Gå til innhold

Dualcore + BF2 = En spill-opplevelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har nettopp skaffet med AMD Athlon 64 X2(Dual-Core) og jeg ser klart forskjell på folk som spiller med og uten Dual-Core og Singel-Core!

Det anbefales! :love:

Alt glir mye lettere!

Endret av gutt91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at om du går fra en singelcore 1700 til en 4000+ så skryter du sannsynligvis om at dualcore er oppskrytt? :)

Kjører forresten bf2 på max i 1600x1200 og aa på fullt, i 70-90 fps.

Godt nyttår;)

(nei har ikke dualcore) ;D

Skrevet

F.E.A.R. og BF2 drar vel nytte av det, og Dual-Core støtte kommer stadig mer, men hvis du tenker akkurat her og nå, er det bedre med en vanlig Athlon 64.

Personlig, når jeg oppgraderer maskinen til neste år, spørs det hva jeg gjør.

Er Opteron tilgjengelig, er det ikke tvil, mulig at jeg satser på å få tynt 3000+'en for å spare en slant.

/OT

Strengt tatt er vel ikke slike poster helt nødvendige, selv om det er kjekt å vite at det går bra med dual-core.

Skrevet
F.E.A.R. og BF2 drar vel nytte av det, og Dual-Core støtte kommer stadig mer, men hvis du tenker akkurat her og nå, er det bedre med en vanlig Athlon 64.

Personlig, når jeg oppgraderer maskinen til neste år, spørs det hva jeg gjør.

Er Opteron tilgjengelig, er det ikke tvil, mulig at jeg satser på å få tynt 3000+'en for å spare en slant.

/OT

Strengt tatt er vel ikke slike poster helt nødvendige, selv om det er kjekt å vite at det går bra med dual-core.

5368260[/snapback]

Slenger meg med på den.. :)

Skrevet
..jeg ser klart forskjell på folk som spiller med og uten Dual-Core og Singel-Core!

5365292[/snapback]

Det skal godt gjøres å se hva andre spiller med.. ;)

Bytta selv fra XP3000+ til en 64 4000+. Ingen ting å utsette på det heller, til tross for at det er single-core. Ting bør bli besre når man oppgraderer.. Eneste nytten du har av dual-core på BF2 er at programmer i bakgrunnen ikke ødelegger i samme grad som tidligere. I tillegg kan man vel dra nytte av dual-core på SLI systemer. BF2 er i alle fall ikke programmert for å dra spesiell nytte av dual-core per idag.

Skrevet

Nei, det spørs vel litt hvor hyppig man oppgraderer. Hvis man alltid vil ha det beste så er det vel ikke vits i å kjøpe dual-core akkurat nå, men hvis man skal oppgradere nå og vente et par år før neste gang så er det lurt å kjøpe dual-cor. Prisforskjellen er vel ikke så veldig stor heller.

Skrevet

Jeg klarer meg finfint med min s754 AMD64 3000+ jeg. :)

Er vel skjermkortet det står mest på uansett. (Sier ikke at CPU ikke har noe å si, bare at GFX teller mer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...