Gå til innhold

Project G-Spot - Gammel


Anbefalte innlegg

Takk for dagens kvalmende fakta.. ;) Holder meg til "det kvinnelige G-punktet" som er ordet som navnet stammer fra, kombinert med nicket mitt!

Men jeg er faktisk klar over det med G-punktet på gutter, vi har det jo vi også men jeg tror liksom ikke det er like interessant som jentenes. Men husk at G-Spot betyr nødvendigvis ikke "G-Punkt" i pervers forstand! Men tror at spesielt du Göncz er flink til å tenke litt perverst! ;)

Edit: For alle nerder som ikke får seg noe: G-punktet er på jenter et punkt oppi skjeden (noen mener nå visst at det er flere) som ved litt beføling eller hva du vil kalle det kan bli stimulert og gi kvinnen en helve**es nytelse, ofte i form av orgasme.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå kikka litt på PSUen og har funnet litt ut av transistorene som skal kjøles.

post-45729-1139299378_thumb.jpg

Som de fleste ser er transistorene koblet til kjøleribber med skruer. Disse er umulige å komme fram til så jeg er nødt til å lodde av alle transistorene på hver kjøleribbe fort og dra hele greia av. Skal da lodde på forlengingsledninger til transistorene som skal trekkes utenfor PSUen og inn under kjøleblokka.

Som dere også ser på bildet har jeg maskert litt, skal nemlig kutte litt i kjøleribbene for å komme litt til. Møkkagreier.

 

Enda flere transistorer:

post-45729-1139299709_thumb.jpg

 

Et lite bedre bilde av hele greia:

post-45729-1139299800_thumb.jpg

 

Skal lodde av det unødvendige av kabler, har jo f.eks. ikke noen S-ATA HD! Men nå må jeg rekke reggistannlegen og få fiksa på nerdeskinnene.. Update kommer senere angående PSU-blokk!

Lenke til kommentar

Bor alene nei? Røyker, ja, men bor ikke alene. Går nok på skolen gitt! :p I tiendeklassen for å være helt nøyaktig.

Var ikke syk, men skulle til tannlegen halv 9 så jeg hadde litt ekstra tid. Brukte den da til å styre med PSUen. Har forresten hentet loddebolt fra fatters, så kanskje jeg får lodda av dustetransistorene!

Skal også spørre 3dfxcool.no om spons av kobberblokk til PSUblokka, håper virkelig jeg får den sponsa!

 

Edit: Har nå nesten fått ordna plexi! Har snakket med en glassmester i byen og jeg får kutta opp i den størrelsen jeg trenger, sota plexi (sort, mørk), 3mm tykt. Får dette til en femtilapp! :D

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Edit: For alle nerder som ikke får seg noe: G-punktet er på jenter et punkt oppi kjeden (noen mener nå visst at det er flere) som ved litt beføling eller hva du vil kalle det kan bli stimulert og gi kvinnen en helve**es nytelse, ofte i form av orgasme.

5552488[/snapback]

Kjeden?

%7BE058907E-D7DB-4AC1-9C8E-AB382D17DDFB%7D.jpg

Skjeden er vel det rette, kan bli to forskjellige ting det. :p

 

Men kan nok bli bra dette. :)

Lenke til kommentar

Stavefeil, må bare beklage på det sterkeste. Er ingen gynekolog (sikkert skrevet feil det også) for å si det sånn! ;) Men nok om det..

Har fått 2 fine pakker idag. Den ene kom fra Vendur og inneholdt ei 120x120x28mm 11dB SilenX Iextrema Pro vifte og en fjernkontroll med mottaker. Den andre inneholdt en AMD Athlon64 3200+ Winchester CPU:

post-45729-1139334649_thumb.jpg

 

Vakkert.. :love:

Har også lagt ut den gamle prosessoren for salg på QXL og skal gjøre det samme med hovedkortet og grafikkortet snart.

Skal forresten voltmodde vifta, holder på med det nå..

Siden PSUen skulle demonteres måtte den gamle, ulende Q-Tec'n inn igjen. Og her er et bilde av spenningene:

 

post-45729-1139334779_thumb.jpg

Tragiske greier i grunnen..

Lenke til kommentar

Ja, blir nok til et innkjøp av et slikt stativ. Bruker pappas gamle loddebolt fra 60-tallet! :p Brukt en del, men funker da kjempebra.

Krympestrømpene = skjulestrømper! ;) Hehe..

 

Jeg kan nå forklare hvorfor ting går tregt.

Dårlige arbeidsforhold! Tenk dere å stå på trappa i kulda med lite lys og null bord å jobbe på. Kanskje ikke så rart i at ting går så tregt? Når kommer i gang etter skolearbeid og mat er det som regel mørkt, kaldt og ufyselig ute. Og det å jobbe under slike forhold er ikke noe særlig. I tillegg lager jo dremlinga utrolig mye lyd og dessuten ser jeg dårlig hva jeg kutter og jeg blir fort kald slik at ting ikke blir helt bra.

Så inntil jeg finner en bedre løsning har jeg lagd trappemoddinga på is. Har desverre ingen bod eller garasje å jobbe i heller! Bare rommet, og det er jo ikke så ideelt til f.eks. pussing.

 

Jeg har nå fått ordna det slik at en kamerat av meg som går på elektro skal lodde av transistorene og lodde på forlengingsledninger for meg på skolen hans. Der har de jo fri tilgang til tinnsugere og hva de enn måtte trenge.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...