Gå til innhold

hva får du til jul?


LowBalls

Anbefalte innlegg

Jeg får masse gaver fra julenissen :) Rart at det dukker opp masse dyrer ting under treet med tomme esker :p Har kjøpt gaver til meg selv for rundt 13k denne julen. Ingenting jeg egentlig savner av materialistiske ting som andre kan gi meg som ikke er for dyrt. Klær er det jeg egentlig vil ha,men vanskelig å vite hva man skal bruke

 

Men jeg fikk et bidrag på vintersko av noen i familien..

 

Grunnen til at jeg ikke får spess med gaver er at alle synes det er så vanskelig å kjøpe noe til meg. Og hvis jeg kjøper til dem så føler de at de må kjøpe til meg. Derfor ble det til slik at vi dropper det meste.. Men jeg har jo 3 par med jeans og endel pyntegjenstander som jeg skal få klare å gitt vekk til nyttår =P.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva jeg kommer til å få, bortsett fra penger av ukjent mengde fra farmor. Gleder meg som en unge (er vel en unge også) til i morgen kveld.

 

Har sjelden visst hva jeg skal få i julegave / bursdagsgave. Foreldrene mine har klart å holde det meste skjult for meg, sykkel inkludert. Kommer på en jul da jeg så en playstation 2 ligge i boden før jul. Var kjedelig å vite hva jeg kom til å få.

Lenke til kommentar

Fikk meg en 42" Plasma-TV til jul,eller rettere sagt fikk lov å kjøpe en etter MYE krangling med kjerringa.

For meg er julen reddet. Er helt strålende fornøyd med min nye Panasonic TH-42PA50E.

Jeg viste den var bra,men bildet er over all forventning!

Å se film hjemme i stua blir aldri det samme igjen. Dette er rått! :w00t:

Lenke til kommentar

I år er det faktisk første gang eg ikke "ønsker" meg noe til jul. Alle har spurt ka eg vil ha men eg har bare svart at eg ikke vet. Kunne tenkt med å få betalt foret til vofsen i 2006 men det blir drøyt dyrt. Blir 6600kr faktisk. :dontgetit:

 

Edit: Regnet feil. Blir faktisk rett over 7000kr. :no:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Eneste jeg vet er at jeg får det samme som (tvilling) broren min

 

har du helt like klær som broren din også eller ? x]]]]

5332923[/snapback]

Det er utrolig skjønt. :wee:

 

Jeg får kåpe. Jeg vet det fordi jeg ønsket meg det, jeg måtte være med for å finne en som passet og jeg ville bruke den i kirken idag. Jeg får kanskje pysj, jeg får kanskje penger og jeg får en jakke av meg selv (jeg vet dette fordi jeg kjøpte den igår). Resten må vi vente noen timer med.

Lenke til kommentar

Jeg vet bare at det er en myk pakke fra mamma, og at jeg får en kvonvelutt fra fatter'n, men tviler på at det er penger (i og med at han er i mot det) så det kan enten være et gavekort eller så er det en henvisning til hvor en pakke ligger. Eller så er det vel bare et kort (noe som jeg tviler på).

 

*vente i spenning*

Lenke til kommentar

Håper jeg får ny mobil :)

Vet at jeg får ett gavekort på 500 fra søstera mi som jeg kan bruke i hele byen, fant det ut med en gang hun hadde kjøp det :p

Meg: Hmm. har du kjøpt noe elektronik?

Hun: Nei

Meg: gavekort?

Hun: NEIII, men vist du hadde sagt det rette hadde jeg sagdt nei uansett!

Meg: haha, du har kjøpt gavekort

Hun: Bah!

 

Vet også at jeg får noe parfyme og sjampo eller noe sånt greier av mor og far.

Måtte jo snoke litt på den eneste gaven man kunne åpne uten å ødelegge papiret :p

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Har ikke ønsket meg en ting. Får bare dårlig samvittighet hvis noen kjøper meg noe dyrt! Har vel uansett vokst fra det med julegaver (17år) Var mye større glede når jeg var yngre, spenningen på juleaften var helt spesiell :love:

 

Vet jeg har fått noen gaver, men vet ikke hva noen av dem er.

Skriver vel en liste når alle gavene er opnet :)

 

God Jul til alle på forumet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...