Gå til innhold

Ødelagte ørepropper til iPod mini


Anbefalte innlegg

Hei

 

Mine iPod-ørepropper fungerer ikke lengere. De har i lang tid blitt slitt fra hverandre (slik at man har sett "innmaten" i ledningen), og nå er det ikke lyd i dem. Dvs. noen ganger er det det, men ofte faller den ut på et eller på begge.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få nye, gratis? :hmm:

 

(iPoden er under 1 år, og er av modellen mini)

 

Takk! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp det ett nytt sett, gjerne av annet merke enn iPod standard. Du får bedre lyd, og du annonserer ikke til alle kriminelle at "hey alle tyver, jeg har iPod! Kom og stjæl!"

 

:green:

 

 

edit: mer seriøst: propper er "forbruksvare" skadene du beskriver er slitasjeskader og dekkes sannsynligvis ikke av garanti eller reklamasjonsrett. Det skal fint gå ann å ha ipod headsett i mer enn 1år uten å ødelegge dem slik du har gjort (jeg har hatt mine i ca 2 år nå, ingen skader på dem enda...men så behandler jeg ting pent da..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Skal gå ann og få nye ørepropper herifra: http://depot.info.apple.com/ipod/
If your iPod headphones aren't working, try connecting them to your computer's audio output or another audio device that has a 3.5 mm stereo headphone jack. If the issue persists, use the form below to order replacement iPod headphones.

5438481[/snapback]

 

Da prøver jeg derifra!

 

Takk! :)

 

Edit:

We're Sorry!

 

Our online service request system is undergoing its regular monthly maintenance. We apologise for the inconvenience.

 

:mad:

Endret av Scotch:)
Lenke til kommentar

Etter at jeg har godtatt betingelsene og skrevet inne AppleID og passord kommer bare denne siden opp: http://selfservice.apple.com/wss/InformationUnavailable.html

 

We're Sorry!

 

We do not have your data in our system. Please contact Apple for assistance.You can find the right phone number for your location by going to Contact Us

 

Noen som vet hva som er galt?

 

*Savner iPoden min*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...