Gå til innhold

Hvor på Kinsey-skalaen er du?

EJN

Hvor på Kinsey skalaen er du?  

221 stemmer

1. 1. Hvor på Kinsey skalaen er du?

• 0
      109
    • 1
      87
    • 2
      15
    • 3
      4
    • 4
      1
    • 5
      1
    • 6
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke frivillig :) Stiller du deg opp og gjør deg klar så har lillemann trøbbel.. Må isåfall en utrolig selvbeherskelse til for å få til noe slikt. En slik selvbeherskelse man får når det står en god del høvdinger og heier på deg.

5342429[/snapback]

Stiller jeg meg opp og gjør meg klar, så skal du se at du går rett opp på en 3er, om ikke mer. Trust me.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke frivillig :) Stiller du deg opp og gjør deg klar så har lillemann trøbbel.. Må isåfall en utrolig selvbeherskelse til for å få til noe slikt. En slik selvbeherskelse man får når det står en god del høvdinger og heier på deg.

5342429[/snapback]

Stiller jeg meg opp og gjør meg klar, så skal du se at du går rett opp på en 3er, om ikke mer. Trust me.

5342431[/snapback]

Et blikk på Stefan, og du glemmer alt som heter jenter. Er du i utgangspunktet homofob, så går du rett opp på en treer (minimum). Er du i utgangspunktet åpen for homofili, så går du rett opp på en sekser.

Skrevet

5342429[/snapback]

5342431[/snapback]

Et blikk på Stefan, og du glemmer alt som heter jenter. Er du i utgangspunktet homofob, så går du rett opp på en treer (minimum). Er du i utgangspunktet åpen for homofili, så går du rett opp på en sekser.

5342434[/snapback]

Korrekt. Det gjelder selv for Acolyt3.

Skrevet (endret)

Jeg vil plassere meg selv på 0. Føler ikke at jeg har noe homofilt i meg overhodet.

Endret av Zanto
Skrevet
*bilde av hottyboy*

...nei, tror neppe det.

5342440[/snapback]

Du er sær.

5342441[/snapback]

Nå skal det jo sies at Steffypus kan forveksles med en jente da... :whistle:

Skrevet
Vel, nei, hva mener du at det kvalifiserer til? :p

5343466[/snapback]

Å være hetero men å kunne si at en annen mann er pen vil jeg si at man kan gjøre helt nede i 0-stadiet. Hvis man ikke klarer å si at en annen mann er pen, da nærmer man seg 4-5-6, man tør bare ikke innrømme det.

Skrevet (endret)

Stemte 2. (Men er usikker på om jeg heller holder til 1 :hmm:)

Tipper flere av de som stemte 0 lyger(enten til seg selv eller andre), samt at en del av de som stemte 6 bare kødder.... :shrug:

Endret av TLZ
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet (endret)

Jeg er nok en sterk treer ;)

Edit: Som betyr et sted mellom 3 og 4

Endret av Slettet-Axby2kEH
Skrevet
Jeg er nok en sterk treer ;)

5343739[/snapback]

Alle gutters drøm m.a.o?

Jeg stemte 1 og trodde den var sterk, men ved nærmere ettertanke jeg jeg nok under 1..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...