Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Dæggern, dette må jeg gjøre! :D Noen fra Kristiansand som vet om noen gode plasser å gjøre det på? Antar at Expert, Elkjøp, Sørlandssenteret og fyllinga kan bli brukt. Og, er det best på kveld/natt? :ph34r:

Lenke til kommentar
Dæggern, dette må jeg gjøre! :D Noen fra Kristiansand som vet om noen gode plasser å gjøre det på? Antar at Expert, Elkjøp, Sørlandssenteret og fyllinga kan bli brukt. Og, er det best på kveld/natt? :ph34r:

7158504[/snapback]

 

Jeg bruker å dra ut på kvelden etter kl22 for å være sikker på at det ikke er noen der.

Det beste er å ha is i magen å klatre over gjerder og murer.

Løp som en gal hvis det kommer noen hvis du er på et avsperret område og ta ikke imot trussler om anmeldelse, politiet har nok å gjøre fra før (I byene hvertfall) på landet der jeg kommer i fra er det ikke så strengt.

 

Det beste finner du hvis det er vanskelig å komme til, det er ihvertfall min erfaring

Lenke til kommentar
Drøbak har i den siste tiden vært tomt, lite funn... seneste var en 166mhz pentium mmx, og en 256kb cache modul... med andre ord, ikke så sinnsykt gode funn...

7154429[/snapback]

Leste Amta (lokalavisa for ulokale) forleden? Kan se ut som om det går mot slutten der.. om enn journalisten hadde jo misforstått totalt og sytet over at noen hadde satt igjen kjøleskap og PCer på en elreturstasjon.... Expert skal jo flytte til 'Portalen' så selv om de er pliktige til å ta imot elektro'avfall' så finner de kanskje andre løsninger... :(

 

Jaja, gøy så lenge det varte... :(

 

M.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Drøbak har i den siste tiden vært tomt, lite funn... seneste var en 166mhz pentium mmx, og en 256kb cache modul... med andre ord, ikke så sinnsykt gode funn...

7154429[/snapback]

Leste Amta (lokalavisa for ulokale) forleden? Kan se ut som om det går mot slutten der.. om enn journalisten hadde jo misforstått totalt og sytet over at noen hadde satt igjen kjøleskap og PCer på en elreturstasjon.... Expert skal jo flytte til 'Portalen' så selv om de er pliktige til å ta imot elektro'avfall' så finner de kanskje andre løsninger... :(

 

Jaja, gøy så lenge det varte... :(

 

M.

7161205[/snapback]

 

Får håpe at de ikke legger den ned, og hvis de finner en eller annen tungvint løsning på det, så kan man jo gjette hvem som skal bombardere dem med avfall... :ph34r:

uansett vil nok mange legge "avfallet" der de er vant til og legge det, bak drøbak city...

Lenke til kommentar
Dæggern, dette må jeg gjøre! :D Noen fra Kristiansand som vet om noen gode plasser å gjøre det på? Antar at Expert, Elkjøp, Sørlandssenteret og fyllinga kan bli brukt. Og, er det best på kveld/natt? :ph34r:

7158504[/snapback]

 

Jeg bruker å dra ut på kvelden etter kl22 for å være sikker på at det ikke er noen der.

Det beste er å ha is i magen å klatre over gjerder og murer.

Løp som en gal hvis det kommer noen hvis du er på et avsperret område og ta ikke imot trussler om anmeldelse, politiet har nok å gjøre fra før (I byene hvertfall) på landet der jeg kommer i fra er det ikke så strengt.

 

Det beste finner du hvis det er vanskelig å komme til, det er ihvertfall min erfaring

7159054[/snapback]

 

Hvor er det du drar da? utenfor elkjøp på sørland senteret, eller andre steder på sørlandsparken? eller på dynga?

Lenke til kommentar

Fant enda en laptop idag, temmelig ribba.. men den funka fordet :p men var bare noe gammelt dritt da.. toshiba 4070CDT.. eneste som sitter igjen er hovedkort, cpu + vifte, og floppy.

 

Fant også en kjøler, veit ikke helt hva den er til men :hmm: den må ihvertfall skrus fast på hovedkortet, og det ser ut som om det er en AMD cpu som har sitti under den.. ser merker i kjølepastaen :p

Lenke til kommentar
Dæggern, dette må jeg gjøre! :D Noen fra Kristiansand som vet om noen gode plasser å gjøre det på? Antar at Expert, Elkjøp, Sørlandssenteret og fyllinga kan bli brukt. Og, er det best på kveld/natt? :ph34r:

7158504[/snapback]

 

Jeg bruker å dra ut på kvelden etter kl22 for å være sikker på at det ikke er noen der.

Det beste er å ha is i magen å klatre over gjerder og murer.

Løp som en gal hvis det kommer noen hvis du er på et avsperret område og ta ikke imot trussler om anmeldelse, politiet har nok å gjøre fra før (I byene hvertfall) på landet der jeg kommer i fra er det ikke så strengt.

 

Det beste finner du hvis det er vanskelig å komme til, det er ihvertfall min erfaring

7159054[/snapback]

 

Hvor er det du drar da? utenfor elkjøp på sørland senteret, eller andre steder på sørlandsparken? eller på dynga?

7177104[/snapback]

 

Dette er gennerelt over alt, du må bare finne en plass hvor det står el-retur

Lenke til kommentar

Jeg fant to gamle bærbare PCer i går.

 

Når jeg kom hjem så jeg litt nøyere på de og fant ut at de var så gamle som ca 100-200MHz og at de hadde noen skader. Vet ikke om jeg får bruk for de til noe så det kan hende jeg bare leverer de tilbake der jeg fant de.

 

Jeg fant også trådløst tastatur og mus, samt mottager. Det så ganske bra ut men jeg har ikke testet det ennå. En ergonomisk mus av typen Anir2 fant jeg også, men den har ikke rullehjul så jeg tror ikke den kommer til å bli brukt noe særlig. Skal i hvertfall prøve den ut først.

Lenke til kommentar

MrMusashi: Maxtor burde selvsagt ha merket pakken med erstatningsprodukt. Send epost til Maxtor og be de dekke utgiftene for feilen de har begått. Du skal selvsagt ikke betale for deres feil. Hadde det vært meg så ville jeg ikke tatt i mot pakken, og sendt en epost til maxtor og bedt de rydde opp før jeg aksepterte pakken. Men send gjerne en epost nå i ettertid å be de dekke utgiftene for feilen de gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...