Gå til innhold

Hvor er det "best" å bli truffet, av ett skudd?


Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke dere helt kjønner dette, du kan bli skutt å låret og kula kommer ut av skulderen, kuler er notoriske for å gjøre akuratt det de føler for. man kan ikke si der vil jeg bli truffet, folk har død av at en kule sneier dem, andre har overlevd mange mange skudd..

 

det er millioner av variabler.

5357689[/snapback]

 

"Ånei" - Teoretisk, rett i gjennom. Trenger ikke være CSI prosjekt

Lenke til kommentar
Ikke øra ihvertfall. Siden mister man ørene mister man balansen :p (helt sant )

5356326[/snapback]

Sikker? Trodde det heller var det indre øret eller noe sånt.. Det utenpå er vel strengt tatt bare til pynt :fun:

--

Tror nok muligens jeg ville tatt et skudd i håndflaten.

5356735[/snapback]

 

Det er noe som er uttapå øra et sted som gjør at du har balanse og merker forskjellen på opp og ned ellerno.

Lenke til kommentar
Gunfreak: Hvorfor er det en dum tråd? Hva om du skulle "ta" et skudd for en annen(hoppe foran), hvor ville du at kulen skulle treffe da?

5357511[/snapback]

Du skal være rimelig god på å beregne dersom du skal "hoppe" foran en annen og catche den i lilletåa :ermm:

 

Personlig ville jeg bli skutt i rompeballen til høyre, og satset på at jeg hadde noen mynter i lommeboken så kulen ble stoppet.(Har sett det på film flere ganger!:hmm:)

Evt. venstre forlomme da jeg etter nærmere ettertanke bare bruker kortholder for tiden. Så om dere skal rane meg, vet dere hvor dere skal se ;)

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Kommer jo litt an på personen også.  Noen kan få en kule gjennom hodet uten at vitale deler blir ødelagt, mens andre kan bli skutt i ræva og få ødelagt hele personligheten  ;)

 

Men spøk til side.  Kanskje trådstarter kan opplyse oss om hva som er foranledningen til spørsmålet?

5357812[/snapback]

Nei, er bare noe jeg har lurt på en stund :p

 

Har tenkt at det er "best" å bli skutt i skulderen, helst venstre.

Lenke til kommentar
Ikke øra ihvertfall. Siden mister man ørene mister man balansen :p (helt sant )

5356326[/snapback]

Sikker? Trodde det heller var det indre øret eller noe sånt.. Det utenpå er vel strengt tatt bare til pynt :fun:

--

Tror nok muligens jeg ville tatt et skudd i håndflaten.

5356735[/snapback]

 

Det er noe som er uttapå øra et sted som gjør at du har balanse og merker forskjellen på opp og ned ellerno.

5357726[/snapback]

Nei, balanseorganet sitter inne i øret.

 

Gunfreak: Hvorfor er det en dum tråd? Hva om du skulle "ta" et skudd for en annen(hoppe foran), hvor ville du at kulen skulle treffe da?

5357511[/snapback]

Du skal være rimelig god på å beregne dersom du skal "hoppe" foran en annen og catche den i lilletåa :ermm:

5357742[/snapback]

For å ikke nevne at det er liten vits i å ta en kule med lilletåa. Da treffer den uansett personen bak.

Lenke til kommentar
Ikke øra ihvertfall. Siden mister man ørene mister man balansen :p (helt sant )

5356326[/snapback]

Sikker? Trodde det heller var det indre øret eller noe sånt.. Det utenpå er vel strengt tatt bare til pynt :fun:

--

Tror nok muligens jeg ville tatt et skudd i håndflaten.

5356735[/snapback]

 

Det er noe som er uttapå øra et sted som gjør at du har balanse og merker forskjellen på opp og ned ellerno.

5357726[/snapback]

Nei, balanseorganet sitter inne i øret.

 

Gunfreak: Hvorfor er det en dum tråd? Hva om du skulle "ta" et skudd for en annen(hoppe foran), hvor ville du at kulen skulle treffe da?

5357511[/snapback]

Du skal være rimelig god på å beregne dersom du skal "hoppe" foran en annen og catche den i lilletåa :ermm:

5357742[/snapback]

For å ikke nevne at det er liten vits i å ta en kule med lilletåa. Da treffer den uansett personen bak.

5358012[/snapback]

 

 

tråd starter sa ikke noe om å hoppe forann noen.. han sa hvor du ville bli skutt hvis du måtte, altså samme type diskusion folk har i barehager..

Lenke til kommentar
Om jeg skulle ha catcha ei kule for noen, hadde jeg (satser på at jeg ikke hoppa med rompa/ryggen mot den som skyter) håpa på at den skulle streife igjennom "sideflesket". Tror det ikke er så farlig... Eller, det å bli skutt er jo i det hele tatt livsfarlig :D

5358234[/snapback]

Hvis den streifer "gjennom" deg, så treffer jo kulen, den som er bak deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...