Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Når vi først var inne på jenter som snuser, så fikk jeg en kollega på jobben som er 17 til å snuse :D Jeg gav henne en skruf tranebær porsjon og hun likte den :p

 

Men etter ca. 5 min så blei hun über uggen haha så hun spytta'n ut og tok litt cola og en 5 minutter på kontoret så gikk det bra igjen hehe. Tror ikke jeg får hun til å prøve det igjen, men hun så faen ikke værst ut med en liten en i leppa!

 

Har aldri spydd pga. snus jeg *stolt* ser her at veldig mange har gjort det :p Men første gangen jeg prøvde en (under en sverige tur) så fikk jeg samme følelsen som når jeg er drita hehe det var litt gøy. Var helt fucka i kroppen resten av dagen :p

5339203[/snapback]

Er kos når en jente med svær kul på overleppa kaller deg en engel og takker pent for General :D

 

Tylo: Jeg hadde krepert etter to timer med verdens verste tysklærer uten snusen :tease:

Endret av Nomix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit det.. :) Men er jo femten da! ;) Alltid sett liten ut, men så lenge man har det oppe i hue så er det ingenting galt med å se ut som en liten drittunge! :p

Renner godt nå gitt.. Svelga en del og storkoser meg! Fikk Röde Lacket av kameraten min men hadde ingenting å ha den i så jeg stappa'n oppi en tom Rød Mix 2 pakke. Ekstra tobakkaroma! =S

Lenke til kommentar

Er det ingen som snuser Probe Portion her?

Det er go' snusen det :love:

Jeg har aldri kastet opp av snus.

Ingen ting er som å ha en snus under overleppa og musikk i ørene når du sitter på bussen hjem etter å ha hatt gym de siste 3 timene på skolen. Ahh :love:

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Er det ingen som snuser Probe Portion her?

Det er go' snusen det :love:

Jeg har aldri kastet opp av snus.

Ingen ting er som å ha en snus under overleppa og musikk i ørene når du sitter på bussen hjem etter å ha hatt gym de siste 3 timene på skolen. Ahh :love:

5345860[/snapback]

Dette stiller jeg meg uforstående til. :dontgetit:

 

Søte jenter skal ikke snuse!

 

Ikke bring dette off topic, nå...

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...