etterhvert... Men du er jo en ellers grei kar, så de gir seg og kjøper en flaske av drikken din. Men etter hvert sier de muligens(forhåpentligvis) fra. Og du gir deg kanskje ikke, og de tenker sitt om en tidligere så greie vennen de hadde.

 

Jeg tror selv at MLM som dere så fint kaller det ender med at utnyttelse av venner og kjente - så lenge de faktisk vil være din venn eller bekjent. Deretter går det desverre i utforbakke både med salg og vennekretsen din. Og vennekretsen er viktig for andre ting enn inntektene dine, er den ikke vel?

Lenke til kommentar

Du dobbeltposter en del, så da tillater jeg meg det samme...

 

Vi har allerede flere millionærer i Norge og Norge er kun i startfasen. De aller, aller fleste har ikke engang hørt om oss så potensialet er enormt!
Hva er en millionær? Husk på at de fleste som eier sin egen lille leilighet i Norge faktisk er millionærer. Er du millionær hvis du på tre år har tjent 340 i året? Må du tjene en million per år for å være millionær? Nå er jeg spent her!
Lenke til kommentar

Du snakket om pensjoner når du beskrev hvordan regnestykket skulle gå opp (at man trenger én million selgere for å få 1000 mennesker til å oppnå «uvanlige resultater»). «Tallene» er ikke tatt fra noe annet enn enkel fornuft og logiske slutninger; om du påstår at du selger et produkt og kan la «helt vanlige mennesker oppnå uvanlige resultater» gjennom dette, må det gi common economic sense, noe det absolutt ikke gjør. Rent fysisk er det grenser for hvor mye av disse produktene man har behov for, og da vil inntektene nødvendigvis begrenses deretter.

 

Jeg skrev «penger og arbeidskraft» på slutten av innlegget mitt fordi jeg vet det ikke er alle som har oppstartsavgifter.

Lenke til kommentar
Hvorfor snakker du om luring her? Hva blir de lurt til/for? Blir de distributør og ikke gjør noen ting så tjener de bare ikke penger.. Det koster dem heller ingenting siden det er gratis å være distributør.. Gjør de noe så tjener de jo penger.. Blir de lurt til å tjene penger da?

Faktisk de aller fleste ringer selv og vil ha mer. De er strålende fornøyd! Har hørt flere distributører som har vært selgere hele sitt liv og som aldri har opplevd at en kunde frivillig ringer tilbake og vil ha mer av produktet de selger. De opplevde det første gang med disse produktene. Det gjorde noe med deres oppfatning av kvaliteten på våre produkter kan du si...

5551225[/snapback]

Mamma fortalte fra sin tid i arbeidslivet, om en noe eldre, litt lettlurt dame som satt på mammas forværelse, og tok telefonene. Denne damen hadde vel litt problemer med å få pengene til å strekke til, og prøvde stadig nye muligheter. Det være seg vaskemidler, Tupperware og Herbalife. De to siste er ihvertfall relativt kjente, og har vel forsåvidt klart seg. Vet ikke om de dreier seg så mye om å bygge nettverk? Uansett, folk, mamma inkludert, kjøpte litt vaskemiddel av telefondamen, det kunne jo tenkes det fungerte, og det var jo litt synd på damen. Joda. Og de prøvde det ut... Og mange kom vel frem til at Omo Color fra ICA antagelig vasket bedre. Og de som ikke var altfor gode venner med damen, turte å takke nei. Men damen hadde jo kjøpt 100 kilo vaskemidler samtidig, da fikk hun dem nemlig billigere inn til seg...

 

Og selvom vennene fortsatte å kjøpe litt for å være greie, så satt hun plutselig igjen med 50 kilo vaskemidler... Og det var vel litt kjedelig, og det skal bortimot ikke forundre meg om damen fortsatt vasker sitt eget tøy i dette vaskemiddelet...

 

Poenget jeg vil frem til? Nettverkssalg har en tendens til å utnytte venner og kjente. Men hvor happy blir venner og kjente hvis de må kjøpe aloe vera-drikken eller fuktighetskremen din annenhver måned? Selvom de gir seg og kjøper av deg mistenker jeg at de blir lit lei etterhvert... Men du er jo en ellers grei kar, så de gir seg og kjøper en flaske av drikken din. Men etter hvert sier de muligens(forhåpentligvis) fra. Og du gir deg kanskje ikke, og de tenker sitt om en tidligere så greie vennen de hadde.

 

Jeg tror selv at MLM som dere så fint kaller det ender med at utnyttelse av venner og kjente - så lenge de faktisk vil være din venn eller bekjent. Deretter går det desverre i utforbakke både med salg og vennekretsen din. Og vennekretsen er viktig for andre ting enn inntektene dine, er den ikke vel?

5551437[/snapback]

Jeg snakker fra mitt eget selskap og jeg har allerede svart på dette flere ganger.. De aller aller fleste er strålende fornøyd med produktene. De kommer til og med å forteller meg f.eks at det er den beste kremen de noen gang har hatt og de kommer til og med og kjøper for sine egne venner da de har skrytt av og anbefalt sine egne venner og prøve (Snakker nå om vanlig kunder av meg og ikke distributører).

Du og jeg og alle mennesker selger jo hele tiden! Hvis du f.eks har vært på kino og sett på en bra film så forteller du gjerne det til dine venner og de går og ser filmen fordi du har anbefalt de å gjøre det. Og kinoen/filmskaperne tjener penger på at du anbefalte dine venner å se filmen. Hvorfor skal ikke du få litt betalt for "jobben" du gjorde med å anbefale? Network Marketing går på nettopp dette. Du bruker produktene selv og får positive resultater. Dermed vil du anbefale andre å prøve de. Det er derfor det er så viktig at du må stå inne for produktene til det selskapet du representerer og at produktene holder topp kvalitet!

