Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, her er mitt. Er ikke så minimalistisk og kanskje litt rotete for noen, men jeg liker det og har blitt vant med det.

 

Bruker:

CTMod

AuraAspects

TitanBar m/ TitanBar tracker

HunterStunHelper (synes ikke her, men viser hvor lenge det er igjen av stuns, DOTs og alt anna :) )

 

(Hvis noen lurer på hvorfor jeg har buffa meg så mye, så er det fordi jeg skulle se hvor mye HP jeg kunne få :) )

post-39559-1136673343_thumb.jpg

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg flytte actionbarene hvor jeg vil? Er det moveanything?

5400002[/snapback]

 

 

Last ned BIBMOD ,, 10 action bars kan flyttes og formes akkurat som du vil, meget enkel å bruke.... anbefales på det sterkeste. bruker bib selv plus titan og perl og noen andre småaddons.

Lenke til kommentar

Addons som jeg bruker (merk; mange av disse addonsene er ment til Rogue (main), mens bildet viser min alt.):

 

ABInfo, ABInfo BlizzardBars, AF_Tooltip, AllInOneInventory, BandageCount, BibBags, BibCore, BibToolbars, BibWindowMods, BuffTimers, Chronos, CleanMinimap, ClearFont, coolDown, CritLine, CT_RaidAssist, Damagemeters, DiscordArt, DiscordArtOptions, DiscordLibrary, eCastingBar, EnergyWatch_v2, goodInspect, GroupCalender, HideFrames, JasonLB, Ls_Chat, MapCoords, MobHealth, myClock, myTarget, Perl, PickMail, PoisonMaster, QuikLoot, sct, Sea, SpellAlert, spellBook, TimeStamp, UniversalStunHelper, Wardrobe, WeaponRebuff, WL_NextRankPercentage og ZGLoot.

 

Bilde:

 

Ligger som vedlegg.

post-81187-1136898721_thumb.jpg

Lenke til kommentar
til Alexanderihagen: Bruk Discord Actionbars, Nurfed_Actionbars eller bib. Da får du langt flere....

5417095[/snapback]

Vel. Discord Action Bars er ganske vanskelig for de som ikke er kjent med bar addons og siden til Discord har vært nede lenge så det finnes ingen Readme som viser hvordan du fikser det. Jeg brukte selv lang tid med å fikse den Ui'en jeg har nå. Nurfed er veldig bra syns jeg (selv om jeg ikke bruker det) for der er alt så enkelt :D , Som Badbeer her sa, så er det minimum 5 bars man kan ha og Discord gir jo hele 10 Bars! . BIB brukte jeg en gang da Insomaniax var "kult" men så kom en patch og jeg byttet til noe annent rart :!:

Så hvis jeg hadde vært deg Alexanderihagen så ville jeg brukt Nurfed_Actionbar.. eller hele pakken som inneholder Bare det nyttigste en wow spiller trenger :)

Link til Nurfed UI pakken

Link Til Discord Action Bars

Har ikke link til Bib Toolbars..

Edit: Og hvis du vil ha noe skikkelig vanskelig prøv Flexbar ;)

Endret av Ade
Lenke til kommentar

jeg kjører:

 

af_tooltip

atlas

bankitems

blindflashcount

castingbarreplacement

cooldowncount

critline

ctmod (den standard pakken)

dmg meters

discord unitframes (tjohej, tok meg 3,5 timer å mekke den unitframen jeg har nå, det skal og sies at jeg aldri har vært borti DUF før :p)

gatherer

goodinspect

improved error frame

insomniax_bibcore

insomniax_bibtoolbras

itemrack

lootlink

lowvaulesalert

recap

scrollingcombattext

selfcast

spellalert

stunwatch

titan

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
FUnker ikke når jeg legger de nye addons filene i Interface mappa! Hvor skal jeg da legge dem?

5420041[/snapback]

 

 

/world of warcraft/interface/addons/ct_raidassist/"filene her".help

 

 

;)

 

Husk også at du må reboote spillet for at addonsene skal tre i kraft (helvetes 1.8 patch!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Har ikke den mappa jeg  :hmm:

5420708[/snapback]

 

Rightclick, new folder, rename, drop, play

 

 

 

PS: jeg brukte "ct_raidassist" som et generelt eksempel. Regner med at alle vet at dette er en addon.

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...