Gå til innhold

hva får du til jul?


LowBalls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at det er kjedelig å vite hva man får... Men på den annen side så er det greit å hjelpe foreldra dine ut når dem ikke har den fjerneste anelse av hva du ønsker deg osv. Jeg får Mikrobølgeovn av foreldra mine, og det er akkurat det jeg trenger. Enkelt og greit, og alle er fornøyde.

 

Ellers veit jeg ikke så mye. Får vel siste pondusboka og et Geni-spill fra bestemor såvidt jeg veit. Hun er kjempeglad for at jeg kan velge ut gaven fra henne selv. Når du er 87 år så er det ikke så aktuelt å fly byen rundt for å finne gave til et barnebarn. Det som er viktig for henne er at jeg får noe jeg har bruk for, og da syns jeg det er en grei deal.

Lenke til kommentar
denne tråden burde vært postet etter julaften, og heller hete "hva fikk du til jul?" noen som er enig?

5323299[/snapback]

Nei, fordi det er forskjell på å vite hva du får på forhånd, og vite hva du fikk, etter at du har fått det.

5323313[/snapback]

me nhvorfor i gode gud skal du vite hv adu får på forrhånd då? gi meg en ganske god grunn for det. pakker skal liksom vær ehemmelig til du har åpnet dei, hvis ikkje, så trenger ikje folk å bruke penger på innpakningspapir.

Lenke til kommentar
me nhvorfor i gode gud skal du vite hv adu får på forrhånd då? gi meg en ganske god grunn for det. pakker skal liksom vær ehemmelig til du har åpnet dei, hvis ikkje, så trenger ikje folk å bruke penger på innpakningspapir.

5323429[/snapback]

 

Les mitt innlegg ovenfor. Der har du min grunn. Hvis du ikke har de forutsetningene som jeg har: OK, fint for deg. Men jeg ser virkelig ikke den helt store grunnen til å gidde å bry seg i om noen faktisk vet noen av gavene de får...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har ikke peiling. Har ønsket meg klær, så da regner jeg med at jeg får penger (noe jeg aldri har fått til jul før). 2 GB Memory Stick til PSP regner jeg med å få av mormor og morfar. Av farmor og farfar har jeg ikke peiling. Kan veldig godt hende at jeg ikke får noe ting etter at farfar betalte bilkrasjet mitt på 13.5k, but then again; de liker å bruke penger på meg. Jeg tipper filmer og pc-stuff fra tanter og onkler.

Lenke til kommentar

har ikke ønsket meg noe annet enn en bra kvalitet filekniv og den er jeg nesten sikker på at jeg får. ellers får man heller bli overaska til jul, det er jo det som er julaften for meg. Penger vil jeg værtfall ikke ha til jul, da er det bedre med flytende gaver med innebygget skallebank. :tease: Spenninga er jo en del av jula for meg værtfall. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...