Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Har mye hw jeg skal kvitte meg med!

 

Nettverkskort 7+

SCSI kort 3stk

Et USB-kort

3-4 skjermkort (Et av disse er et ATi Radeon 9800PRO med def vifte som er gitt bort)

CPUer 233Mhz - 733Mhz Slot1 og pga370

Diverse kabler

Diverse EDO-RAM 4-64MB

 

Alt dette er gratis så lenge det blir hentet eller at noen betaler porto på det!'

Hadde vært greit om en sa at han ville ha alt sammen mot porto på en smartpost

 

Jeg selger også dette til en billig penge

 

Intel P4 1600mhz på et intel hovedkort med 256MB SDRAM

 

IBM Netvista P4 1500mhz, 512MB SDRAM, uten hdd, USB i front

 

Selvbyggd pc Dual 500mhz, 1GB ECC SDRAM, 80GB Harddisk

 

 

Ser om noen av dere vil kjøpe det før jeg legger det ut på bruktmarkedet

 

Send PM

Endret av david_almli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

David: Jeg tar gjerne imot EDO-rammen og neon 370cpuer, rammen skal gå greit å sende som brevpost om du pakker det litt inn. Noe som igjen vil si 6kr i porto? :p

 

CPUene skal vel gå det også, uten at pinne bøyes om du gjør det skikkelig. Så lenge det passer i den røde postkassa til posten er det kvalifisert som brevpost(så sant vekten stemmer.)... Gi ett ord om du orker. Hvilke andre skjermkort har du utenom 9800 som alle andre desverre har lagt sin hånd på(:() ?

Lenke til kommentar
David: Jeg tar gjerne imot EDO-rammen og neon 370cpuer, rammen skal gå greit å sende som brevpost om du pakker det litt inn. Noe som igjen vil si 6kr i porto? :p

 

CPUene skal vel gå det også, uten at pinne bøyes om du gjør det skikkelig. Så lenge det passer i den røde postkassa til posten er det kvalifisert som brevpost(så sant vekten stemmer.)... Gi ett ord om du orker. Hvilke andre skjermkort har du utenom 9800 som alle andre desverre har lagt sin hånd på(:() ?

7387805[/snapback]

 

Bare si hva du vil ha så skal jeg pakke det inn å se etter hvor mye det blir i porto

Lenke til kommentar
Har mye hw jeg skal kvitte meg med!

 

Nettverkskort 7+

SCSI kort 3stk

Et USB-kort

3-4 skjermkort (Et av disse er et ATi Radeon 9800PRO med def vifte)

CPUer 233Mhz - 733Mhz Slot1 og pga370

Diverse kabler

Diverse EDO-RAM 4-64MB

 

Alt dette er gratis så lenge det blir hentet eller at noen betaler porto på det!

 

Jeg selger også dette til en billig penge

 

Intel P4 1600mhz på et intel hovedkort med 256MB SDRAM

 

IBM Netvista P4 1500mhz, 512MB SDRAM, uten hdd, USB i front

 

Selvbyggd pc Dual 500mhz, 1GB ECC SDRAM, 80GB Harddisk

 

 

Ser om noen av dere vil kjøpe det før jeg legger det ut på bruktmarkedet

 

Send PM

7386431[/snapback]

Er interessert i den som er bold'et ovenfor (eller enda bedre den rett under, men virker som en annen er først i køen). Hvor mye skal du ha for det? :)

Lenke til kommentar

Jeg trenger primært en CD-brenner, eventuelt en DVD-brenner, til stasjonær PC. Gjerne en eldre og treg modell (innen rimelighetens grenser), bare den fungerer og har IDE-grensesnitt.

 

Kan gjerne bytte i en fullt fungerende og lite brukt fem porters Jensen-switch med strømadapter som jeg har liggende, dersom det skulle være av interesse. Har noen en DVD-brenner kan de i tillegg få en Flagstad i mellomlegg.

 

Bor i Trondheim, og da jeg ikke hadde tenkt å legge så altfor mye penger i dette hadde det vært flott om reddende engler befinner seg i samme område slik at porto kan unngås. PM om du kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk david_almli fikk det i posten idag ....

 

2 Spørsmål ang. det:

 

-Hvilken kjøle pasta har det ? Den så veldig strøm ledene ut ...

 

- Hvilke er de andre kortene som du gir bort ?

 

BTW: Da har jeg et GeForce 4 MX 440 64mb som sikkert ingen vil ha :p

 

Nå trengs det bare et lite raid på ddr briker bak elkjøp så har jeg en komplett en ;)

Lenke til kommentar
Tusen takk david_almli fikk det i posten idag ....

 

2 Spørsmål ang. det:

 

-Hvilken kjøle pasta har det ? Den så veldig strøm ledene ut ...

 

- Hvilke er de andre kortene som du gir bort ?

 

BTW: Da har jeg et GeForce 4 MX 440 64mb som sikkert ingen vil ha :p

 

Nå trengs det bare et lite raid på ddr briker bak elkjøp så har jeg en komplett en ;)

7406544[/snapback]

 

Det er den orginale pastaen som var på når det var nytt!

 

Og så har jeg noen andre gamle kort GF2 og Riva TNT2 noen med tv-ut

Lenke til kommentar
Ok, men a lurer jeg på hva du skal ha det til, en server ?

 

Skal bare få testet 9800PRO først og da må jeg få skaffet meg en ddr brikke først så jeg for startet beiste ;)

7406862[/snapback]

Jeg trenger det faktisk til en bitte gamingmaskin som kun skal drive cs 1.6(og andre lite-krevende spill).

Jeg driver for tiden bare med arbeid og slikt, og bruker derfor ett Matrox Dualhead G450, som ikke har støtte for OpenGL, og det er ikke gøy å spille cs 1.6 med software-rendering.

 

Ja, spillerene sin gjennomsnittsalder i spillet og oppførsel er tragisk, men det er gøy å spille. :love:

 

 

*Krype under den digre bordplaten for å finne frem noen pappesker som inneholder hardware og slikt jeg ikke har bruk for og skrive liste her, slik som jeg lovde David*

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...