Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

hvordan er det med kabinetter der ute?  vil et hvilket som helst kabb jeg finner passe atx format? eller er de kunn på nyere kabb

7342429[/snapback]

 

Har i løpet av de siste to dagene funnet to "klassiske" AOpen kabinett. Det ene rimelig ribbet (trengte bare noen deksler osv.) og det andre med et AOpen AX64 HK (ATX, Slot 1) og en PIII-prosessor. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg og Lightningwolf har tenkt oss en tur ut i morra og se hva vi finner. Vi har planer om å dra opp i Sørlandsparken, men lurer på om noen kan dele noen tips med oss? Hvor å dra og lignende. Alle svar hjelper :)

Lenke til kommentar

mhsalangli: Du har ingen mindre kabinetter enn dem du har på bildet?

Driver å bygger en bil pc, og da vil jeg ha det så lavt som mulig, men må ha plass til ATX power, 1 disk, 1 3,5" kortleser, 1 cd-brenner og ha 2 kortplasser.

 

Er litt usikker på hvilken størrelse kortet mitt er, men det har 1x pci og 1x agp, og passer i ATX kabinett.

 

Kortet kommer ifra en sånn pc

 

Ettersom jeg fant på nettet er målene på kortet: 244 x 205mm, så.. noen som veit hvilken type kort det er? Micro ATX? ITX? :hmm:

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar
Vel..du vet hva man sier.. meningen med livet er kjærligheten!  :w00t:

7354047[/snapback]

 

Gratulere ArcticOC!

 

Så mye bra det kan komme ut av el-retur :love: For regner med det var et slikt sted dere møttes (bruktdynga).

 

Men ble nesten bittelitt skuffa over at det ikke var en nesten splitter ny maskin eller noe du fant :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg fant kjærlighet  :love:

7353262[/snapback]

Så det er det man kaller en harddisk noen har glemt å slette pr0nen sin fra nå til dags? :tease:

7355792[/snapback]

 

ikke vær så slem mot arcticOC, han kan da finne seg dame han også. Selv om han er skrotnisse av høyeste rang... :)

 

@arcticOC: veldig bra funn, må være det beste i denne trådens historie, pass nå godt på funnet ;)

Lenke til kommentar
megvel: vel jeg sitter bare å venter på at noen tar kontakt og sier de vil ha det og det kabinettet. så sender jeg mot at de betaler frakt. ArctiOC har fått det aopen kab. som er nederst til venstre på bildet. er det ikke det dette går ut på? noen tar vare på og får fra andre

7354156[/snapback]

Det som står øverst nr 2 til høyre så interessant ut. PM om du har lyst til å selge det billig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
megvel: vel jeg sitter bare å venter på at noen tar kontakt og sier de vil ha det og det kabinettet. så sender jeg mot at de betaler frakt. ArctiOC har fått det aopen kab. som er nederst til venstre på bildet. er det ikke det dette går ut på? noen tar vare på og får fra andre

7354156[/snapback]

 

det passa jo meg bra... så sant du har et atx kabbis som takler normal atx psu, minst 1 cd/dvd rom plass, og plass til minst 2 harddisker (medregnet floppyplassene) Det må også være nogenlunde helt (ingen store bulker og skavanker...) og har alle sidedeksler intakt. det svarte og sølvgråe kabinettet virket intressang (er det fra hp?) så sant det opfyller de kravene ovenfor... Designet på kabinettet er egentlig likegyldig for meg, skal uansett bare være til en filserver...

 

sjekka prisen på porto nå: for egenemballert norgespakke inntil 10kg koster det 117,-

(regner med at et eventuelt kabinett fra deg veier langt mindre enn 10kg... ;)

 

ta og send meg en pm hvis du har et passende kabinett, jeg betaler selfølgelig portoen...

 

EDIT: tar eventuelt kabinettet senere, er andre ting som er før i "pengeprioriteringslista", ting som billett til TG07 og materialer til spacesaver er prioritert først :) ...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...