Gå til innhold

Råd om kjøp. Inspiron 9300 el. 9400?


Anbefalte innlegg

De forsøker seg selvfølgelig på alt mulig bullshit. De er SELGERE!

Kjør de knallhardt, og snakk for all del ikke med han du selv kjøpte av. Han er ikke interessert i at du hever det kjøpet.

5505390[/snapback]

 

 

Så hva burte jeg gjøre?Skal jeg ringe en annen selger å be han avbestille Maskinen?Tror det er bare han selgeren som kan gjøre det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto det ikke i denne tråden om en som enkelt og greit hadde ringt en annen selger og kansellert? Står man med lua i hånda når man prater med de får man jo heller ingenting.

Ring kundeservice om så hvis du er misfornøyd med responsen fra selgeren.

 

Om du mener selgeren har opptrådt uredelig og framstilt sitt tilbud som uhyre bra og det ikke er bedre enn på nett, så klag på det. Eller la vær. Your choice! ;)

Endret av Recon
Lenke til kommentar
Sto det ikke i denne tråden om en som enkelt og greit hadde ringt en annen selger og kansellert? Står man med lua i hånda når man prater med de får man jo heller ingenting.

Ring kundeservice om så hvis du er misfornøyd med responsen fra selgeren.

 

Om du mener selgeren har opptrådt uredelig og framstilt sitt tilbud som uhyre bra og det ikke er bedre enn på nett, så klag på det. Eller la vær. Your choice! ;)

5505617[/snapback]

 

Yes fikk snakket med kundeservice nå.Han selgren hadde ikke lagt den på avbestilling engang.Men hun ville at jeg skulle ta imot noe gave istede for å avbestille Pcen.Men jeg ville ikke ha webcam eller printer,så jeg takket nei til det.Men hun var hyggelig hun ringte å sa ifra med engnag.Men jeg må liksom vente til jeg får pcen levert hjem,og så retunere den tilbake.Hvor lang tid tar det å få Pcen tro?

Lenke til kommentar
Men jeg må liksom vente til jeg får pcen levert hjem,og så retunere den tilbake.Hvor lang tid tar det å få Pcen tro?

Jeg hadde klaga på det også! Du avbestilte før den er sendt.

Dette er kun fordi de håper du skal ombestemme deg når du får fingra i systemet.

 

Hehe, man må være litt drittsekk i slike samtaler, dvs høflig, men ikke la seg ledes på "ville veier" ;)

Lenke til kommentar
Inspiron 9300 | Pentium® M 2.13GHz | 17" WXGA+ | 2GB DDR2 533MHz | 256MB NVIDA® GeForce™ Go 7800GTX 460/1200 | 60GB HD 7200RPM + 100GB HD 5400RPM| Wireless 2200BG Internal | 9 Cell Battery | 3DMark05: 7606 | 3DMark06: 4167 | PCMark04: 4247 | SuperPI 36s

 

Har du modda? GTX på en 9300.

Lenke til kommentar

Da var i9400 bestilt! Fikk til slutt en meget gunstig pris føler jeg, hva synes dere?

 

- T2400: 1,83 ghz dual core

- 17" 1920 x 1200

- 2gb 667mhz ram

- 100 gb 7200 harddisk

- 9 cell /80w batteri

- go 7800 256 mb

- Windows XP pro

- Frakt er inkludert

 

Til 15 700,- :dribble:

 

Gleder meg som en unge! Men leverings tid er estimert til seinest slutten av uke 8, den 26 februar, nesten en hel måned til! Håper ikke det drøyer så lenge! :(

Endret av Gambie
Lenke til kommentar

Jepp noen kjeeempe lange uker! Ble vel samme pris som deg bare at du fikk tv tuner for 300 ekstra eller noe? :) Skal oppdatere meg på overclocking og undervolting og annet piss i notebookforum og sånn mens jeg venter så jeg kan begynne å leke meg med en gang den kommer :p

Endret av Gambie
Lenke til kommentar
Men jeg må liksom vente til jeg får pcen levert hjem,og så retunere den tilbake.Hvor lang tid tar det å få Pcen tro?

Jeg hadde klaga på det også! Du avbestilte før den er sendt.

Dette er kun fordi de håper du skal ombestemme deg når du får fingra i systemet.

 

Hehe, man må være litt drittsekk i slike samtaler, dvs høflig, men ikke la seg ledes på "ville veier" ;)

5506183[/snapback]

 

Men de sa at det ikke var mulig siden den var i produksjon.Jeg syntes det er ganske rart at de ikke klarer å avbestille den.Skal jeg liksom vente i 2uker,og så retunere den og vente 2uker til at jeg skal få penger tilbake på kontoen min :hrm:

Lenke til kommentar
Men jeg må liksom vente til jeg får pcen levert hjem,og så retunere den tilbake.Hvor lang tid tar det å få Pcen tro?

