Gå til innhold

Et bra strategi spill


Anbefalte innlegg

Age of empires 2 er ganske gammelt, men et knasende godt strategispill!

5348619[/snapback]

 

Nå er vel det det rts-spillet med mest fart i jeg vet om. Veldig stressende spill. (Går jo ann å spille chill også da, men ikke på nettet mot andre.)

 

Act of War er stilig ja. Personlig hvil jeg foreslå Warhammer 40k, det er fart i det, men du trenger ikke stresse så voldsomt.

5348971[/snapback]

 

Quoter meg selv her, bare for å nevne at jeg nevnte Warhammer 40k :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel svært få real-time strategispill hvor man ikke trenger å stresse/være kjapp i multiplayer for å vinne. Siden man jo gjerne må klare å styre det hele bra for å få i gjennom strategien sin. I tur-baserte strategispill, som heroes of might and magic osv slipper man jo dette. Men kanskje ikke helt det du tenkte på?

Endret av Josten
Lenke til kommentar

Husker de gamle UFO spillene også var bra turned based strategi/action spill. Har ikke testet de nyeste enda, så vet ikke hvordan de er.

 

Ellers kan jeg også anbefale Civ4! Mange timer med god underholdning der, bra multiplayer støtte, kan egendefinere spillestil, kort eller langt spill, tidsepoker etc etc.

 

Mest spilte strategi spill blir nok en dog Red Alert 2 :)

Lenke til kommentar

Må kaste meg på bølgen med Rome: Total War og Civilization 4. Civ 4 tilbyr fantastisk strategi, men i Rome vil du få den desidert beste taktiske opplevelsen du noen gang har hatt! Med enorme slag hvor det svært sjeldent vil holde å "zerge", som også kan være utrolig underholdende å se på, i tillegg til et bittelite rpg-aspekt hvor ledere utvikler forskjellige egenskaper, gifter seg og får barn osv. Rome er et spill jeg aldri avinstallerer, og kommer nok til å spille det innimellom helt til en eventuell Total War oppfølger kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...