Gå til innhold

The Demon from Heaven!


Newt32

Anbefalte innlegg

for dere som har kritisert historien så er det bare latterlig. Som sagt det er et eventyr og det skal det handle 100% fantasi.

 

Historien er bra den

5390065[/snapback]

Forresten, så kan det egentlig ikke kalles et eventyr, da de har en ganske fast oppbygning

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette en stor hoax, eller postet noen nettopp ny rekord i teit tråd/innlegg?

Hva er det egentlig du mener? Dette er ikke kødd. Regner med at det du sier ikke gir meg særlig mye kritikk på akkurat det jeg har postet. Om ikke du har noe konstruktivt å du kan du heller la vær å poste, bare ekstra, teit, bryderi...

 

I en tråd som denne vil jeg ha kritikk, men det ser ut til at 85% ikke klarer det. Vil ikke ha personlige meninger om MEG, men om historien... Vil ikke ha hva dere leser her i tråden, men hva som står i det første innlegget.

 

Herrejesus, kanskje det ikke er et eventyr, enda, men det er i vertfall det det skal bli. Uansett er det selve ideen jeg får frem. Så kan jeg heller levere den inn til engelsk læreren min når den er 98% ferdig...

 

 

Tror ikke jeg gidder å poste den mer eller mindre ferdi versjonen min, nesten bare negative svar gir meg ingen motivasjon. Får ikke akkurat lyst til å poste her igjen... :hrm:

 

Men til alle de som har hjulpet meg å kommet med gode kommentarer sier jeg; Takk. Og til de som har kommet med mer eller mindre unyttige, teite og OT kommentarer; :thumbdown:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Ja dette var ikke min kopp med Earl Grey, men i Newt32 sitt forsvar: Det var ikke så ille!

Ser ikke frem til del to, men hater det ikke heller. Skrev også en del sånne døfødte historier når jeg var mindre - derfor (og Amiga) som ga meg 6 i engelsk alle år på skolen.

 

Men nå bruker man kreativiteten på noe annet!

Men vil du skrive og poste Newt, så gjør for satans skyld det!

Lenke til kommentar

Når det først er en historie å rette her, kan dere kanskje rette min og? :)

 

 

Jeder Donnesthag kocht Frank das Mittagessen für die ganze Familie. Er mag essen machen. Erst er geht ins die grocery store und er kauft w33d. Later he smokes das w33d und er gets high. Dann remembers er das er schall das Mittagessen gelage und geht’s home nach hause. Aber er Kjøft wrong f00d and could nicht Mittagessen lage. Frank ruuuuuuuuuules teh str33t. LOL!1!!!oneeleven!11111!1 deutman ftw!

 

 

 

Jeg er i det heletatt veldig fornøyd med historien, men føler at det er noen mangler.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...