Gå til innhold

SonyEricsson presenterer W810i på CES LA


Anbefalte innlegg

Noen som kan bekrefte/avkrefte om W810i har UI som ser slik ut, eller ved hjelp av et theme som kan få det til å se sånn ut? Jeg mener da at OS'et til W810i ikke kan forandre på ikonene. Nå ble jeg forvirra her. Bildene kommer herfra

 

post-58448-1142303452_thumb.jpg

 

post-58448-1142303479_thumb.jpg

 

Edit: ser ut som bildene er tatt fra CeBit, så vi har all grunn til å håpe :)

Link til artikkel

 

PS!. ikke heng meg hvis dette er gårsdagens nyheter :blush:

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nå begynner det å nærme seg her.

En bekjent av meg har denne her nå, han nevnte bl.a at du hadde flere muligheter for å velge kamera lyd bl.a.

 

normal sound

opening a beer can

hitting a tennisball

some flashy sound

 

høres morsomt ut!

:):yes:

 

Det var også mye nytt i UI som var endret fra W800, kameraet er også forbedret.

Og ikke å glemme skjermen, den er lysere og bedre, og bittelitt større 1.9" mot 1.8" i W800.

Lenke til kommentar
Hvor får du det fra? Jeg får bare "Ingen tilgjengelige i dag" når jeg titter på Komplett...

5903592[/snapback]

 

 

 

Sony Ericsson W810i Satin Black 900/1800/1900,GPRS,MMS,2MP kamera

Vårt varenr.: 317784 / DPY1012947/35

Tilgjengelighet: 100+ stk på lager

 

står det:)

 

Gå inn på komplett.no/mobiltelefoner/Sony Ericsson, og scroll nedover og vips...

Endret av Pallister
Lenke til kommentar

Har bestilt denne fra MPX nå, og når jeg går inn og sjekker om varen er send får jeg bare opp "Plukkliste". Og "Bekreftet sendingsdato" flytter seg fra dag til dag :mad:

 

Jeg vet at det er påske og at det sikkert ikke er mange på jobb der, men det var da ikke helligdag i går f.eks. De kunne da ha sendt den da :( Jeg vil ha den nå!

Lenke til kommentar

Hmmm... Fikk stælt min k750i her om dagen. men kunne godt tenkt meg den w810i da. er de ca samme oppbyg osv på disse to tlf? Ser jo at det er litt forskjeller da...

 

Regne med forsikringa dekke det at den ble stælt, så blir ikke så mange lappan å legge mellom. :)

Lenke til kommentar

Disse ikonene er egne temaer som kommer med telefonen. Har en W900 og den har 3 slike forskjellige layouter med de andre "bakgrunnsikonene", men har mange andre temaer som vises på den "normale" måten. Så den ligger på W810 eller W900 når du kjøper den :)

 

(Tror ikke den er på de andre W-seriene, men kommer nok på de fremtidige)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...