Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger også et program alá PartitionMagic til Vista. Jeg har testet et program fra Acronis, men fikk det ikke til å fungere.

 

Noen som har noen forslag?

8868019[/snapback]

Jeg bruker Acronis Disk Director 10 til å opprette/slette/endre størrelsen på partisjoner under Vista.

 

Hva var det du forsøkte å gjøre som "programmet fra Acronis" ikke klarte?

 

(Acronis har andre programmer som gjør andre ting med partisjoner, og de kan ikke sammenlignes 1:1 med PartitionMagic.)

Lenke til kommentar
Installerte Home basic på bærbaren idag, merket da at fargen ble blå på alle "toolbars". På home premium var alt svart, og jeg synes det var mye bedre.

Hvordan bytter jeg det?

 

151fs565520.jpg

8868961[/snapback]

 

Enten kan du gå inn på "Høyreklikk på skrivebordet -> velg tilpass -> Vindusfarge og utseende"

 

Eller så støtter ikke den bærbare maskinen din aero. Så værtfall sånn ut på bildet du har lagt ved.

Lenke til kommentar
Installerte Home basic på bærbaren idag, merket da at fargen ble blå på alle "toolbars". På home premium var alt svart, og jeg synes det var mye bedre.

Hvordan bytter jeg det?

 

151fs565520.jpg

8868961[/snapback]

 

Enten kan du gå inn på "Høyreklikk på skrivebordet -> velg tilpass -> Vindusfarge og utseende"

 

Eller så støtter ikke den bærbare maskinen din aero. Så værtfall sånn ut på bildet du har lagt ved.

8869550[/snapback]

Fant ikke ut noen steder på "Vindusfarge og utseende" der jeg kan skifte bra blå til sort.

Maskinen er Home basic, så den har ikke aero. Men må vel gå an å få byttet til sort selvom den ikke har aero..

Lenke til kommentar
Et raskt spørsmål:

 

Hvis jeg skal bruke 2 forskjellige fonter (japansk & norsk) MÅ jeg kjøpe Vista Ultimate?

Eller holder det med premium?

8869549[/snapback]

Hvis du kan ha OSet i et språk, og bare skal skrive på to forskjellige språk tror jeg du kan ha hvilken versjon du vil.

8872053[/snapback]

 

Ok, takk for svar. =) Da blir det premium på meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Det skal stå på CDen. (x86 = 32bit og x64 = 64bit)

8874152[/snapback]

 

Har akkurat kjøpt en laptop. Denne har Core 2 duo, men det som er installert på selve pc-en er 32 bits versjonen.. Er det noe mulighet til å endre på dette, eller må jeg installere alt på nytt?

Lenke til kommentar

Maskinen min har krasjet fullstendig og jeg har kjøpt meg en helt ny en som kommer i posten på mandagen. Jeg kjøpte Vista Ultimate 64bit OEM for en stund siden. Denne la jeg inn på den maskinen som nå blir byttet ut.

 

Hva skjer hvis jeg bruker samme OEM CD. Vil det fungere helt fint? Tenker på aktivering osv...

Lenke til kommentar
Jeg trenger også et program alá PartitionMagic til Vista. Jeg har testet et program fra Acronis, men fikk det ikke til å fungere.

 

Noen som har noen forslag?

8868019[/snapback]

Jeg bruker Acronis Disk Director 10 til å opprette/slette/endre størrelsen på partisjoner under Vista.

 

Hva var det du forsøkte å gjøre som "programmet fra Acronis" ikke klarte?

 

(Acronis har andre programmer som gjør andre ting med partisjoner, og de kan ikke sammenlignes 1:1 med PartitionMagic.)

8869007[/snapback]

Jeg fullførte nesten installasjonen så kommer det opp at Acronis prøver å legge inn en driver men får det ikke til pga Vista ikke godtar ikke-signerte drivere :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...