minikai5 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Det e sånne idiota som ødlegge for oss som faktisk nytta fyrverkeri som det skal nyttast www.youtube.com/watch?v=KQ97o84-KS4&feature=related Endret 30. desember 2011 av minikai5 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Pungrotta Crash: Å :o? Mine funker helt fint de Kjøpte dem fordi de smeller Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir... 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ja nå er det 23 TIMER OG 59 MIN til 2012 dere! Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir... Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!! Endret 13. oktober 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir... Mye for pengene. Helt klart bedre enn å kjøpe oss XXL, G-Sport, Svea og diverse overpris-ete buer. Kvalitet er den samme, tilogmed noen ganger bedre. 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Pungrotta Crash: Å :o? Mine funker helt fint de Kjøpte dem fordi de smeller De fleste smeller, men gir ikke med den gode følelsen som One Shot/Chilli Shot gjør Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Pungrotta Crash: Gmax og XXL har noen av de beste prisene på markedet generelt. Birgercac: Hvorfor er du så imot Svea når du er svært aktiv på forumene deres? :!: Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Pungrotta Crash: Gmax og XXL har noen av de beste prisene på markedet generelt. Birgercac: Hvorfor er du så imot Svea når du er svært aktiv på forumene deres? :!: Faktisk nei. I flere år har jeg vært så overfladisk, og har trodd at dyre produkter var bedre. Men etter et gavekort på Europris, så endret alt seg. Kun et sted jeg skal handle mitt fyrverkeri fremover! Endret 30. desember 2011 av Pungrotta Crash Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Hender Europris har noen gode deals. De har tipakninger med Mars, Twix osv. til et par og femti kroner Lenke til kommentar
Ebert Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Med tilbudene på g-max (nova) kan jeg ikke se at det lønner seg og kjøpe fra Europris. Selvsagt har de mye bra også, men når du får en Strobe pakke på g-max til 149 kr og mange andre gode tilbud slår jeg til. Jeg bryr meg egentlig svært lite om merke, men om hva jeg får for pengene. Endret 30. desember 2011 av Ebert 1 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Ja nå er det en dag til neste år dere!! Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir... Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!! Jau, men jeg er ikke på jakt etter slike "pakker" - jeg vil ha et batteri, likt for eksempel "Bandit" fra SVEA... Har de slike ting på europris? Evt hva kan jeg kjøpe der som er billig og bra? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Kloke ord, Ebert Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Hender Europris har noen gode deals. De har tipakninger med Mars, Twix osv. til et par og femti kroner Sjokolade?? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Hender Europris har noen gode deals. De har tipakninger med Mars, Twix osv. til et par og femti kroner :!: Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Ja nå er det en dag til neste år dere!! Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir... Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!! Jau, men jeg er ikke på jakt etter slike "pakker" - jeg vil ha et batteri, likt for eksempel "Bandit" fra SVEA... Har de slike ting på europris? Evt hva kan jeg kjøpe der som er billig og bra? Ja jeg anbefaler Power Step til 500 kr Batteriet er rått Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Ja nå er det en dag til neste år dere!! Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir... Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!! Jau, men jeg er ikke på jakt etter slike "pakker" - jeg vil ha et batteri, likt for eksempel "Bandit" fra SVEA... Har de slike ting på europris? Evt hva kan jeg kjøpe der som er billig og bra? Ja jeg anbefaler Power Step til 500 kr Batteriet er rått Aha, finnes det noe videor, elns? Liker å se før jeg kjøper... Og en ting til - jeg fant fyrerkeri"heftet" til EP, og de påstår at denne "mega block" (kilde) ble kåret til best i test av Aftenposten i 2010, men i denne testen utført av aftenposten 2010 står Hot Stuff Big Z som best i test? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Det er det samme bare annet navn. Jeg skal sjekke om jeg finner video av den Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Er Super 9 det samme rakettbatteriet som Megabomb 2.0 fra Svea? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Det er det samme bare annet navn. Jeg skal sjekke om jeg finner video av den Aha! En video hadde dog vært fint, fant ikke noe av denne power step heller et et raskt googlesøk Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Nei jeg holder på og søker etter en film av den men jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå