Gå til innhold

Den store Mediaportal-tråden - 1.2.3 sluppet 13.04.2012


Spragleknas

Anbefalte innlegg

 

MCE Fjernkontrollen - Kan denne brukes til å skru på/av PC'en?

 

 

 

 

Den funker til det ja, men jeg har et problem med min fjernkontroll, den har bare sluttet å virke, dette har skjedd før også men nå får jeg den ikke til å fungere igjen, noen sm har noen tips eller som har vært borte i dette før? :)

5942331[/snapback]

 

Du har gjort det "vanlige" som å ta ut batteriene en stund, ta ut og inn USB pluggen igjen osv.. :)

5942596[/snapback]

 

Se om dette kan hjelpe;

http://www.team-mediaportal.com/component/...ileinfo/id,134/

 

 

ja, jeg har prøvd alt det "grunnlegende", er sykt irriterende at jeg må bruke musa :p

5946918[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste jeg vet om er å bruke web leseren for webtv fra nrk.

 

Angående trailer så teste jeg selv og jeg fikk svart skjerm i ca 4-5 sekunder før videoen kom. Du er sikker på at du ikke bare er utolmodig?

 

Alle mine P4 streams fungerte, men husker at jeg måtte gjøre noen forandringer en gang i den radiostream lista jeg fikk av,,lyxiag eller hva han heter.

 

Her er min p4 playlist.

 

edit: hvor blei det av vedlegget tro?

 

jaja kjekt med server: http://aasmund.mscon.net/ting/mediaportal/P4.pls

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Når eg endra på størrelsen på tv-guiden, så skjedde det noke rart med designet på den sida.. Må nok teste litt meir før eg kan legge ut ei fil som er bra. Får sjå om eg tar meg tid til å pusle med det der no i eksamensperioden. Har ikkje så stort bruk for det enda, fordi eg ikkje har kjøpt tv-kort.

Endret av Fatboy
Lenke til kommentar

jeg har lest gjennom hele tråden, men ingen belyser problemet mitt: Å få MediaPortal til å vise på det den andre skjermporten. Går ikke det?

 

Må jeg kjøre skjermkortet i cloned mode slik at det samme vises begge steder? Akkurat nå har jeg PCen koblet til VGA-porten og CRT TV til DVI-utgangen.

Lenke til kommentar

Absolutt! Jeg vil ha sticky.

 

Tenkte jeg skulle lage ett bra opsett og ta opp litt med fraps så kan folk se hvordan det ser ut.

 

Tar det om noen dager,, eller fler. Må putte på litt ting og tang som emulatorer og annet stash.

 

edit: TTT

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Noen oppdateringer,

 

En oppdatert FAQ er nå lagt ut på wiki serveren.

 

Har laget en enkel guide for WebEPG grabberen som er med i MP på Norsk, den finnes her. Tar mer en gjerne imot forslag til denne, og vil oppdatere den når jeg har tid.

 

Som svar på å sette opp MP til å vises på skjerm 2, så støttes ikke dette grunnet begrensninger i DirectX og sekundær skjerm, kun den primære skjermen (settes i egenskaper for skjermkort oppsett) har støtte for DirectX. Du kan ved å tvinge dette igjennom få ustabilitet i MP og krasj, les mer i FAQ her.

 

Og ja denne burde være sticky :dribble:

 

Roy

Lenke til kommentar

Har nå oppdatert den Norske språk pakken i MP etter beste evne, denne vil være tilgjengelig i neste SVN versjon etter denne meldingen.

Gi tilbakemelding på denne enten her eller start en ny tråd i MP forumet. Eller send meg en melding om ord og lignende som er feil, så skal jeg rette den slik at vi får den best mulig :dribble:

 

Roy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...