Gå til innhold

Humoristiske ting i daglilivet.


Articfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
klarte å stikke meg selv med en gaffel slik at den stod ut av låret... skjedde rett før jul :p

 

hvis folk vil det kan jeg skrive hvordan man klarer å stikke seg selv med en gaffel dypt, uten å være klar over det!

5462600[/snapback]

 

Fortell hvordan du klarte det! :)

Har alltid hatt lyst å bli kniv-stukken (eller lignende), og gaffel høres jo ikke så gale ut :)

5464325[/snapback]

Vil jeg å vite, har bare nesten greid å stikke ut mit eget øye med slik grillpinne ta no slag :p

5465832[/snapback]

Jeg hadde lagd ostesmørbrød, skulle sette meg på stolen som var litt lav, senket i ræva og alt. Har gaffelen i vestre hånden, setter meg, gaffelen kjøres inn i foret på venstre armlene slik at den kommer faen meg ikke til å røre seg. dette legger jeg så klart ikke merke til før hele, ja hele meg er "ariborn".

 

*chackk*

 

ser ned = gaffel ut av låret

Lenke til kommentar
klarte å stikke meg selv med en gaffel slik at den stod ut av låret... skjedde rett før jul :p

 

hvis folk vil det kan jeg skrive hvordan man klarer å stikke seg selv med en gaffel dypt, uten å være klar over det!

5462600[/snapback]

 

Fortell hvordan du klarte det! :)

Har alltid hatt lyst å bli kniv-stukken (eller lignende), og gaffel høres jo ikke så gale ut :)

5464325[/snapback]

Vil jeg å vite, har bare nesten greid å stikke ut mit eget øye med slik grillpinne ta no slag :p

5465832[/snapback]

Jeg hadde lagd ostesmørbrød, skulle sette meg på stolen som var litt lav, senket i ræva og alt. Har gaffelen i vestre hånden, setter meg, gaffelen kjøres inn i foret på venstre armlene slik at den kommer faen meg ikke til å røre seg. dette legger jeg så klart ikke merke til før hele, ja hele meg er "ariborn".

 

*chackk*

 

ser ned = gaffel ut av låret

5515389[/snapback]

 

Det forstod jeg ikke mye av...

Lenke til kommentar
Må bare gi et tips til noen her. Ikke se "Land of the dead", ejecte den og så høre på System of a down med headset. Det skjedde med meg, og når CD/DVD stasjonen gikk inn igjen startet Power DVD automatisk og lyden gikk fra 7% til 89% eller rundt der.

Da skrek jeg noe jævlig :!:.

5430161[/snapback]

 

Ikke hør på system of a down på høyt volym med høytallere på bærbare dataer. Halve låten blir lammet.

Lenke til kommentar
klarte å stikke meg selv med en gaffel slik at den stod ut av låret... skjedde rett før jul :p

 

hvis folk vil det kan jeg skrive hvordan man klarer å stikke seg selv med en gaffel dypt, uten å være klar over det!

5462600[/snapback]

 

Fortell hvordan du klarte det! :)

Har alltid hatt lyst å bli kniv-stukken (eller lignende), og gaffel høres jo ikke så gale ut :)

5464325[/snapback]

Vil jeg å vite, har bare nesten greid å stikke ut mit eget øye med slik grillpinne ta no slag :p

5465832[/snapback]

Jeg hadde lagd ostesmørbrød, skulle sette meg på stolen som var litt lav, senket i ræva og alt. Har gaffelen i vestre hånden, setter meg, gaffelen kjøres inn i foret på venstre armlene slik at den kommer faen meg ikke til å røre seg. dette legger jeg så klart ikke merke til før hele, ja hele meg er "ariborn".

 

*chackk*

 

ser ned = gaffel ut av låret

5515389[/snapback]

 

Det forstod jeg ikke mye av...

5516031[/snapback]

 

gaffelen satte seg fast i armlenet slik at den ikkekunne gå lengre bak, når jeg da satte meg på den var det bare en vei den kunne gå... inn i låret

Lenke til kommentar

Det var ei mor som fortalte om når familien var i Hellas. Sønnen hadde kjøpt noen små "fine" flasker med oso(sikkert ikke slik det skrives, men mener grekerne utaler det sånn) som er gresk brennevin. sønnen på 14 år hadde stilt de opp på rommet sitt og en gang faren hadde besøk av en venn. fortalte han om de flaskene. Da fant de to ut at de måtte ned å teste ut denne drikken. Men det som var at når de skulle drikke viste det seg at det var vann på flaskene. :!:

 

 

 

håper dere fatter det :mrgreen:

Endret av Håvi
Lenke til kommentar
Det var ei mor som fortalte om når familien var i Hellas. Sønnen hadde kjøpt noen små "fine" flasker med oso(sikkert ikke slik det skrives, men mener grekerne utaler det sånn) som er gresk brennevin. sønnen på 14 år hadde stilt de opp på rommet sitt og en gang faren hadde besøk av en venn. fortalte han om de flaskene. Da fant de to ut at de måtte ned å teste ut denne drikken. Men det som var at når de skulle drikke viste det seg at det var vann på flaskene. :!:

 

 

 

håper dere fatter det :mrgreen:

5542549[/snapback]

 

Tørst sønn? :p

Lenke til kommentar

Jeg leste noe artig nettopp... :D

 

Bra sagt -Mithrandir-

 

Jeg synes at det er trist at slike saker blir tullet med

Det er folk som tar seg nær av slikt.

5514196[/snapback]

 

som svar på

 

Ja, hvis jeg snakker ironisk om å slå ned hunder med batonger, burde jeg bli torturert og drept selv. Helt enig.

5514180[/snapback]

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar

OT:

Hvis en hund først angriper ett menneske er det for seint med trening.

En hund som biter, vil bite igjen senere (fakta). En hund som biter må avlives.

Batong er kanskje ikke riktig verktøy til det? :p

 

Min mening er egentlig at det er eierens skyld om de oppdrar og går rundt med farlige hunder, derfor burde de straffes mye hardere.

Å ta en hund i nakkeskinnet og legge den i bakken kan være vanskelig når den sitter fast i låret ditt og veier 50 kg, dessuten vil jeg gjerne se den som er så kald i en sånn situasjon.

 

Stort sett er jeg enig i at dyreplagere skulle vært skutt, syke mennesker!

 

 

 

Tilbake til topic:

 

-Eieren av Esso stasjonen her fyller bensin på statoil.

-Engelsklæreren min insisterer på at det heter "United States America", ikke "The United States of America", og svarer alle spørsmål på engelsk med et lang "Jaaaaa, correct".

Lenke til kommentar

for noen månder siden var jeg på svømmetrening det ver ei

heilt grei trening og alle var fornøyde.

Så gikk vi ned i garderoben for og dusje.

 

Å praten går som vanlig om alt og ingenting,

så snur jeg meg for og finne sjampoflaska mi, s

å ser jeg at en av de andre svømmerne har tatt

den og står med den i hånda.

 

Å til min store forskrekkelse tar han flaska og kjører den opp

i rompa på en av de andre svømmerne fyren skriker og

knocker ned han andre mens flaska står ut av ræva på han :!:

 

for og si det sånn han fikk beholde flaska

Endret av kriss99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...