 

Skulle de mot formodning ikke være fornøyd så kan de levere emballasjen tilbake til meg og få pengene igjen...

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
Du dobbeltposter en del, så da tillater jeg meg det samme...

 

Vi har allerede flere millionærer i Norge og Norge er kun i startfasen. De aller, aller fleste har ikke engang hørt om oss så potensialet er enormt!
Hva er en millionær? Husk på at de fleste som eier sin egen lille leilighet i Norge faktisk er millionærer. Er du millionær hvis du på tre år har tjent 340 i året? Må du tjene en million per år for å være millionær? Nå er jeg spent her!

5551449[/snapback]

 

Dobbeltposter? Jeg quoter deres mangedoble spørsmål om det samme som jeg har besvart flere ganger...

 

Definisjonen på at en har blitt millionær er at de ikke hadde over en million kroner og har fått det med mulighetene NM har gitt dem..

 

De aller fleste som eier en leilighet har lånt penger til den og den fulle verdien i boligen er ikke deres før de har betalt ned sin gjeld. Med andre ord, ikke millionærer..

 

Hva trodde du en millionær var?

 

Det er utrolig mye flisespikkeri her. Hva er en millionær osv.. :whistle:

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar

Nei jasså:

 

Definisjonen på at en har blitt millionær er at de ikke hadde over en million kroner og har fått det med mulighetene NM har gitt dem..
Denne krever mer du... En mann med 980 i årsinntekt tjente tyve til i året på pyramider, og pyramiden gjorde han dermed til millionær? Eller snakker vi formue? Definisjonen din er fortsatt uklar for meg.
Lenke til kommentar
Nei jasså:

 

Definisjonen på at en har blitt millionær er at de ikke hadde over en million kroner og har fått det med mulighetene NM har gitt dem..
Denne krever mer du... En mann med 980 i årsinntekt tjente tyve til i året på pyramider, og pyramiden gjorde han dermed til millionær? Eller snakker vi formue? Definisjonen din er fortsatt uklar for meg.

5551566[/snapback]

 

Dette blir bare flisespikkeri... Det skjønner du vel selv også håper jeg...

Lenke til kommentar
Nei, det skjønner jeg ikke. Millionærbegrepet ditt ser ut til å tilpasse seg regnestykkene...

5551578[/snapback]

 

Snakker generelt som de aller fleste lever.. De har en vanlig jobb og bruker opp lønnen sin hver måned. Klarer ikke spare mer enn bittelitt eller ingenting...

De kan f.eks nå ha fått en ekstrainntekt eller fulltidsinntekt fra NM som har gikk dem muligheten til å ha noe tilovers.. Snakker jeg om millionærer så har de tjent over 1 million eller mer på NM.

 

Det er selsfølgelig relativt, og hovedpoenget er at det er fler som har tjent ganske bra med penger allerede.....

 

............... :roll:

Lenke til kommentar

La meg konkretisere det økonomiske; uansett hvor bra bakerne i Norge organiserer seg, vil det aldri være behov for én million bakere, det er grenser for hvor mye brød man kan spise. Visjonene til disse nettverksselskapene vil aldri gå i oppfyllelse, fordi de ikke tar med slike enkle faktum i sine regnestykker – hvordan skal de ellers lure mennesker til å bruke av sin tid på å gjøre toppene rike?

 

(For jeg tviler ikke på at det finnes mennesker som blir rike på dette, poenget er at det er få, og det er kun toppene, i motsetning til det selskapene prøver å overbevise egne selgere om.)

 

Forresten, den artikkelen du linket til skiller bare mellom selskaper som er direkte ulovlige og lovlige, de sier ingenting om håpløsheten i forretningskonseptet.

Lenke til kommentar
La meg konkretisere det økonomiske; uansett hvor bra bakerne i Norge organiserer seg, vil det aldri være behov for én million bakere, det er grenser for hvor mye brød man kan spise. Visjonene til disse nettverksselskapene vil aldri gå i oppfyllelse, fordi de ikke tar med slike enkle faktum i sine regnestykker – hvordan skal de ellers lure mennesker til å bruke av sin tid på å gjøre toppene rike?

 

(For jeg tviler ikke på at det finnes mennesker som blir rike på dette, poenget er at det er få, og det er kun toppene, i motsetning til det selskapene prøver å overbevise egne selgere om.)

 

Forresten, den artikkelen du linket til skiller bare mellom selskaper som er direkte ulovlige og lovlige, de sier ingenting om håpløsheten i forretningskonseptet.

5551745[/snapback]

 

Hvorfor engasjerer du deg egentlig i denne diskusjonen? Du vil jo åpenbart ikke endre din instilling til NM uansett... Meningen med denne tråden var egentlig å svare på spørsmål fra folk som vil vite litt mer om NM og kanskje har noen spm som de lurer på. Meningen med denne tråden var ikke at folk som uansett ikke vil endre sitt negative syn på NM og kun er ute etter å flame det skal slenge ut all dritten sin her...

 

NM er ikke svindel, det er ikke umulig å tjene penger som du påstår at det er og alle har lik mulighet til å oppnå det de vil bare de er villig til å gjøre jobben.. Sånn er det bare uansett hva du måtte tro..

 

NM er ikke perfekt.. Det er ingenting som er perfekt.. Det er bare litt mer perfekt enn den tradisjonelle distribusjonsmodellen..

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...