Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min UI ute av kamp. Har et par chat-vindu som er idle (combat log og say/yell/channels-vinduet) og noen addons som er "usynlige" slik som spellalert og mobinfo.

 

Liker å ha så mye ledig plass som mulig til alle ctra-vinduene, samt å oppleve -spillet- ikke addons :)

post-34301-1137344225_thumb.jpg

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Aldri noensinne sett på det som nødvendig med mer enn 3 actionbars selv, og da skal man pakke utpå utrolig mye unyttig. Jeg mener, hvor mange av spellsene der bruker du aktivt? Er det nødvendig å ha ting som tailoring og wool cloth på actionbars?

 

Men for all del, go ahead :)

Lenke til kommentar
Aldri noensinne sett på det som nødvendig med mer enn 3 actionbars selv, og da skal man pakke utpå utrolig mye unyttig. Jeg mener, hvor mange av spellsene der bruker du aktivt? Er det nødvendig å ha ting som tailoring og wool cloth på actionbars?

 

Men for all del, go ahead :)

5445169[/snapback]

 

Det er kansje 3-4 spells som jeg ikke bruker aktivt^^ så jeg trenger all actionbarsene. Wool clothen er Luffa trinketen som fjerner en bleed efect.

Lenke til kommentar
CritLine

 

Fåes som standalone eller Titan plugin.

5451225[/snapback]

 

Kan man på noen måte lese av crittsa i crittline, eller vises de kun i huden når du klarer ny rekord?

Har ikke funnet ut om det her er mulig, lastet den ned for noen dager siden. Bruker Titan panel, og har critt line som er lagd til den.

Det jeg lurer på er om det er en meny som viser de crittsa man har oppnådd som historie på en måte?

 

Litt OT men :)

Lenke til kommentar
CritLine

 

Fåes som standalone eller Titan plugin.

5451225[/snapback]

 

Kan man på noen måte lese av crittsa i crittline, eller vises de kun i huden når du klarer ny rekord?

Har ikke funnet ut om det her er mulig, lastet den ned for noen dager siden. Bruker Titan panel, og har critt line som er lagd til den.

Det jeg lurer på er om det er en meny som viser de crittsa man har oppnådd som historie på en måte?

 

Litt OT men :)

5451250[/snapback]

 

Ja, det kan man.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...