MagE Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hei, jeg har kjøpt to Samsung harddisker som jeg vil kjøre i RAID 0. Hovedkortet mitt er et A7N8X-E Deluxe, som har en "Silicon Image Sil 3112A RAID Controller" Problemet mitt er at jeg ikke finner RAID 0 drivere. Kunne noen ha hjulpet meg litt? har sett på samsung, asus og Silicon Image sine sider uten hell. Endret 13. januar 2006 av MagE
Falconer Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Alle drivere til hovedkort finner du som oftest på hovedkortprodusentens hjemmeside. Her er direkte link til siste versjon: http://dlsvr03.asus.com/pub/ASUS/misc/ide/...icon_v10022.zip Følgende beta driver skal også ha RAID-støtte: http://dlsvr03.asus.com/pub/ASUS/mb/socka/...12RAID_1281.zip Endret 13. januar 2006 av Falconer
MagE Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Takker for kjapt svar Driver på å laster ned nå
MagE Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Tror ikke det gikk så bra. La innholdet på disk1 mappa på en disket og innholdet på disk 2 på en annen. Når jeg satte i den første diksetten manglet den en "txtsetup.oem" fil. denne filen ligger på mappa jeg lastet ned. hva skal jeg gjøre? Har aldri prøvd meg på raid før.
karasjok Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Tror ikke det gikk så bra. La innholdet på disk1 mappa på en disket og innholdet på disk 2 på en annen. Når jeg satte i den første diksetten manglet den en "txtsetup.oem" fil. denne filen ligger på mappa jeg lastet ned. hva skal jeg gjøre? Har aldri prøvd meg på raid før. 5437912[/snapback] Har samme HK selv. Synd at ikke driveren har en "make disc" fil, det vil si et program som lager en floppy med nødvendige drivere automatisk. Du skal selvfølgelig ikke ha alt i floppyen.
karasjok Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Send meg en PM (privat melding) med din e-post, så skal jeg sende filen over til deg. Driveren er bare på ca 2-300 KB.
MagE Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Tusen takk karasjok! Gleder meg til å kunne bruke de nye harddiskene mine nå
karasjok Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Tusen takk karasjok! Gleder meg til å kunne bruke de nye harddiskene mine nå 5438068[/snapback] No problem
MagE Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Fikk samme beskjed nå (txtsetup.oem missing elns)
MagE Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 karasjok sendte meg noen nye drivere, så nå sitter jeg her med en helt ny xp instalasjon. Men windows sier jeg har to disker, RAID driverene har tydligvis ikke fungert siklig på en eller annen måte. Fikk ingen feilmeldinger iløpet av instalasjonen. Noen som har opplevd noe lignende? BTW: Beklager all denne dobbelpostinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå