Gå til innhold

Project G-Spot - Gammel


Anbefalte innlegg

Ser man det, stamsponseren Vendur har valgt å sponse meg også! :love:

vendur.gif

Jeg takker dypt og indelig for viftesponsingen. :) Fikk en valgfri vifte og valget havner nok på en 120mm x 38mm "11db" uten LEDs som selvfølgelig skal voltmoddes..!

Vurderer også å bestille en slik fjernkontroll til 60 spenn på salg i samme slengen pga. gratis porto!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker..

Ja, det er egentlig en del pga. at ting går tregt rundt meg. Mangler litt her og der og så ble jeg syk osv...

Er egentlig ikke helt frisk ennå, men skal se om jeg får pussa litt på kabinettet idag.

De 3000 kronene mine skulle vært overført på torsdag, ringte igår og han sa at de skulle stå på kontoen min imorra, altså idag. Så først når jeg har maskinvaren kan jeg begynne å tenke litt, også på det økonomiske.

Jeg mangler tross alt plexi, trelister og en bestilling hos Microplex som sendes etter at HK, CPU og grafikkort er solgt.

Så ting er ikke så lett, men prøver å få gjort litt innimellom. Bare jeg får de hersens kutteskivene hjelper det MYE på også. *sukk*

Lenke til kommentar
Takker..

Ja, det er egentlig en del pga. at ting går tregt rundt meg. Mangler litt her og der og så ble jeg syk osv...

Er egentlig ikke helt frisk ennå, men skal se om jeg får pussa litt på kabinettet idag.

De 3000 kronene mine skulle vært overført på torsdag, ringte igår og han sa at de skulle stå på kontoen min imorra, altså idag. Så først når jeg har maskinvaren kan jeg begynne å tenke litt, også på det økonomiske.

Jeg mangler tross alt plexi, trelister og en bestilling hos Microplex som sendes etter at HK, CPU og grafikkort er solgt.

Så ting er ikke så lett, men prøver å få gjort litt innimellom. Bare jeg får de hersens kutteskivene hjelper det MYE på også. *sukk*

5526749[/snapback]

 

Huff! nei det er helt klart, det skal ikke vere lett bestandigt, en får gjøre så godt en kan.

 

 

Venter spent på neste trekk :yes:

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg erfart at å pusse ned et helt kabinett for hånd er et rent ********..! Enkelt og greit.. Er ikke ferdig helt ennå, men det begynner å ligne på noe. Look'en ble faktisk helt grei, litt børsta stål og litt ukjent faktor.. Men det funker!

Pusser med P80 og skulle gjerne hatt grovere når jeg tenker meg om. Tykt lag med lakk på Gamingbomb gitt.

Noen tips til hvordan jeg gjøre dette på en mindre slitsom måte?

Lenke til kommentar
Har sett den, men synes prisen er litt stiv. Har regna ut at kan holde med PSUen jeg får i posten snart, så jeg bare tester dette før jeg kjøper nytt!

Forresten har jeg nå heller ordnet meg en 3200+ igjennom HWs bruktmarked til en meget hyggelig pris så da sparer jeg litt som jeg kan bruke på andre ting.

5490223[/snapback]

 

 

meget hyggelig pris ja... :thumbup: følger med på tråden....:)

Lenke til kommentar

spyro: Nesten frisk som en fisk! :)

leifeinar: Hyggelig pris, du som har de 800 kronene nå så.. :p Gleder meg til jeg får CPUen! Må da bare vente til hovedkortet og grafikkortet kommer!

 

Innkjøpsupdate

 

Har vært i Oslo og på Europris i Drammen og endte opp med litt innkjøp (400kr faktisk):

 

post-45729-1139079152_thumb.jpg

Diamantkutteskiver til Dremel, gummihansker, loddetinn til fatters sitt gamle loddebolt, 3,2mm krympeslanger og en komplett sleevingpakke fra Digital Impuls..

 

post-45729-1139079268_thumb.jpg

Plansliper, 5 ark med grovt/middels pussepapir for plansliper, hvit primer/grunning lakk, sort matt lakk..

 

Vet ikke hvor mye som blir gjort til uka pga. en del ting som skjer hjemme for tida, men skal prøve å kutte litt, pusse ned kabinett, sleeve litt og lakke litt!

Har en idè om å maskere og skjære ut et pent mønster et sted på kabinettet og lakke hele kabinettet sort matt utenpå og inne. Altså et mønster med en børstastållook.. Til slutt etter påføring av grunning og farge fjerner jeg maskeringa og sprayer med klarlakk! Noen idèer til mønster, tekst, former eller sånt no?

Nå blir det en velfortjent matpause etter tur til Oslo... :) Over og ut!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Ja, har jo brukt den masse før! Er ganske fornøyd med den, men av og til trengs det et lite varmebad men sånt "føler" man seg jo til!

Hater å nå ha alt dette men alikevel ikke ha muligheten til å gjøre så mye.. Vil opp til modern! =S Hehe, for heller nyte lørdagen og sette meg ned og fabulere litt om hvor jeg skal ha "G-Spot'en" og en drøss av andre ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Prosjekt G-punkt er også forsåvidt et ganske vittig navn :p kanskje du får sponsor av homseforbundet? ;)

 

Det har seg nemlig sånn at g-punktet er en plass inni ræva som gir homser ekstrem nytelse under samleie har jeg hørt :p

Lenke til kommentar
Prosjekt G-punkt er også forsåvidt et ganske vittig navn :p kanskje du får sponsor av homseforbundet? ;)

 

Det har seg nemlig sånn at g-punktet er en plass inni ræva som gir homser ekstrem nytelse under samleie har jeg hørt :p

5552173[/snapback]

:lol: der sa du noe. Men det samme tror jeg skal gjelde for jenter også da? Hva med en G-sting på kabinettet da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...