Gå til innhold

Humoristiske ting i daglilivet.


Articfare

Anbefalte innlegg

Det var en amerikansk dame som hadde en puddel(hund). Hun hadde også en varmluftsovn der hun pleide å tørke hunden(på lav varme) i 10 min. etter vask. En dag så hun en mikrobølgeovn på tilbud. Hun bestemte seg får å kjøpe den og kvitte seg med den gamle varmluftsovnen, fordi hun hadde hørt at at den var mye mer effektiv. Neste gang hun skulle vaske hunden satte hun hunden inn i mikroen og satte på lav varme i ti min. Men da hun skulle ta hunden ut av mikroen igjen fikk hun en stor overaskelse, hunden lå død inne i mikroen.

 

Det sies at hun saksøkte firmaet som hadde laget mikrobølgeovnen, fordi at det ikke sto noe i bruksanvisningen om at man ikke kunne tørke hunder i den. Så vidt jeg kan huske tror jeg faktisk damen vant rettsaken...

 

Dette er en sann histori som min far har fortalt meg :D

5478252[/snapback]

 

Aww. :cry:

Nå ble jeg lei meg, håper for all del det ikke er sant. :dontgetit::no:

 

Stakkars hund...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hørte nylig en historie om en kar som ble bitt av en hund når han gikk tur.

 

Han tok fram en batong, slo bikkja i nakken og drepte den, rett foran øynene på eiern. Eid.

5513447[/snapback]

 

KAN DU SLUTTE!

 

det finnes faktisk dyrevenner her, så slike poster er utrolig unødvendige!!

 

Ville du sett f.eks en person du er glad i blitt slått ihjel?

Sikkert ikke.

Hunder er levende dyr, med følelser.

 

Rapportert! Håper du får en 1 mnd ferie.

 

Btw, hunden ble ikke "eid"...

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Jeg hørte nylig en historie om en kar som ble bitt av en hund når han gikk tur.

 

Han tok fram en batong, slo bikkja i nakken og drepte den, rett foran øynene på eiern. Eid.

5513447[/snapback]

Hunder er levende dyr

5513494[/snapback]

Ikke lenger den bikkja.

Har forresten alltid med meg en batong på innerlomma i tilfellet ett eller annet bikkjeskinn skulle fly i beina på meg, eller gammal kjerring med rulator skulle stå i veien når jeg går tur ;)

dan1el: Slike vandrehistorier er kanskje en noe brutal form for "humor" til å passet i denne tråden

Lenke til kommentar
Ikke lenger den bikkja.

Har forresten alltid med meg en batong på innerlomma i tilfellet ett eller annet bikkjeskinn skulle fly i beina på meg, eller gammal kjerring med rulator skulle stå i veien når jeg går tur  ;)

dan1el: Slike vandrehistorier er kanskje en noe brutal form for  "humor" til å passet i denne tråden

5513757[/snapback]

 

Kanskje jeg skal komme å slå deg ned da med et aluminuimsballtre? :realmad:

Bare fordi du sier noe stygt til meg, derfor har jeg en god grunn til å ty til vold?

Tøv!

 

Hunder som angriper er farlige ja, men DU trenger ikke slå ihjel en hund bare pga det. Det finnes andre måter, groteske dyrehatere!!

 

Det finnes faktisk trening for sånn, på hundekurs.

Blir du angrepet, kan du prøve å ta hunden i nakkeskinnet å legge den ned i bakken. Kan virke litt vanskelig hvis du faller ned på bakken og har hunden over deg. Det viktigste er at du må ikke vise redsel foran hunden, hunden legger fort merke til dette, og benytter seg kraftig av det.

Derfor må du være bestemt og streng, og ikke redd og hylende.

 

Dere MÅ ikke ty til vold i alle saker, en sak har flere sider.

 

el-asso, enten så er du en iskald drittsekk, eller så var det innlegget ditt ironisk?

Håper for din skyld at du var ironisk

 

Men, hvis jeg møter deg på gata engang og du står med vennene dine(om du har noen) og du står i veien for meg, skal jeg slå deg ned med balltre. Siden du står i veien for meg.

 

 

"HAHAHA, EID!!"

