Gå til innhold

Den store Star Wars-tråden!


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke Dark Empire ville hørt hjemme på film. Mange har kritisert denne serien, men historier før episode 1 da sith og jedi var i tusenvis og sloss mot hverandre i store slag hadde derimot vært veldig morsomt og sett.

 

*Se 1000 jedier og 1000 sither som sloss mot hverandre på skjermen :D*

Lenke til kommentar
Syns Dark Empires unike visuelle stil hører hjemme i tegneseriene, jeg da. Det er en grei historie, men Thrawn-trilogien er bedre.

5482486[/snapback]

 

Tror jeg har det første kapittelet der på tegneserien, cun. Hmm. Hva het den igjen... Handlet om Luke og Mara Jade, Leia og Vaders leiesoldater Noghri, en mørk jedi som skulle få Luke på den mørke siden ... Am i right? :hmm:

Lenke til kommentar

Lucas som har sagt at det kommer en live action tv serie i 2007. De har allerede startet opp ett studio for å begynne og jobbe med serien. Tv-serien vil handle om en spin off charachter og vil foregå i tidsaspektet 3-4. Den vil være på 100 episoder og hver episode vil være på 1 time. Tror dette blir utrolig tøft.

Lenke til kommentar
Lucas som har sagt at det kommer en live action tv serie i 2007. De har allerede startet opp ett studio for å begynne og jobbe med serien. Tv-serien vil handle om en spin off charachter og vil foregå i tidsaspektet 3-4. Den vil være på 100 episoder og hver episode vil være på 1 time.  Tror dette blir utrolig tøft.

5507069[/snapback]

 

Åhh, fy sa**n og jeg begynte å glede meg nå :dribble: Ingen som har link til noe info elns om dette da? :)

Lenke til kommentar
Lucas som har sagt at det kommer en live action tv serie i 2007. De har allerede startet opp ett studio for å begynne og jobbe med serien. Tv-serien vil handle om en spin off charachter og vil foregå i tidsaspektet 3-4. Den vil være på 100 episoder og hver episode vil være på 1 time.  Tror dette blir utrolig tøft.

5507069[/snapback]

 

Enten utrolig tøff, eller utrolig dårlig.

 

Selv håper jeg på det første, men frykter det siste, spesielt da jeg ikke likte de tre nye filmene noe godt i det hele tatt - og jeg regner med at TV-serien vil bli mer like de nye enn de gamle filmene...

 

100 episoder på hver 1 time synes jeg hørtes veldig drastisk ut. Når serier skal bli så lange (og hver episode varer så lenge), kan det lett bli oppbrukt, repeterende, og ikke minst DÅRLIG.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at tv serien vil bli en flopp. George Lucas kjenner felle produsentene til Star Trek gikk i da de flyttet til TV. Tipper LucasFilm konsernet, som er en av de mest erfarne i bransjen, vil gjøre alt for at de ikke begår den samme floppen.

 

De har dessuten en veldig interresant tidsperiode og utforskje; tippe det vil bli mang en interessant historie! :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvordan går det an og like episode 2 :cry:, jeg fatter det ikke.. George Lucas burde skamme seg over å ha lagd en film med SÅ sinnsykt dårlig effekter!!

(når Anakin er på blomster enga på Naboo med Padme, når han rir på det dyret..HERREGUD så dårlig.) Men alle liker den jo så, jeg er den eneste av "kompisene" som ikke liker den.

Kult når Anakin er på Tatooine forresten, når han hevner Shmi.. jeg spoler dit hver gang jeg skal se triologien via episode 2. (den gamle "emporor" musikken fra Return Of The Jedi blir spilt da.. får frysninger når jeg hører det. (genialt)

 

Å Yoda er den figuren som klarer og ødelegge "Attack Of The Clones" mest!!

 

Men de orginale filmene, episode 3 og (litt) epi 1 er et mesterverk..

Lenke til kommentar

Jeg vil rangere filmene i denne rekkefølgen:

 

1 - ep.V

2 - ep.IV

3 - ep.VI

4 - ep.III

5 - ep.II

6 - ep.I

 

Syns ep.V er klart best, jeg går aldri lei. Hadde det ikke vert for de forb"#¤" ewokene hadde VI tatt en fin andre plass, men a new hope sniker seg forbi på ren sjarm alene.

Av de nyere filmene syns jeg III er best, men er uenig i at den har den beste lightsaber kampen. (veldig mange mener dette, anakin vs obi-wan) Den er langdryg og det at begge har blå sverd plager meg :p

 

Ep 1 havner på jumbo plass takket vere Jar-Jar, men syns at Liam Neeson (qui-gon) gjør en MEGET god figur som Jedi...

 

Men min aller beste star wars opplevelse, er muligen Thrawn-triologien, alle som ikke har lest den og digger SW må lese den! Thrawn er sinnsykt kul :)

Forøvrig mange bra star wars bøker der ute, så ikke fortvil fordi det ikke er flere filmer igjen og se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...