Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Det er nå godt med en godt bakt en også. :)

5336282[/snapback]

Der må jeg si meg uenig, en hardbaka snus gjør seg dårlig oppi leppa, blir bare ubehagelig. Mye bedre med en løs, den brer seg litt mer utover, mer behagelig det ^^

 

Nomix; lofotfiskermåten må testes. ;)

5336314[/snapback]

Tror vi bør gjøre en test på slike ting, om dere kan finne dedikerte snusere i Sandnessjøen-området skal jeg lage en slik guide :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva som fungerer mest over tid vet man ikke før man har vært på en øy uten butikk og måkka silo, da vet man hva sparesnusing er  :thumbup:

5336377[/snapback]

 

Evt. helvetesuke (7 fulle dager) i militæret der alt utstyr blir sjekket/strippet til bokseren for å forhindre medbrakt ureglementert utstyr (les: snus/røyk, penger, sjokkis, ekstra mat/tøy) og du greier å gjemme unna en boks snus tapet fast under skrukken. Ouch! :cry:

Lenke til kommentar

Luzifer: Amen! :yes: Spsielt Stärk.

Tviler på at alle er fullblodssnusere her. Er 15 og har snusa i en del år! Røyker mest nå, men har vært fullblods. Har det nå i blodet fortsatt da! :)

Kicks er kos, ikke no nikotinbombe men hadde en fin aroma og rant ikke så forferdelig heller. Poser (spesielt general) som renner er noe av det VERSTE jeg veit om! *grøsse* Eller hva..? Jeg kjører White-style isåfall.. ;)

Lenke til kommentar

Lages snus i no EU-land veit jeg. Uansett er det mye rart man finner på Internett!

Ettan er fin ja.. Første gang jeg prøvde bake, i bakrus etter en traumatisk opplevelse med bestekameraten min og kusina mi i samme seng på MITT rom i ikke-edru tilstand, prøvde jeg Ettan.. Satt på en lekeplass kl. 9 om morran etter litt oppkast og "bakte" meg en Ettan. Morsomt minne! :) Så da satt vi der, 4 folk med snus. Meg, bestekameraten min, en annen kamerat og kusina mi. Kusina mi faktisk, hjelp!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...