Gå til innhold

Humoristiske ting i daglilivet.


Articfare

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er det noen på skolen som spiller Rosa Helikopter. LOL :wee:

 

Edit:

 

For litt siden var det noen som fant en matboks i klasserommet, som ser ut til å ha stått llleeeeennngggeee i klasserommet. Da noen åpnet matboksen var maten inni fullstendig dekket av mugg.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skjedde egentlig for 2 år siden og var ute med noen kamerater.

Vel, hadde akkurat vært i svømmehallen og skulle kjøpe meg burger på Bergby (Burgerkjede i Grenland). Jeg spaserer rett frem til disken som er kø tom og, uten å se opp, sa jeg at jeg skulle ha en BigMac. Fyren bak kassa stirrer tilbake på meg i 20 sec og sier, "øhhhh, nei." Jeg tror han ypper, og forsetter å si at "jo, jeg skal ha en BigMac." han svarer det samme og jeg holder vel på i 2 minutter med mer og mer heva stemme og banner vel litt "mye" på slutten. Tilslutt ser jeg opp på meny tavla og ser hvor jeg er og sier med en et normal stemme uten å endre en mime "ok, gi meg en cheese meny da". Fyren ble helt blank og jeg fikk maten etter 30 sec stirring. Satt meg ned og spise og gikk, når vi kom ut lo alle folka jeg var med.

(PS alle folka som var i restauranten, 7stk, og alle bak kasse stirra på meg på slutten. helt stille mens vi spise...)

:thumbup:

Lenke til kommentar

 

Jeg gikk inn på www.billgates.com for å se hva det var, og jeg kom til en buisness-side av ett eller annet slag.

5675586[/snapback]

 

Du sier selv at man skal snakke om morsomme ting. Den der var ikke særlig morsom syns jeg.

6118764[/snapback]

 

Vel... Bill Gates er jo eieren av Microsoft, så bare for gøy gikk jeg inn på billgates.com for å se om det var noe der. Buisness og ferie har utrolig "mye" med Bill Gates og gjøre. Syns i hvert fall det var morsommere enn alt det hundepratet.

Lenke til kommentar

hahaha, noen som ikke er flink i å skrive emnetittel eller??:p

 

Jeg husker en gang for mange år siden etter en bursdag, så skulle min bror som er 3 år yngre enn meg ta en ballong i fra meg. han hoppet og jeg flyttet den unna. Så tok han sats og slo armen rett i ansiktet mitt.

han traff med neglen rett i øyet mitt, så en bit av det hvite ble borte(veldig lite da). så jeg måtte gå i 3 dager med lapp framfør øyet.

Lenke til kommentar
Jeg hørte nylig en historie om en kar som ble bitt av en hund når han gikk tur.

 

Han tok fram en batong, slo bikkja i nakken og drepte den, rett foran øynene på eiern. Eid.

5513447[/snapback]

Hadde en bikkje bitt meg, hadde jeg nok smelt til den bikkja ja. Ikke for å drepe den, men får å få den kjøtern vekk. Og hadde den dødd, så jaja. Det var dumt, men heller den død en jeg med en fæl biteskade og det som verre er.

 

Men on-topic

 

Det er alltid like morro å snakke om at lærern svetter mye og se at læreren hører det, for så å prøve å skjule det hehe

Lenke til kommentar

Jo, altså, det er litt sadistisk og morbid, men hør her:

 

Rett ved der jeg bor er det et gammelt hus. Det er ingen som bor der, og det er heller ingen som bor i nærheten, noe som gjør det til et temmelig yndet mål for hærverk. Altså tagging, ruteknusing (der skrev jeg nesten ruteknusking, gitt) og det som verre er. Men her en dag sto følgende intelligente budskap på den ene veggen med prangende bokstaver i svart sprayboks:

 

"Homorskaldø". Det var skrevet akkurat sånn, uten mellomrom. Altså hadde noen egentlig feilstavet "Homoer skal dø", men hadde nå klart å få frem at "Ho mor skal dø". Jajamen, mye flotte norskkunnskaper ute og går. :D

Endret av Arang
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jo, altså, det er litt sadistisk og morbid, men hør her:

 

Rett ved der jeg bor er det et gammelt hus. Det er ingen som bor der, og det er heller ingen som bor i nærheten, noe som gjør det til et temmelig yndet mål for hærverk. Altså tagging, ruteknusing (der skrev jeg nesten ruteknusking, gitt) og det som verre er. Men her en dag sto følgende intelligente budskap på den ene veggen med prangende bokstaver i svart sprayboks:

