Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det nærmer seg! :D Var ute nå og fyrte opp en fontene og 3 crackling balls :D Det var herlig må jeg si! :) Er det noen som har forslag til hva jeg skal handle imorgen? Skal enten på plantasjen eller på XXL og handle litt mer.

 

Hos XXL så tenker jeg at jeg skal ha en til eske med 35 monster, men det er på en annen side sikkert utsolgt. Andre populære produkter til under 200 lappen er også sikkert utsolgt. Noen forslag til batterier eller enkeltskudd ett av de stedene? Maks pris er 300 totalt :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Kjøp mange One Shots, multi power, big block og star figther så har du det meste :) Har du barn eller liker småtteri så legger du på en Crazy Mix! :D Du kan godt legge til en pakke også. F eks super power. Da får du med ett mindre batteri, mange fontener og store enkeltskudd som kan komme godt med :) 3

 

Hvis du stikker til you tube kanalen min så får du se nærmere film over hva det er som er i denne super power pakken. Du får også se film av en fontene i denne pakken som jeg la ut i kveld :)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Ja, jeg har en dypere interesse enn som så. Fyrverkeri produkter har ett sexy design som jeg bare digger. Jeg digger det å bare se på en fyrverkeri artikkel. Den trenger ikke en gang å sprenge for at jeg skal syntes at den er fin! :) Jeg digger planleggingen hvert år. Det å vite hva man skal kjøpe. Dessuten så er selve oppskytingen helt herlig.

 

Aner ikke hva det er alt i alt, men man kan si at jeg generelt sett er helt betatt av fyrverkeri :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...