Jeg hadde klaga på det også! Du avbestilte før den er sendt.

Dette er kun fordi de håper du skal ombestemme deg når du får fingra i systemet.

 

Hehe, man må være litt drittsekk i slike samtaler, dvs høflig, men ikke la seg ledes på "ville veier" ;)

5506183[/snapback]

 

Men de sa at det ikke var mulig siden den var i produksjon.Jeg syntes det er ganske rart at de ikke klarer å avbestille den.Skal jeg liksom vente i 2uker,og så retunere den og vente 2uker til at jeg skal få penger tilbake på kontoen min :hrm:

5506968[/snapback]

Hva med å ringe igjen? Det er vel noen der med nok omløp i hode til å fatte dette :D

Lenke til kommentar
Da var i9400 bestilt! Fikk til slutt en meget gunstig pris føler jeg, hva synes dere?

 

- T2400: 1,83 ghz dual core

- 17" 1920 x 1200

- 2gb 667mhz ram

- 100 gb 7200 harddisk

- 9 cell /80w batteri

- go 7800 256 mb

- Windows XP pro

- Frakt er inkludert

 

Til 15 700,- :dribble:

 

Gleder meg som en unge! Men leverings tid er estimert til seinest slutten av uke 8, den 26 februar, nesten en hel måned til! Håper ikke det drøyer så lenge! :(

5506613[/snapback]

 

Var dette privat kjøp eller små/mellom stor?

 

Btw! Prisen på T-2500 har synket ganske mye!

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Helge tilbud hos dell,"5% rabatt trekkes fra i kassen."

 

 

Før i dag tror jeg i9400 var billigere selv om de ikke hadde de 5%, det var litt rart.

 

Inspiron 9400 (n02945) Antall 1

Intel ® Core™ Duo Processor T2300 (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) , Ekte Windows® XP Home Edition, SP2 Enhetspris Inkl. mva. 12 033,75 kr

5% rabatt

Gyldig til den 30 januari 2006

- 601,69 kr

 

Katalognummer: 2323

Modul Beskrivelse Vis detaljer

 

Base Intel ® Core™ Duo Processor T2300 (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB

 

Microsoft Operativ System Ekte Windows® XP Home Edition, SP2

 

Minne 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)

 

Grafikk-kort 256MB NVIDIA® GeForce™ 7800 Go graphics card, PCI-Express x16

 

Harddisk 60GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive

 

Modem finsk/norsk - 56.6k V.92 internt modem

 

Optiske enheter 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

 

Trådløse forbindelser Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) for Duo Processors

 

Standard Garanti 1 År Hente-og-Levere Service

 

Garanti Oppgraderinger 1 År Hente-og-Levere Service

 

Strømkabel AC Adapter 90W Power Cord

 

Hovedbatteri Primært 9-celle 80 WHr batteri

 

Rabatter Money off 1700 incl VAT

 

Recovery- CD med drivere ingen resource- CD

 

Skjermer 17" Wide Screen WXGA+(1440x900)

 

Denne maskinen kostet 600 mindre før i dag. Det var uten de 5%, lurer på om de tar mer for skjermkortet?

Endret av DFLW
Lenke til kommentar

Jepp, jeg har aldri slått på tråden jeg, men det virker om alle samtaler ender med at kunden får bedre tilbud enn hva internettbutikken vil gi deg.

 

Hva er det man kan regne med å få i avslag egentlig?

 

Og hvilke taktikker for å få ned prisen burde blir burkt? Er det kanskje mer at du kanskje enderer RAM'en til en brikke uten tillegg i pris og sånn?

Lenke til kommentar
Da var i9400 bestilt! Fikk til slutt en meget gunstig pris føler jeg, hva synes dere?

 

- T2400: 1,83 ghz dual core

- 17" 1920 x 1200

- 2gb 667mhz ram

- 100 gb 7200 harddisk

- 9 cell /80w batteri

- go 7800 256 mb

- Windows XP pro

- Frakt er inkludert

 

Til 15 700,- :dribble:

 

Gleder meg som en unge! Men leverings tid er estimert til seinest slutten av uke 8, den 26 februar, nesten en hel måned til! Håper ikke det drøyer så lenge! :(

5506613[/snapback]

 

Var dette privat kjøp eller små/mellom stor?

 

Dette var privat gitt. Skulle gjerne fått moms avslag som bedrifter får, men har ikke mulighet til det gitt. Hadde sikkert ikke fått så mye i avslag heller.

 

Når det gjelder prutinga funket det bedre for meg å begynne med "dårlig konfigurasjon" for å så prute til meg bedre deler for samme eller mye lavere pris. Prøvde å starte med "veldig bra konfigurasjon" og prute meg ned, men da fikk jeg den bare til 17 000 - 18 000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...