Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ok, fiksa det nå... Det var litt vanskelig og sette opp, og hva skal jeg gjøre for at den ikke skal røre på seg når jeg har den der den skal være?

5422959[/snapback]

Hei Alexanderhagen.

Da var spørsmålet: Hvilken bar addon bestemte du deg for å bruke?

EDIT: legg til blide så vi får se hva du har mekka :D

mvh Adey :cool:

Endret av Ade
Lenke til kommentar

Slik ser UIet mitt nå, siden det ble så mange errors og lignende med det gamle etter 1.9 patchen droppet jeg det hele og startet på nytt, så nå er det minimalistisk som er inn igjen her :p

 

post-21999-1137016120_thumb.jpg

 

Edit: Er ikke helt ferdig, finner ingen gode addons som kan erstatte Player, Target og Group framene.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hei!

Har nå sittet kanskje mange dager og bare fikset på UI'en min. Denne UI'en inneholder de addonene jeg syns man bør ha og ting jeg trenger og jeg har fikset alt dette uten noen "Ferdiglagde ting"

 

Out of Combat

In Combat

In Raid

 

Disse Addonene Bruker Jeg (De som er markert med en * er ikke synlige)

Ace*

AF_Tooltip

Atlas*

Clean Minimap

ClearFont

ConFab

CT_Bagmod*

CT_Mailmod*

CT_Mastermod*

CT_Questlevels*

CT_RABossmods*

CT_RaidAssist

DiivSkins

Discord Action Bars

Discord Art

Discord Unit Frames

ECastingBars

GoodInspect*

LS_Chat

MobInfo2*

Moog_Hud

Move Anything*

MyBags

Naked!*

QuickLoot*

QuickMountEquip*

Scrolling Combat Text*

Sell Value*

Simple Tranq Shot*

Titan

Titan Atlas

Titan Durability

Trinket Menu*

 

Nå skal jeg fortelle litt om hva min UI kan gjøre:

Hvis jeg får lite hp så kommer det en stor bandage ikon opp som blinker og gjør sånn at jeg targeter meg selv, bruker bandage og targeter den jeg targeta sist og det kommer opp en melding på skjermen som sier: -Low Health use a bandage- :D

Hvis dere kan se den "PvP" knappen på UI'en min så er den for at jeg skal kunne få opp Bars som viser Health og Mana potions og TrinketMenu. Den lange baren i midten rett over minimapen kan Shift+Scroll så kommer en annen bar der som har andre skills. Pet Baren min (nederst til venstre) Viser skills forskjellig når Petet mitt er Summoned og unSummoned, Dvs. at skills som man må ha et pet som er summoned på ikke vises og omvendt. Hunter's Mark skillen min Gjemmes når jeg kommer inn i et raid pga jeg ikke er Main puller og får garantert ikke bruk for den :cool: . Og Mount og Stealth (både pet stealth og shadowmeld i en macro) knappen gjemmes hvis jeg er i combat og omvendt pluss at de gjemmes når jeg har dem på.

Det var vel det Meste. Hvis dere har noen spørsmål om Ui'en min så er det bare å spørre :cool:

Edit(s): Er vel mass Leif :ermm:

Endret av Ade
Lenke til kommentar

Sånn er den out of combat

post-33984-1137200748_thumb.jpg

 

Og sånn in combat

post-33984-1137200774_thumb.jpg

 

Dette er som de fleste sikkert ser i raid. ;)

 

Av mer usynlige add ons bruker jeg:

 

Poison master

weapon rebuff

Enginventory

stunwatch

aggroalert

++

 

Og jo! mine special features: Når jeg er out of combat, og healthen er under 90% kommer det opp et fint lite vindu med mat og bandasje. Det ligger og en gjemt bar til høyre som spretter opp ved mouseover. Der gjemmer det seg alt av professions og sånne ting. (ser jeg må fløtte noen grupper i CTraid.) Agroalerten ligger pent imellom barene in combat. Det er og egne bars for stealth. For den kritiske kan det vere det mangler noen ting på knappene mine jeg burde hatt der, det er fordi dette er/var ganske nytt oppsett og alt er derfor ikke på plass enda. Damage meter'en er vekk når jeg ikke er i gruppe. Så alene out of combat er det veldig minimalistisk. Å det er digg!

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...