Gå til innhold

Project G-Spot - Gammel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg? Jaja, ikke så farlig.. :p Hehe!

Eeeh.. Vel.. Det begynte å lekke litt nå, men det var fordi slangene var så bua og dermed satt de litt skjevt i CPU-blokka. Chipset-blokka blir ikke montert før kabinettet er oppe pga. CPU og GPU er det eneste som MÅ kjøles, Chipsetet har jo allerede en kjøleribbe som duger helt fint inn til videre.

Skal nå ut i garasjen å kikke litt på kabinettet og ta noen bilder og så skal jeg ta meg en kreftpinne (ja, holder fortsatt på med det dustegreiene! :no: ) og såååå.. Da, får vi se om vannkjølinga er klar for montering! :yes:

Så da kommer det nok noen bilder etterpå! For en luksus. Men, stay tuned, som de sier på amerikansk radio..! ;)

Lenke til kommentar

Dette ble nice! har du link til specsene på hk'et elr? joda, nice vifte og fjernkontrol :yes:

Noe lekasje enda? :hmm:

 

Edit:

Æ bæ :tease: slikt får jeg levert på dør, alt av pakker. fikk aluføtterne i dag, de var bare *sikle, sikle*

 

OT:

Gikk du tom for størm elr.?

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Hallo det verktøyet kostet 70 kr :ohmy: men hvis du kjøper det settet til 100 kr med verktøy og kontakter kan det kanskje være værdt det. Men det er ikke så mye slit med binder o.l.

Men atx kontakten er være da :angry: der kan du slå flatt enden av en binders eller kjøpe det verktøyet, men hva er vits med verktøy hvis man kan gjøre det uten da? (joda kjekt med også, men de pengene kan du bruke på noe annet)

5579186[/snapback]

 

HOLY MOSES :ohmy: jeg trodde det kostet 30 kr elns jeg :blush:

Lenke til kommentar

Kreftpinne = sigarett! :)

Hehe, ja Klikka! Har en K500i med et batteri som lever i sin egen verden, men får snart en NOKIA 6230i, det blir deilig! :love: Egentlig bursdagsgave fra oktober, men kom liksom så langt at jeg fikk kjøpt mobil før nå.

Det å hente pakker på postkontoret er jo mye mer spennende da! Tenk deg gå en kilometer med en pakke under armen som du vet hva inneholder og du klør hinsides i fringrene etter å åpne pakka! Det er jo halve gleden.. :p

Edit: Link til spesifikasjoner: http://www.abit-usa.com/products/mb/produc...ies=1&model=201

 

Edit: Nye bilder!

 

Pussa helt ned:

post-45729-1139585806_thumb.jpg

 

Ikke helt ferdig med dremlinga på hullet for radiatorvifta:

post-45729-1139585884_thumb.jpg

 

Heller ikke med sidevinduet, men når jeg skulle laste opp bildet fant jeg ut at jeg ikke har mer plass tilgjengelig for min bruker på HW! Shit.. :ohmy:

Skal ihvertfall gå løs med baufilblad istedenfor, å kutte med dremel tar så forbaska lang tid! Bedre å bli litt sliten i armen da, og i tillegg får jeg da en mer rett linje.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Lite tips, ikke bruk dremel på slike kuttinger for guds skyld!

Skaff deg en stikksag, da blir det penere, og jobben er gjort på 5 min istedet for 50 kutteblader og en time :)

 

bare et lite tips :)

Lenke til kommentar
Lite tips, ikke bruk dremel på slike kuttinger for guds skyld!

Skaff deg en stikksag, da blir det penere, og jobben er gjort på 5 min istedet for 50 kutteblader og en time :)

 

bare et lite tips :)

5583771[/snapback]

Vet, det tar hundre år med dremel! Skal det være stort hull, og du skal finusse senere, så hadde jeg tatt vinkelsliper :evil: Brukte det til hullet på fronten min, funket fett;D Gikk unna på kort tid!!

 

Men går fint med sånn baufilblad og håndtak som han har og da, får mer kontrollert kutt : )

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Det å hente pakker på postkontoret er jo mye mer spennende da! Tenk deg gå en kilometer med en pakke under armen som du vet hva inneholder og du klør hinsides i fringrene etter å åpne pakka! Det er jo halve gleden.. :p

5583586[/snapback]

 

ENIG, men lekasjer? høres ikke så bra ut...

Lenke til kommentar

Lekkasjer.. Ja.. Jeg har funnet ut det at hurtigkoblingsnipler: Aldri mer!

Men jeg fikk ting til å funke etter at jeg febrilsk fjernet mus, tastatur, høyttaler og minnekortleser pga. en liten oversvømmelse forårsaket av min dumhet. Men CPU-blokka var ikke helt god så jeg styra mye med et tykt lag med papir under.

Har nå et problem! PS2-porten funker ikke og skjermen skurrer no grasalt med EN gang jeg setter i stikkontakta til pumpa. Noen som kan hjelpe meg? Skal prøve med USB-keyboard dog.

Lenke til kommentar

Njaaa, er litt giddalaus! Det er nemlig litt deilig å ikke ha tilgang til internett.. :) Men fant en USB-tastatur som skal testes. Modding på selveste kabinettet skal prøve å få gjort til uka, men holder på med litt andre ting for tida som tar opp tid. I mellomtiden blir det litt småmodding, f.eks. det som jeg lager nå: Automatisert, elektrisk 2 x 5,25" skuff med nøkkelbryter! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...