 

:roll:

 

EDIT: Og nei, jeg er ikke redd for å si meningene mine til moderatorer som andre ikke tør siden de har moderatorstatus. Moderatorer er vanlige brukere de også.

Så el-asso, du har nå et veldig dårlig intrykk hos meg nå.

Du har status som den største drittsekken på HW akkurat nå, din jævla dyrehater. :mad:

 

Med mindre den posten din var en spøk.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
el-asso, enten så er du en iskald drittsekk, eller så var det innlegget ditt ironisk?

Håper for din skyld at du var ironisk

5513902[/snapback]

:!:

Så det er altså en mulighet for at noen virkelig tror at jeg går med batong på innerlomma og knakker gamle kjerringer og bikkjer i hue etter eget forgodtbefinnende. :!:

 

For å vri litt på et innlegg til en annen bruker i en annen tråd:

"Når jeg leser slike innlegg forstår jeg hvor gammel jeg har blitt.. "

Akk ja, ironi er ikke alltid like lett.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
el-asso, enten så er du en iskald drittsekk, eller så var det innlegget ditt ironisk?

Håper for din skyld at du var ironisk

5513902[/snapback]

:!:

Så det er altså en mulighet for at noen virkelig tror at jeg går med batong på innerlomma og knakker gamle kjerringer og bikkjer i hue etter eget forgodtbefinnende. :!:

 

For å vri litt på et innlegg til en annen bruker i en annen tråd:

"Når jeg leser slike innlegg forstår jeg hvor gammel jeg har blitt.. "

Akk ja, ironi er ikke alltid like lett.

5514095[/snapback]

 

Fint for deg at det var ironi.

Det er ikke alle som skjønner ironi, din idiot.

I hvert fall ikke når det er ting som man er sterkt imot!

Det eneste jeg fokuserte på ved innlegget ditt, var at du slo ned hunder hvis de angrep deg.

Tror du jeg tenkte meg om: Er det ironi? Eller ikke?

Nei.

Jeg sa akkurat det som falt meg inn der og da, uten noe hensyn til at du var ironisk eller ikke.

 

Jeg er sterkt imot dyreplaging, så de historiene om hunder/dyr som blir behandlet sånn vil jeg ha meg frabedt.

Lenke til kommentar
Dyr er dyr, mennesker er mennesker. Oppfører ikke mennesket seg, så blir vi straffet. Oppfører ikke dyr seg, må de og bli straffet.

5514089[/snapback]

 

Mennesker er dyr, bare vi later som vi ikke er det...Men vi er jo såvisst den rasen som påfører andre raser og jorda mest vondt!

 

Edit: Slår noen min voffs, så skal jeg ikke si hva jeg hadde gjordt med dem..

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

om jeg blir angrepet av en voffs uten grunn vil jeg nok bruke alt i min makt for å hindre denne hunden i å "drepe" meg, omså ta livet av den om det virker nødvendig. lyst å vite hvorfor? fordi jeg har noe som heter overlevelsesinstinkt, og det forteller meg at jeg blir angrepet og må forsvare meg selv.

 

har blitt angrepet av en hund flere ganger, men en gang måtte jeg sparke til den for at den skulle slutte. dessuten anmelte jeg den, så den ble avlivet.

 

edit: nok ot

 

vel, for noen dager siden så klarte jeg å overhøre noe min kompis sa til en annen, hva han sa finner dere i signaturen min. :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jeg hørte nylig en historie om en kar som ble bitt av en hund når han gikk tur.

 

Han tok fram en batong, slo bikkja i nakken og drepte den, rett foran øynene på eiern. Eid.

5513447[/snapback]

 

KAN DU SLUTTE!

 

det finnes faktisk dyrevenner her, så slike poster er utrolig unødvendige!!

 

Ville du sett f.eks en person du er glad i blitt slått ihjel?

Sikkert ikke.

Hunder er levende dyr, med følelser.

 

Rapportert! Håper du får en 1 mnd ferie.

 

Btw, hunden ble ikke "eid"...

5513494[/snapback]

Hvis hunden hadde drept et lite barn og en person hadde slått ihjel hunden, hadde du likevel sagt stakars hund ?

Ble litt OT nå :p

Endret av Pels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...