Gå til innhold

Hvor på Kinsey-skalaen er du?


EJN

Hvor på Kinsey skalaen er du?  

221 stemmer

  1. 1. Hvor på Kinsey skalaen er du?

    • 0
      109
    • 1
      87
    • 2
      15
    • 3
      4
    • 4
      1
    • 5
      1
    • 6
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble nok en 1-er på meg ja. Er heterofil, men iblant kan ejg føle en liten tiltrekkning til en pen gutt elns. De som sier 0 må våkne opp. Noe slikt finnes ikke!

5343984[/snapback]

Jeg sverger med minmor, mine tøfler og satan at jeg aldri i hele mitt liv har eller kommer til og føle sexuel tiltrekning fra en gutt!

Jeg er blottet for og kunne skille mellom en "pen" og en "ikke pen" gutt, jeg klarer ikke å se det! For meg er en gutt en gutt uansett ossn i helvette han ser ut!

 

(Beklager språkbruken men syns slike utsagn bare er latterlige!)

Lenke til kommentar
Stemte 2. (Men er usikker på om jeg heller holder til 1 :hmm:)

Tipper flere av de som stemte 0 lyger(enten til seg selv eller andre), samt at en del av de som stemte 6 bare kødder.... :shrug:

5343659[/snapback]

On second thought tror jeg det der stemmer for meg og. Og de som stemmer 0 lyger selvfølgelig for seg selv, bare folk som er forferdelig usikre på seg selv som kan få seg til å tro noe sånt, imho.

 

Folk som DieselOtern :p morro å se egentlig.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Stemte 2. (Men er usikker på om jeg heller holder til 1 :hmm:)

Tipper flere av de som stemte 0 lyger(enten til seg selv eller andre), samt at en del av de som stemte 6 bare kødder.... :shrug:

5343659[/snapback]

On second thought tror jeg det der stemmer for meg og. Og de som stemmer 0 lyger selvfølgelig for seg selv, bare folk som er forferdelig usikre på seg selv som kan få seg til å tro noe sånt, imho.

 

Folk som DieselOtern :p morro å se egentlig.

5344088[/snapback]

Blæhh... siden alle er så anti "0" kan dere være så vennlig å fortelle meg hva som menes med 1 da? Hvor går grensa? Kan vell si såpass som at jeg sjelden tar på en gutt med mindre det er nødvendig... (går runt juletre osv) Allt utvoer det skjer ikke i min verden... Er jeg på 1 da eller?

Lenke til kommentar
Ble nok en 1-er på meg ja. Er heterofil, men iblant kan ejg føle en liten tiltrekkning til en pen gutt elns. De som sier 0 må våkne opp. Noe slikt finnes ikke!

5343984[/snapback]

Hva mener du med det? Hvordan vet du at det ikke finnes? Jeg har aldri følt noe slikt i allefall. Mulig du gjør det, det er din sak, men jeg har ikke følt det. Du kan ikke svare for andre her inne vet du.

Lenke til kommentar
Ble nok en 1-er på meg ja. Er heterofil, men iblant kan ejg føle en liten tiltrekkning til en pen gutt elns. De som sier 0 må våkne opp. Noe slikt finnes ikke!

5343984[/snapback]

Tiltrekning på hvordan måte? At du har lyst til og ta på han/holde rundt han stryke lett over den myke huden lukta han i det silkeglatte håret osv? (Nå skreiv jeg slikt som jeg kan tenke om jenter da)

Prøver bare å forstå nøyaktig hva dere mener :)

 

Er man homofob hvis man er på 0?

Nei! Homofob = da har du noe imot homo legningen.

0=Ingen seksuell tiltrekning til gutter i det hele tatt...

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar

Tror ikke det skal så mye til for å kvalifisere til en ener. Hva en ener egentlig er står jo der, men det kommer jo ann på personen som ser. Jeg selv føler at jeg er en ener. Ja jeg er heterofil, men det hender jo at jeg en sjelden gang blir litt tiltrukket av en pen gutt. Skal jo ikke si at det ikke skjer, for det ville jo være å lyge.

 

Men skal nok innrømme at det finnes 0-ere også ja. var mere spøk det jeg sa istad ;) Men seriøst så tror jeg de aller fleste gutter har følt seg litt tiltrukket av det samme skjønn en eller annen gang i livet. Det er da helt naturlig. Selv om man kanskje ikke liker å innrømme det.

