Gå til innhold

Oblivion lanseres i mars (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Allerede? Det var først satt til å komme i November 2005, så ordet "allerede" passer ikke inn noen plass i denne sammenhengen.

5451872[/snapback]

Jeg reagerte også på den der. De kunne like gjerne skrevet "Oblivion lanseres allerede 3 måneder etter sin opprinnelige lanseringsdato". :p

 

Det høres i allefall veldig rart ut å ha med ordet "allerede", siden Bethesdasoft i det siste har sagt at spillet skal komme "early 2006" (det står faktisk på nettstedet deres i skrivende stund). Hva man tolker dette til blir jo en annen sak, men i verste fall kan man vel tolke det til å gjelde første halvdel av 2006. Da vil i såfall 24. mars være sånn midt på treet, siden det er omtrent så midt i denne perioden som det er mulig å få det.

 

Uansett gleder jeg meg noe helt sinnsykt til å få satt klørne i dette spillet. :yes:

Lenke til kommentar
Allerede? Det var først satt til å komme i November 2005, så ordet "allerede" passer ikke inn noen plass i denne sammenhengen.

5451872[/snapback]

Jeg skriver "allerede" fordi den forrige datoen 2K Games og den norske distributøren opererte med (etter at spillet ble utsatt fra november) var i slutten av april.

Lenke til kommentar
Allerede? Det var først satt til å komme i November 2005, så ordet "allerede" passer ikke inn noen plass i denne sammenhengen.

5451872[/snapback]

Jeg skriver "allerede" fordi den forrige datoen 2K Games og den norske distributøren opererte med (etter at spillet ble utsatt fra november) var i slutten av april.

5452054[/snapback]

Allerede burde da vært byttet ut med "etter mye om og men", hehe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...