Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Tja... hadde opprensking i kjelleren med pappa her i går...

 

Kastet en god del, men endte selv opp med:

 

3 stk eldre Intel prosessorer

 

2 stk Iomega Zipdisk 100mb med strømforsyning (trolig i fungerende stand)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IomegaZipdisk100mb.gif

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IomegaZipdisk100mb2.gif

 

Edit: la til bilder

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

P3kka616: Jeg fant også en Zip-drive her om dagen. Jeg lot den ligge siden den bare har 100MB kapasitet og kobles til med parallellkabelen.

 

Hva er sånne verd for tida? (Sikkert ikke så mye siden man får USB minnepinner med større kapasitet for bare 71 kr)

 

skyhawk: Kult funn! Med litt raske Pentium III, litt overklokking, nok minne og moderne disker så kan nok ytelsen og opplevelsen bli ganske imponerende. Par den opp med Radeon X1950Pro AGP så tror jeg den vil imponere stort!

 

Jeg fant forresten en bitteliten desktop-PC med Pentium III 500MHz, 10GB, null ram og slim CD-rom. Den hadde også innebygget skjermkort, lydkort og ekstremt liten PSU. Stillegående er den også.

 

Også en UPS som jeg ikke har sett så mye mer på ennå.

Lenke til kommentar
Kan bekrefte svaret til BeFs, har denne slev.. og den har hjelpa meg mange ganger :thumbup:  eneste minuset med den er at du må bøye en pinne på den om du kun har kabler som har et hull som er tett..

7217537[/snapback]

Nei, må ikke bøye noen verdens ting på denne nei. Du ser det også på bildet om du teller pinnene at det mangler en ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
P3kka616: Jeg fant også en Zip-drive her om dagen. Jeg lot den ligge siden den bare har 100MB kapasitet og kobles til med parallellkabelen.

 

Hva er sånne verd for tida? (Sikkert ikke så mye siden man får USB minnepinner med større kapasitet for bare 71 kr)

 

7234253[/snapback]

 

Tja... det jeg kom fram til i går, var at prisen på noe lignende ligger på en 160-170kr.

Antar at dette er vel mer for nostalgikere enn 'vanlige' folk?

Lenke til kommentar
skyhawk: Kult funn! Med litt raske Pentium III, litt overklokking, nok minne og moderne disker så kan nok ytelsen og opplevelsen bli ganske imponerende. Par den opp med Radeon X1950Pro AGP så tror jeg den vil imponere stort!

7234253[/snapback]

 

Jøss, har det kommet enda et AGP kort... Trodde det var lagt dødt nå jeg. Ja, men det spørs vel hvor høy ytelse jeg hadde fått med et par socket 370 CPUer på rundt 500MHz, 512mb ram og X1950Pro AGP som kjører på 2X. Den støtter opp til 650MHz CPU og bare 100FSB. Alt over blir underklokka. :!:

 

Egner seg vel bedre på museum eller som pynt på gutterommet :)

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Fant et kabinett idag, med hovedkort og og noen vifter + cpu vifte.. men cpu var tatt ut.. socket a hovedkort med støtte for ddr-ram.

 

Kabinettet var av denne typen: Miditower, "Air Black" Mangla bare ene side dekslet, men hadde et sånt selv før, så jeg trur jeg har 2 orginal deksler + et med plexi glass.

 

Greit nok som server kabinett eller noe :D

7253802[/snapback]

Skal du ha Socket A kortet? Hvis ikke, care to find out hvilket kort det er snakk om?

Lenke til kommentar
Hva straff er det snakk om hvis man blir tatt for å stjele på en søppeldynge?

Bøter? Hvor mye i bøter er det da?

7255415[/snapback]

Snakk Polsk og du slipper med advarsel ;)

 

Tja, vet liksom ikke helt om hva straffen ville vært, tror det avhenger mye om det er på inngjerdet område og om du har brutt deg inn. På plassene jeg er står det ingen gjerder og heller ikke skilt der det forbys.

 

Så også noe skriverier om at politiet ikke helt visste hva de skulle legge i tiltalen om de skulle lage sak :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...