Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg skulle begynne med WoW igjen etter en ganske lang pause, derfor er jeg litt utadert.

 

Jeg ser at mange som poster bildet av sin interface her bruker et addon som trekker ned mini-mappet ned til den nedre-midtdelen av skjermen og lager en svart ramme nederst. Hva heter det addonet?

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle begynne med WoW igjen etter en ganske lang pause, derfor er jeg litt utadert.

 

Jeg ser at mange som poster bildet av sin interface her bruker et addon som trekker ned mini-mappet ned til den nedre-midtdelen av skjermen og lager en svart ramme nederst. Hva heter det addonet?

5513705[/snapback]

Hei Darx! så gøy at du begynner igjen. addonene du leter etter tror jeg er:

Move Anything som gjør så du kan flytte nesten alt.

Titan Panel Kan det være titan panel du mener? iallefall titan panel lager en grå ramme nederst som viser masse nyttig info.

håper dette hjelper

Lenke til kommentar
Hei Darx! så gøy at du begynner igjen. addonene du leter etter tror jeg er:

Move Anything som gjør så du kan flytte nesten alt.

Titan Panel Kan det være titan panel du mener? iallefall titan panel lager en grå ramme nederst som viser masse nyttig info.

håper dette hjelper

 

Takk for svar, men mente en slik ramme du ser nederst her: post-37570-1137695222.jpg

 

Håper du kan identifisere den addonen for meg :)?

Lenke til kommentar

 

Hvor finner man den UI-en?

5521060[/snapback]

 

Er nok brukt Discord på den som med de fleste andre.. Er ikke no ferdig UI. Må settes opp sånn selv. Kan jo hende han som har laga den har lagt ut en custom_dab fil (hvis det er discrord som er brukt), da slipper du jobben med å sette den opp selv.

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar

 

Hvor finner man den UI-en?

5521060[/snapback]

 

 

Det der har han tatt fra Flexbar forumet.. Det er rett og slett en simpel UI uten noen for m for grafisk grensesnitt som heter Flexbar, men denne kan du selv programmere opptill 120 knapper med forskjellige funksjoner og utseende.

Lenke til kommentar

Oppdatert UIet mitt litt nå, blitt ganske fornøyd, håper bare ikke på at neste patch ødlegger uiet mitt igjen :p er så slit å måtte ordne på det hele tiden.

 

Liste over addons jeg bruker nå:

CT_RaidAssist

CT_RABossMods

CT_MailMod

CT_Viewport

DiscordActionBarsOptions

DiscordActionBars

DiscordArt

DiscordArtOptions

DiscordFrameModifier

DiscordFrameModifierOptions

DiscordLibrary

DiscordUnitFrames

DiscordUnitFramesOptions

eCastingBar

MetaMap

MobInfo2

sct

SpellAlert

SuperInspect

QuickLoot

TipBuddy

UberQuest

ZuxanaModelCitizen

Necrosis

AllInOneInventory

ChatBox

 

Så det jeg har gjort da for å få UIet til å se ut slik mitt gjør er da ved bruk av Discord Art hovedsakelig, så det jeg er gjort er å gått inn på Interface forumet til discordmods.com og funnet et premade UI som noen andre har lagd, så har jeg tatt det og mikset og trikset litt for å få det slik jeg vil ha det.

 

Han jeg har "stjelt" fra finner du her: http://www.discordmods.com/cgi-bin/showmes....pl?msgnum=2696

Du kan laste ned det du trenger der og det står også veldig enkelt forklart hva du må gjøre for å sette det opp, god fornøyelse =)

post-21999-1138839615_thumb.jpg

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...