Gå til innhold

Andre enn meg som tenker "hotkeys" i hverdagen?


Prytz.

Anbefalte innlegg

Vel, la meg forklare. Vi hadde skrivedag i dag. Hver gang jeg tok meg en liten pause og lente meg tilbake på stolen, tenkte jeg faktisk "Ctrl-s". (lagre) Jeg skulle faktisk til å trykke det før hjernen stoppa meg, og jeg innså hvor ekstremt latterlig det var..

 

Har også opplevd andre ganger som for eks. når jeg søler ett eller annet på kjøkkenet. Da tenkter jeg "Ctrl-A"(markere alt sølet), "Ctrl-x"(kutte det ut), Ctrl-V (lime det inn i søppelbøtta).

 

Og som "LifEstEElEr" nevnte under her, det letes flittig etter "Ctrl-f" (søk) når jeg leter etter noe i bøker.

 

Jeg er helt seriøst.. og dette skremmer meg! :dontgetit:

 

Håvard

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehhh. Hva med å søke hjelp? Det er hverken kult eller praktisk å ha det slikt som det. Kult sier jeg fordi det kommer til å komme ørti unger å si at det er kult, eller å påstå at de holder på med det samme.

5431787[/snapback]

Ehm.. :ermm: søke hjelp faktisk.. neee.. lurte bare på om noen tenkte det samme.. jeg sitter ikke SÅ mye med PCen.. men bruker programmer som krever regelmessig lagring (PS, Premiere, Vegas, Word osv). Hvorvidt det er kult eller ikke kunne ikke brydd meg mindre. Syns bare det var litt morsomt :) Det vitner jo om at vi er "datagenerasjonen".

 

Håvard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...