 

Edit: Er det bare meg eller er jenter langt lengre oppover (1.2 osv) på skalaen. Jeg tar det sånn generelt fra hvordan ejg ser jenter oppføre seg, være sammen osv. Kan hende det bare er meg, men jeg har hvertfdall fått intrykket av det.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Tror ikke det skal så mye til for å kvalifisere til en ener. Hva en ener egentlig er står jo der, men det kommer jo ann på personen som ser. Jeg selv føler at jeg er en ener. Ja jeg er heterofil, men det hender jo at jeg en sjelden gang blir litt tiltrukket av en pen gutt. Skal jo ikke si at det ikke skjer, for det ville jo være å lyge.

 

Men skal nok innrømme at det finnes 0-ere også ja. var mere spøk det jeg sa istad ;) Men seriøst så tror jeg de aller fleste gutter har følt seg litt tiltrukket av det samme skjønn en eller annen gang i livet. Det er da helt naturlig. Selv om man kanskje ikke liker å innrømme det.

5344372[/snapback]

Når du sier "tiltrukket av en pen gutt" nøyaktig hva er det da du mener?

Lenke til kommentar
Tror ikke det skal så mye til for å kvalifisere til en ener. Hva en ener egentlig er står jo der, men det kommer jo ann på personen som ser. Jeg selv føler at jeg er en ener. Ja jeg er heterofil, men det hender jo at jeg en sjelden gang blir litt tiltrukket av en pen gutt. Skal jo ikke si at det ikke skjer, for det ville jo være å lyge.

 

Men skal nok innrømme at det finnes 0-ere også ja. var mere spøk det jeg sa istad ;) Men seriøst så tror jeg de aller fleste gutter har følt seg litt tiltrukket av det samme skjønn en eller annen gang i livet. Det er da helt naturlig. Selv om man kanskje ikke liker å innrømme det.

5344372[/snapback]

Når du sier "tiltrukket av en pen gutt" nøyaktig hva er det da du mener?

5344410[/snapback]

 

Hvordan forventer du at jeg skal kunne svare på det da. Jeg bare føler meg tiltrukket enkelt og greit. Er det noe mere til det da? Er ikke akkurat slik at jeg føler at jeg få lyst til å kjøre lillemann opp mellom skinkene til den stakkars gutten. Jesus

Lenke til kommentar

Her er min teori: Hvis man noe imot å ta på en annen gutt, og skyr unna med vilje, da er det noe galt. Hvis man er så sikker på sin legning at man kan kalle seg en 1er, da er man fullstendig trygg på at det aldri vil oppstå romantiske følelser for en annen gutt. Hva er da faren med å ta ham i hånden, gi ham en klem, osv? En 0er må være i stand til å kysse en gutt, akkurat som han må være i stand til å kysse en jente han ikke synes er attraktiv. 0=fullstendig nøytral til det motsatte kjønnet.

 

Jeg tror at hvis du ikke tåler å ta på en annen gutt, og kaller andre for homofile som en fornærmelse, så er det ikke homofobi, men en underliggende frykt for sin egen uoppdagete seksualitet.

Lenke til kommentar
Haha, det ser ut som om Diesel begynner å tvile litt på seg selv :p

5344549[/snapback]

Neida måtte bare være sikker på om 1-2 faktisk var det jeg trodde... Det at halve forumet består av bifile kom bare som en overaskelse :) (ja det var en overdrivelse...)

Uansett... da passer 0 meg perfekt, og er 110% sikker på min legning... Er bare at når folk sier de begynner å blir "tiltrukket" av gutter da begynner jeg å lure...

 

En 0er må være i stand til å kysse en gutt, akkurat som han må være i stand til å kysse en jente han ikke synes er attraktiv

Blir fortsatt ikke det samme, jeg har aldri og kommer aldri til å kysse en gutt...

Men ja er helt nøytral overfor gutter, om jeg må ligge oppå en gutt hvis man skal overnatte en plass der det er trangt og situasjonen må bli slik har jeg ikke noe problem med det... Skjønner dere tegninga eller?

 

Poenget er, det fins folk som er 100% og vell så det nøytral til sitt eget kjønn! Der eksisterer ikke følelser ovenfor dem! Annet en at man kan føle f.eks glede på deres vegne om de f.eks skal gifte seg osv...

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke tenke meg å få noe pressa opp i mellom rompeballene. :)

5341792[/snapback]

Da er vi to! :)

5344854[/snapback]

analsex er ikke den eneste form for homsesex, og man kan være homo selv om man er i mot denne formen for sex.

 

Jeg har ikke erfaring, men ville tro analsex føles omtrent som å drite ut noe veldig stort, bare spolet fram og tilbake i fortfilm.... ser det for meg :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...