Gå til innhold

Pris på postkasse (vanlig, grønn)


sirtommen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ja ja, er vel ikke det værste det. Noen luringer i bygda vår gikk skikkelig til verkst, knuste et kloakkrør og sente raketter inn i gjennom. Sprengte og antente dasset på den arbeidsplassen, heldigvis lekablokk bygg ellers så har de blitt noen mil fattigere. Og de vart huka inn av onkel... Post kasser er nå kipt at de blir ødelagt, men direkte hærværk som det er idiotisk. Blir vel en fin straff for de, men går vel mest ut over mor og far dær i gården når de er under 18 år så.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jeg helt enig i, stor postkasse hadde vært gjevt. Men det kan da ikke bare være posten som selger dem?

 

Litt OT: Har man lov til å lage en postkasse selv, eller fins en eller annen tullete retningslinje for dette også? Hadde vært kjekt med en enorm postkasse, hvor det var plass til pakker i alle størrelser.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke legge pakker med sporingsnummer i postkassa? Jeg får iallefall disse pakkene levert/forsøkt levert på døra av postmannen. Hvis jeg ikke er hjemme ligger det en sånn fin lapp i postkassa. Dette må sjekkes nærmere, en STOR postkasse hadde jo vært gjevt.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

^fmj: Det har med forsikring å gjøre. Pakker med sporingsnummer har man betalt mye porto for, fordi man skal være sikker på at den kommer frem i god behold til riktig mottaker.

 

Det er derfor viktig at man får underskrift av mottakeren.

 

Pakker uten sporingsnummer som ikke går ned i kassen, blir lagt på postkontoret og hentelapp i postkassen. I dette tilfellet vil en større kasse gjøre susen.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan de ikke legge pakker med sporingsnummer i postkassa? Jeg får iallefall disse pakkene levert/forsøkt levert på døra av postmannen. Hvis jeg ikke er hjemme ligger det en sånn fin lapp i postkassa. Dette må sjekkes nærmere, en STOR postkasse hadde jo vært gjevt.

5477512[/snapback]

 

I såfall har du en snill postmann/landpostbud. Ser at du allerede har fått svar på hvorfor den ikke kan legges i postkassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...