Gå til innhold

Andre enn meg som tenker "hotkeys" i hverdagen?


Prytz.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at det der faktisk er sant, isåfall sliter du psykisk

5438262[/snapback]

Nei det er klart.. jeg har behov for å lyve slik at alle bøyer seg i støvet for meg..

"OOO store Håvard, du er så tøff, du tenker hurtigtaster i hverdagen"

 

Og nei, psyken min er helt på topp! Det er jo ikke slik at jeg går rundt å tenker det hele tida.. men har skjedd et par ganger at jeg ønsket "CTRL-Z" var en realitet, også i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

En gang for lenge siden skulle jeg finne noe på rommet mitt. Så tenkte jeg bare plutselig automatisk å søke etter det som man søker etter ord i notisblokk :!: :!: Men så tenkte jeg at det var ikke PCen jeg var på der hehe. Tenk hvor enkelt alt ville vært.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Jeg tenker ikke hurtigtaster nei.

Men på lange kjedelige forelesninger savner jeg ofte en måte å spole, og når det endelig blir sagt noe interessant jeg har lyst til å notere har det hendt et par ganger det første jeg gjør er å sprike ut lillefingrene og fort trekke de langs bordflata slik jeg gjør på tastaturet for å finne CTRL-SHIFT-CAPS og CTRL-SHIFT-ENTER når jeg skal begynne å skrive... for så å plukke opp blyanten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det eneste må være at jeg leter etter ALT+PILHØYRE (10 sek. framover i VLC) når det kommer noe kjedelig i et program.

 

Jeg har hatt endel slike tvangstanker før, husker at jeg sjekka hvert eneste ord jeg så skrevet et sted om det besto av et partall eller oddetall med bokstaver, drømmen var en setning med ord som kun besto av partall :p

Så har jeg selvfølgelig spotta ut steder på vegger hvor det kunne ha vært lurt å kasta en flash:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...