 

"Homorskaldø". Det var skrevet akkurat sånn, uten mellomrom. Altså hadde noen egentlig feilstavet "Homoer skal dø", men hadde nå klart å få frem at "Ho mor skal dø". Jajamen, mye flotte norskkunnskaper ute og går.  :D

6141240[/snapback]

Stakkars ho mor da :ohmy:

Lenke til kommentar

Her om dagen så jeg en gammel dame som gikk tur med bikkja si. I det hun skulle gå over veien så løp bikkja forbi a og ut i veien og dro gamle dame midt ut i veien. Det gikk bra med dama, men bikkja var ikke så pen etter at den ble påkjørt av en lastebil. Eid.

Lenke til kommentar
Her om dagen så jeg en gammel dame som gikk tur med bikkja si. I det hun skulle gå over veien så løp bikkja forbi a og ut i veien og dro gamle dame midt ut i veien. Det gikk bra med dama, men bikkja var ikke så pen etter at den ble påkjørt av en lastebil. Eid.

6160022[/snapback]

 

Pwned.

Lenke til kommentar
Dette skjedde egentlig for 2 år siden og var ute med noen kamerater.

Vel, hadde akkurat vært i svømmehallen og skulle kjøpe meg burger på Bergby (Burgerkjede i Grenland). Jeg spaserer rett frem til disken som er kø tom og, uten å se opp, sa jeg at jeg skulle ha en BigMac. Fyren bak kassa stirrer tilbake på meg i 20 sec og sier, "øhhhh, nei." Jeg tror han ypper, og forsetter å si at "jo, jeg skal ha en BigMac." han svarer det samme og jeg holder vel på i 2 minutter med mer og mer heva stemme og banner vel litt "mye" på slutten. Tilslutt ser jeg opp på meny tavla og ser hvor jeg er og sier med en et normal stemme uten å endre en mime "ok, gi meg en cheese meny da". Fyren ble helt blank og jeg fikk maten etter 30 sec stirring. Satt meg ned og spise og gikk, når vi kom ut lo alle folka jeg var med.

(PS alle folka som var i restauranten, 7stk, og alle bak kasse stirra på meg på slutten. helt stille mens vi spise...)

:thumbup:

6079395[/snapback]

 

 

Slagordet til Bergy er "Sorry Mac" :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette skjedde for noen dager siden. Vi hadde nettopp kommet inn i klasserommet, og de fleste snakka. Jeg satt "feil" vei og snakket med personen bak meg. Timen starta og lærerinnen ba meg snu meg rundt.

Hun begynte å snakke, og jeg snudde meg igjen.

 

Denne gangen ble hun irritert, og skrek nærmest. Haha, må nesten le litt.

Hun "skeia" fullstendig ut. Hørtes ut som en 14-åring midt i stemmeskiftet.

"Peettææææææææer". Værste jeg har hørt, overgår alt og alle.

Lenke til kommentar

Det morsomste jeg har opplevd i det siste er da jeg og noen venner stod nede i byen og snakket sammen... Og så kommer det en eldre dame som sykkler sakte og så plutselig stuper ho rett over styret og så ser ho seg rundt drit rød i trynet og så sykkler ho som et helvette vekk igjen! Hahaha :!:

 

Jeg lo så jeg rulla rundt på bakken :p

 

En annen:

 

Vi hadde familie middag hjemme og så var bestemor der.. Mens vi spiste så datt gebisset hennes ut... :!:

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar

Det er jo klart hundene oppforer seg slik de gjor? Hvordan ville du blitt hvis en tvinger deg til aa sloss dag og natt. Kjefter paa deg og slaar deg hver dag? Det er vi mennesker som paaforer hunder smerte, og etter slik de blir behandlet blir de.

 

Mange eiere som har hunder som er snille og gode. De behandler hundene sine pent, og har kustus paa dem. I Bejing dreper de naa hunder til OL? fordi eiere henter inn hunder og naar de ikke har raad til dem mer, kastes de paa gata. Der de finner seg andre hunder og parrer seg igjen.

 

Det er vi mennesker som har skylden!! Ikke kom og si at vi var forst paa jorda.. Det var dyr for oss, og de har matte forholde seg til vaars oppforsel!! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...