Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan legge inn bilde her?

Trykk på "bruk full editor" når du skal poste ett innlegg. Også under der du skriver innlegg så skal det stå "velg fil" Deretter så velger du ett bilde på datamaskinen også trykker "legg ved filen" La lastes den opp også kan du bare poste innlegget ditt ;)

Hmm tente på en småsak fra i fjor. Var som om man skulle bare tent på rent krutt, sa bare pang. Litt usikker på om det er brukanes i det hele tatt det fra i fjor? Burde vel bare sende inn til destruksjon.

Skal være helt trygt så det er ikke å bekymre seg! :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg også vært ute å handlet. De hadde ikke mer igjen av Magnum hos XXL, Giga Bomb og crazy shot hos g-max, eller power supreme hos europris. Kanskje det blir en bombard i morgen.

 

Bildet er en obligatorisk del, og dette er det 6. året på rad jeg har tatt bilde av disse herlighetene. Litt av det er fra i fjor, og noe av det er til min far og bror.

 

2013_zps07b48589.jpg

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmm tente på en småsak fra i fjor. Var som om man skulle bare tent på rent krutt, sa bare pang. Litt usikker på om det er brukanes i det hele tatt det fra i fjor? Burde vel bare sende inn til destruksjon.

Fyrverkeri kan lagres lenge :)

Endret av RF123
Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt cracklingballs i 150 pakk?

Og hvor får man kjøpt Thunder Kingdom, eller tilsvarende som lager masse bråk?

Du får kjøpt 150-pk Crackling Balls hos Svea og Nova. Thunder Kingdom får du kjøpt hos Cosmos, de har også flere smellbatterier og det samme har Spectra :)

Endret av RF123
Lenke til kommentar

Deilig! Men den fontenen dom du hadde der er ikke mye å skryte av. Hadde den i fjor, men syntes at all in one var bedre. Hadde litt mer trøkk kan du si.

 

Den fontenen har kun gull som spruter. Noe som kan bli kjedelig etter min mening.

Det er en sølvfontene så tviler på at den spruter gull:P Også skulle den jo være ny av året da, så merkelig at du hadde den i fjor men:/ Kanskje jeg stikker å kjøøper 2 pcs med all in one i morra da:) Har jo litt tid igjen enda:D

Lenke til kommentar

Ok, gull da, men denne fantes i fjor også!

Det er bare til å se på filmen hvor jeg presenterer fyrverkeriet mitt for i fjor det ;) Så den kom på markedet i fjor rett og slett, sammen med Gangsta Mix, men uansett så syntes jeg at den er kjedelig! :p Ingen lyder ingen farebytte. Vare sølv som spruter opp i luften kan man si :p

Lenke til kommentar

Ja, de skriver "Nyhet" på produkter som kom ut for ett par år siden. Da selger de gjerne litt av den ;) Det samme som der de skriver at ett batteri er testvinner. Mulig at batteriet er testvinner i 2008, men batteriene kan ha forandret seg mye siden 2008 ;) Men det er rett og slett for å kunne få selge litt mer.

 

Ellers så må jeg gjenta. Kjedelig fontene, og jeg angret selv på at jeg kjøpte denne, men det er jo mulig at det er noen som liker dette også. Jeg vil for all del ha small og crackling i fontenene kombinert med hyppig fargeskifte :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg også vært ute å handlet. De hadde ikke mer igjen av Magnum hos XXL, Giga Bomb og crazy shot hos g-max, eller power supreme hos europris. Kanskje det blir en bombard i morgen.

 

Bildet er en obligatorisk del, og dette er det 6. året på rad jeg har tatt bilde av disse herlighetene. Litt av det er fra i fjor, og noe av det er til min far og bror.

 

2013_zps07b48589.jpg

 

nice!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...