Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du prøve å forklare innstillingene på discord unit framesa <3. Prøvde å laste det ned men ble ganske ulikt det du har.

5356293[/snapback]

 

 

Hei!

 

Jeg kan gi deg en kjapp innføring.

 

"/duf " er "hovedtriggeren".

 

De forskjellige barene heter (hvis jeg husker riktig):

- extra1

- secondbar

- bags

- xp

- options

- autobar(?)

 

/duf unlock - Gjør alle barene bevegbare (/duf lock låser dem igjen)

/duf 'barname' hide, show - Viser eller gjemmer baren

 

Er egentlig ikke så mye mer som skal til ^^

 

 

TH

5356732[/snapback]

Det viste jeg allerede ;) Det jeg lurer på er hvordan du fikk sånn textur ting på hp/rage og hvordan du får plasert teksten over barene, hos meg er de på siden.

Og en annen ting jeg så var at du ikke hadde rank merke, men det stod åssen rank du var med tekst istedet

 

Edit: En ting til ;) Hvordan får jeg portrettet til å bli firkantet :)

5357118[/snapback]

 

 

Nå har ikke jeg lagd texturene, de må du enten lage selv, via photoshop eller lignende.

Vis du er på jakt etter de jeg har så kan du gå på cutom layouts på discordmods.com siden under DiscordUnitframe der er det noe som heter "Minigroupclassic" den bruker jeg =)

 

 

Edit:

Nytt bilde fra meg:

WoWScrnShot_122905_180503.jpg

 

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Nor_Beret, spør Illythia om hun spilte AO i Tranquility? Lattis :)

Pen minimalistisk UI forresten.. Hvilken quickbar bruker du? Flex?

5356822[/snapback]

 

 

Hehe, skal spør henne ;-)

 

Quickbaren er forøvrig DUF ^^

Lenke til kommentar

Har en ganske clean UI nå av flere grunner iforhold til før da jeg brukt Discord Unitbars og Actionbars, Titanpanel, Egen Xpbar o.s.v. Hovedgrunnen til at jeg fjernet dem var fordi jeg etter en stund fikk problemer med at WoW fryste seg eller at PCn restartet da jeg avsluttet WoW. En annen grunn var at WoW brukt lang tid på laste ved innlogging, tur med Zeppen, når jeg gikk inn i et Instance eller Hearthstonet.

 

Alle problemene løste seg da jeg fjernet alt av mods, og nå har jeg bare det elementære igjen. Mandrake Unitbars, CTraid, Bacounter, ScrollingCombat text og Spellalert. :)

post-65269-1136008220_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hadde en tid Discord unitbars, Titanpanel og Discord actionbars + mye annet fjas, men etterhvert begynte jeg å få problemer med at WoWfryste seg eller PCn restarta etter at jeg avsluttet WoW. En annen ting jeg slet med var at det tok lang tid å laste når jeg tok Zeppen eller Hearthstona.

 

Kjører nå ganske clean, Mandrake unitbars, Scrolling combat text, CTraid, Spellalert, Bagcounter og det er vel det.

 

Jada nerf Bagslots, har 2x level 60 og har godt over 60 dager played til sammen men har fortsatt bare funnet en travlers backpack (på warriorn) :)

thair.bmp

Lenke til kommentar

Heheh, de texturene du ser er det ikke jeg som har laget, det har jeg tatt fra en annen som jeg fant på discordmods.com siden.

 

Så det du trenger er addonen DiscordArt(www.discordmods.com) så må du enten finne div. texturer som andre har laget, eller hvis du er flink i photoshop kan du lage det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...