Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så grei ut den da.. :) Winter green, samme smak som Kick'en jeg prøvde gitt. Men kilden din mener den er sterk? :hmm:

 

Nomix: *ler* "Så fantastisk stygt" (Terkel i knipe)! :p Min første posesnus tok jeg en stund før jeg gikk inn på den lokale jallasjappa Snappy's for å kjøpe kebab. Rett før jeg fikk kebaben, som forøvrig kameraten min måtte holde, måtte jeg gå ut og inn i trappa til parkeringshuset og spy... Fettern til bestekameraten min som ga oss snusen lo så han grein, men det gjorde forøvrig bestekameraten min også som et par dager senere fikk tilbake.. :)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Har gått over fra general til skruf stark jeg. Synes den er mye bedre, men den er en del sterkere :)

 

Lurte i en kamerat som har prøvd snus et par ganger før på bussen hjem etter skolen en dag :D han ble liggende å sløve i baksete og ble ganske stille, noe han ikke er til vanlig :D hehe

Lenke til kommentar

Hmm.. Har ikke brukt annet enn prosjonssnus, i og med at min nåværdene "frue" misliker ordinær snus sterkt. Men bruker General Porsjon eller Röda Läcket i stedet for sigaretter.

 

Nomix nevnte jo Lofotfisker-metoden. Har selv testet noe i den dur. :p Var en kompis av meg som slengte snus under øverleppa mi på en fest, og jeg husker faktisk ikke dette skje, :hmm: men jeg svelget da denne "prisen", og fikk den da i retur... :whistle:

 

Fin tråd, forresten! :)

Endret av IC7STORM
Lenke til kommentar
IC7, var det meg? :o KAN du i det hele tatt bake? :p

5338418[/snapback]

 

Nei, det var det ikke. Var faktisk Kenneth.

 

Baking får jeg faktisk ikke så verst til. ;)

 

EDIT: Ble kanskje litt OT nå, Nomix? :no:

5338425[/snapback]

Denne tråden er da dedikert til snusprat.

 

Har du prøvd Ettan? Veldig velsmakende og fin å ha under leppa.

 

OT: Kennet ja.. Hvem har ikke fått en prylle under leppa fra ham i fylla :p

Lenke til kommentar

Når vi først var inne på jenter som snuser, så fikk jeg en kollega på jobben som er 17 til å snuse :D Jeg gav henne en skruf tranebær porsjon og hun likte den :p

 

Men etter ca. 5 min så blei hun über uggen haha så hun spytta'n ut og tok litt cola og en 5 minutter på kontoret så gikk det bra igjen hehe. Tror ikke jeg får hun til å prøve det igjen, men hun så faen ikke værst ut med en liten en i leppa!

 

Har aldri spydd pga. snus jeg *stolt* ser her at veldig mange har gjort det :p Men første gangen jeg prøvde en (under en sverige tur) så fikk jeg samme følelsen som når jeg er drita hehe det var litt gøy. Var helt fucka i kroppen resten av dagen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...