Gå til innhold

hva får du til jul?


LowBalls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Can I be you?  :cry:

5321487[/snapback]

 

Why sure.

 

Men helst bare på tirsdager og søndager.. om det passer? :)

5321490[/snapback]

 

 

hva skjer da? av ren nysgjerrighet :p

5321507[/snapback]

Dagene var tålig tilfeldig valgt - men om AnAnAs vil være min stand-in på de to dagene, ser jeg det som en mulighet til å ta igjen bla. tapt søvn. :)

 

Nå gjenstår det bare å se.

Lenke til kommentar

Holder en finger på mobiltelefon, og har mine grunner :)

For noen uker siden ringte pappa og spurte meg ut om mobiltelefoner. Han skulle selvsagt kjøpe til søsteren min. Hva jeg så etter i en mobiltelefon var han også interessert i.

Så, for en uke siden fikk jeg brev i posten fra Netcom med påskriften "Du som er ny kunde i Netcom" eller noe slikt. Later som jeg ikke har sett det, så da må jeg nok spille overrasket på julaften.

Lenke til kommentar

Enestge jeg vet er at jeg nok får en dvd av søstra mi og kjæresten min, foreldra mine får jeg nok penger. Av venner får jeg ikke noe i år tror jeg, dessuten er de i utlandet + andre steder langt unna der jeg bor. Kjæreste har jeg ikke så der får jeg heller ikke noe. Så kort opsumert: Jeg vet bare at jeg får penger og forhåpentligvis film av ymse kvalitet. Mer vet jeg dessverre ikke..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...