Gå til innhold

Hvilken julefilm så dere?

knutby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til de av oss som ser film som hovedunderholdning i jula. Hvilken film så dere? Tenker ikke på det som går på tv, men dvd for eksempel.

Jeh så "The terminal"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I julen? Det er vel også videre noen dager framover er det ikke det? :dontgetit: Uansett.. I dag så jeg Terkel i Knipe på morgenkvisten. Fikk den i kalenderen. Ble dessverre ikke noen flere filmer i løpet av morgenen. :hmm:

Skrevet

I dag så jeg "The Cider House Rules", aldri sett den, men ble positivt overrasket faktisk, og ut på kvelden ble det "Home Alone", toppen av julefilm. Like morsom etter alle disse årene. Så den på en utslitt VHS av alle ting, men det er jo litt av sjarmen

Skrevet
ut på kvelden ble det "Home Alone", toppen av julefilm. Like morsom etter alle disse årene. Så den på en utslitt VHS av alle ting, men det er jo litt av sjarmen

5334595[/snapback]

Home Alone er en sånn gammel god-film som skal vere litt slitt =)

Samme med de gamle disney filmene, de har lagd ny versjon av askepott-filmen, det skal ikke vere fine farger dolby digital surround og sånt, det skal vere hæslige slitte farger, mono-lyd men med sabla mye kos...

Såg mikkes-jul. Det sugde! Hvor har det blitt av den lille frosken som fortalte?! Alt for mye data!

Her sitter jeg og klager og jeg er bare 17år!

Skrevet (endret)

Myste litt på Tre nøtter til Askepot, Reisen til julestjernen og de der.

Etter jeg var ferdig med gaver og mat så jeg på Den grønne mil.

Jeg føler at den er ganske aktuell nå i jula.

Fin film i alle fall:)

Endret av stigos3000
Skrevet

Så "Flåklypa" på starten av jula ihvertfall

På julaften så jeg "Terkel i knipe", begynner å bli temmelig lei av den filmen nå..! Har sett den like 200 ganger! :roll:

Skrevet

Varmet opp til julen for å få litt julestemning i kroppen, lille julaften:

Night of the living dead, Eight Legged Freaks og The howling artig kveld. Og avsluttet gårsdagen med Black Dawn med Steven Seagal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...