Gå til innhold

The Demon from Heaven!


Newt32

Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på.

Hvorfor sier du at kristne er tafatte mokkiser som tror på noe helt absurd og teit, mens du lager din egen versjon av det hele med kristen bakgrunn for alt? Er det ikke best å være på den "snille" siden, og ikke på den "slemme" som UTEN TVIL går rett i avgrunnen?

Siden du bruker kristen tro som bakgrunn, må jo du og tro på det på en måte. Du kan jo ikke komme med din egen versjon som du har kommet på uten videre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting jeg lurer på.

Hvorfor sier du at kristne er tafatte mokkiser som tror på noe helt absurd og teit, mens du lager din egen versjon av det hele med kristen bakgrunn for alt? Er det ikke best å være på den "snille" siden, og ikke på den "slemme" som UTEN TVIL går rett i avgrunnen?

Siden du bruker kristen tro som bakgrunn, må jo du og tro på det på en måte. Du kan jo ikke komme med din egen versjon som du har kommet på uten videre!

5337918[/snapback]

Eeee.. dette er et eventyr. Og hvis jeg skulle tro på noe når det kommer til den rare kristene religionen hadde det blitt å tro på noe som dette her. Du kan ikke komme her og si at jeg ikke kan bruke en kristen bakrund. Du bestemmer ikke det. Jeg har aldir sagt her at kristene er mokkiser eller hva nå enn du tror.

 

Hva mener du med den snille siden?

Lenke til kommentar

Vel, han tror ikke på kristendommen, men sin egen versjon av den? :shrug:

 

edit: Og, jo. Du har kanskje ikke ordlagt deg slik, men du har sagt det i "To rette, en feil"- tråden at du hater kristne folk, men innlegget der du beskrev hvorfor du hater dem, er blitt fjernet.

 

edit2: Jaja, gjør som du vil, men for meg blir det litt søkt å basere en tro på noe som du overhode ikke tror på.

 

edit3: Jeg tenker på den "snille" siden som de som vil andre godt, og ikke bare tenker på seg selv, (som er kjent i den satanistiske tenkemåten). Ikke at jeg sier du er satanist, for det har du sagt at du ikke er. Demoner er satans hjelpere, dermed er de slemme.

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
This is also strange; Newt32 is half human, half angel, half demon and complete wanker.

5337889[/snapback]

Rapportert. Herregud da... :mad:

5337899[/snapback]

Ey, jeg bare kommenterte på en sarkastisk måte hvor fjollete den Newt32-fyren i historien er!

5337954[/snapback]

Forklar heller hvordan jeg skal formulere det, i stedet for å rakke ned på jeg ikke har klar å skrive en tredjedel. Som jeg retter på nå.

Lenke til kommentar

Ey, jeg bare kommenterte på en sarkastisk måte hvor fjollete den Newt32-fyren i historien er!

5337954[/snapback]

Forklar heller hvordan jeg skal formulere det, i stedet for å rakke ned på jeg ikke har klar å skrive en tredjedel. Som jeg retter på nå.

5337963[/snapback]

Det han mener å si er at hele greia er teit. :shrug:

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Ey, jeg bare kommenterte på en sarkastisk måte hvor fjollete den Newt32-fyren i historien er!

5337954[/snapback]

Forklar heller hvordan jeg skal formulere det, i stedet for å rakke ned på jeg ikke har klar å skrive en tredjedel. Som jeg retter på nå.

5337963[/snapback]

Det han mener å si er at hele greia er teit. :shrug:

5337976[/snapback]

Bryr jeg meg lite om.

Lenke til kommentar

Bare et tips.. når du skriver i signaturen:

Not very many knew that he was from Heaven, witch he liked.

Så betyr det ca. noe sånt:

Ikke veldig mange visste at han var fra Himmelen, heks han likte.

 

Kanskje fikse?

 

 

edit: morsomt at du selv whiner og lager "rapportert"-poster som faktisk regnes som spam, når du bryr deg såpass lite om saken :D

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...