Gå til innhold

Den store Star Wars-tråden!


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
star wars suger !elendig!! :thumbdown:

9155564[/snapback]

 

Overstadig konstruktivt og bidragsytende innlegg! Helt utrolig hvordan du, med dine kvasse, velformulerte setninger slentrer inn her og gir alle bakoversveis med dine saftig begrunnede utsagn og helhetlige argumentering ut fra alle mulige synsvinkler.

 

On topic:

Star Wars :love:

Lenke til kommentar

Det er mange forskjellige mytologier, kristne fortellinger og generelt gresk kultur som Star Wars er bygget opp på. Beviste metoder for å få folk til å elske en historie :) Så har vi også klassiske karaktertyper som antihelten, prinsessen, den onde også videre .

Lenke til kommentar

Star Wars er enkelt og greit høykultur som man må få med seg.

Universet er jo herlig gjennomført, i tillegg til at historien man følger er utrolig bra.

 

Selvfølgelig må det også nevnes at Jediene og (kanskje særlig) Sithene har de kuleste "superkreftene" og våpnene gjennom alle tider.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Ja Empire er også min favoritt. Litt ironisk, egentlig. I nært ALLE andre filmtrilogier er den andre filmen den dårligste (ofte siden den mangler både begynnelse og slutt). Empire, derimot, er klart best i hele Star Wars sagaen.

Bare slutt med å si at star war suger da sier jeg i fra til en moderator :tease:

 

Star Wars er da helt utrolig laget. synes 1,2,3,5,6 filmene er best

Elsker Yoda,Kenobi,Qui gon jinn,A skywalker å flere :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Star Wars er da helt utrolig laget. synes 1,2,3,5,6 filmene er best

 

Vennligst forklar? Episode I og II på samme linje som resten? Greit nok at Ep.III kan være på linje, men de to andre fikk George Lukas til å framstå som litt på bærtur. Ikke at Ep. I og II er direkte dårlige, men de er så desidert lengre ned på stigen enn den gamle trilogien etter min mening =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg liker den originale trilogien best jeg. Klarer ikke å bestemme hvilken som er best av de tre.

 

Nå er det en stund siden jeg så enern, men jeg kan huske at jeg likte den. 2'ern derimot, er den klart værste i serien. Hayden Christensen, manuset og det forferdelige kunstige forholdet mellom han og Natalie Portman er horribelt. Det er like ille i 3'ern og, men der er ihvertfall dialogen en smule bedre og actionen er bra.

 

Og, det er mine tanker om Star Wars-filmene. :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...