Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!


Cuneax

Anbefalte innlegg

Eneste erfaringa jeg har skolemessig sett er mediefag som valgfag på allmenn vgs. Jeg driver og sparer opp poeng nå for å komme inn på medieproduksjon på NTNU. Jeg har bestemt meg for å drive med det jeg liker best framfor andre, sekundære ting som f.eks. historie.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste erfaringa jeg har skolemessig sett er mediefag som valgfag på allmenn vgs. Jeg driver og sparer opp poeng nå for å komme inn på medieproduksjon på NTNU. Jeg har bestemt meg for å drive med det jeg liker best framfor andre, sekundære ting som f.eks. historie.

5465550[/snapback]

Da havner vi høyst trolig i samme linjeforening til neste år. ;)

Lenke til kommentar

LarsP: Jeg må sanke poeng i et par år til for å komme inn på Medieproduksjon, dessverre :(

 

Tomat-Ulf: Hvorfor er det dumt at jeg må sniffe kola? :p

 

_Julenissen_: Kanskje dumt spørsmål, men har du prøvd å høyreklikke og "show picture"? Jeg trodde imageshack var blant de mer stabile...

 

Winters: Du må gjerne si nøyaktiv hva som er stereotyp med rollene, så skal jeg se hva jeg kan utbedre. Noen av rollene er ment å være litt stereotype også, av dunkle grunner ;)

 

Vi har filma scene 04 nå i to timer og skal gyve løs på scene 13 før vi gir oss for i dag. Bilder osv kommer etterpå.

Lenke til kommentar

Scene 04 og 13 ble filmet i kveld.

 

Scene 04 var litt komplisert fordi den involverte et sjakkspill som vi måtte få til realistisk. Vi leita litt på Internett og sånt etter gode end-games, men tok oss til takke med et bilde jeg fant fra en sjakkmatt jeg utøvet mot en romkamerat i militæret.

 

Scenen involverer Reb (meg) og Nicolae.

 

hjemmespisebord011sq.jpg

 

Det var en del dialog med i den scenen, og siden det var første scene vi filma noensinne i denne filmen og seriøst sammen som et lag, ble det selvfølgelig litt forsinkelser pga urutinert oppførsel.

 

Seinere på kvelden filma vi en mindre krevende scene, scene 13, som involverte langt mindre snakk.

 

Vi fikk litt kamerahjelp av vår roomie DuTTZi. Som vi ser på bildet her:

hjemmesofa010el.jpg

 

Vi brukte denne lampa for å skape litt følelse av at det liksom skulle foregå på dagtid:

lampe011bi.jpg

Endret av cun
Lenke til kommentar

Mengaloth er en amatør fantasy film som er lagd her i nærmiljøet. Den har fått gode kritikker(bl.a. en 5-er i stavanger aftenblad). Det er tydelig på skuespillet at dette er en amatørfilm, men allikevel er det bra. Håper dette kan være en oppmuntring til at det er mulig å få til noe bra på film. Og lykke til videre!

 

Jeg ser at linken til traileren er død. Skal prøve å snakke med en som kan få den opp igjen.

Endret av Gryxor
Lenke til kommentar

En raks liten kommentar:

 

vanlig lampelys er veldig gult. Gult lys blir stygt på film, også i svarthvitt. Bruk en "opppussinglampe", og få tak i hvitt lysfilter. Funker knall. Plasser også bak personer i mørke klær i mørke rom. Skaper en velid "hellig" effekt. (Nesten som outwerglow i photoshop :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...