Gå til innhold

[løst]Forumet er så sykt tregt.


Anbefalte innlegg

Nei, der tar du helt feil asad. Tiden som blir brukt på gang på gang å svare på alle klagetrådene kunne heller vært brukt på feilretting, hvis det ikke var for blant annet deg.

5295091[/snapback]

Wannabe-moderator 10k.

 

Det er litt drøyt at forumet har vært tregt og "seigt" i flere uker nå. Er ikke rart at brukerne av forumet reagerer. Det er jo brukerne som gjør forumet til det det er. Synes det er helt på sin plass at flere reagerer og er helt enig med asad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt drøyt at forumet har vært tregt og "seigt" i flere uker nå. Er ikke rart at brukerne av forumet reagerer.

 

Har hengt litt rundt innpå her i noen år nå sånn dann og vann, og etter at det nye forumet kom har det vært ille.

 

Har til dags dato ikke opplevd noe forum som generelt sett er tregere noe sted i verden selv siden jeg kom ut på nett for en 9 års tid siden; nærmeste jeg kommer er vel når Doktor Online sliter som verst med tekniske problemer...

Lenke til kommentar

Jeg synes det er fullstendig på sin plass at folk syter. Dette er rett og slett for dårlig. Og nei, jeg gidder ikke slutte å bruke forumet, siden jeg trenger svar på en del ting. Hadde jeg visst om et alternativ med flere brukere hadde jeg byttet for lengst. Dette er bare latterlig ille. Hardware.no har fungert supert i lang tid, men som folk sier, etter siste "oppgradering" (heller nedgradering spør du meg) har det bare blitt verre og verre. Og dette kan jeg si, fordi jeg har brukt forumet i lang tid før jeg registrerte denne aktuelle brukeren.

Lenke til kommentar

Nå må folk slutte med munnhuggeriet mot hverandre, er tross alt snart jul ;)

 

De ansvarlige jobber nok så fort og så godt de kan. Ting vil ta seg opp. Man er klar over frustrasjonen, den er ikke nødvendig å påpeke ytterligere. Jeg vil henvise folk til å jevnlig sjekke innom den aktuelle tråden om de problemene som rår. Så slipper man å kaste bort tiden til de som jobber med å løse problemene med forumet.

 

Man kan bli fristet til å slenge keyboard i gulvet, denge musen litt, gi skjermen et kakk og kanskje bli irritert nok til at et par grå hår kommer frem på hodet. Men det hjelper fint lite, hverken for de som jobber iherdig med saken eller for blodtrykket til de som blir frustrert.

 

Det vil ordne seg :)

Lenke til kommentar
Nå må folk slutte med munnhuggeriet mot hverandre, er tross alt snart jul ;)

 

De ansvarlige jobber nok så fort og så godt de kan. Ting vil ta seg opp. Man er klar over frustrasjonen, den er ikke nødvendig å påpeke ytterligere. Jeg vil henvise folk til å jevnlig sjekke innom den aktuelle tråden om de problemene som rår. Så slipper man å kaste bort tiden til de som jobber med å løse problemene med forumet.

 

Man kan bli fristet til å slenge keyboard i gulvet, denge musen litt, gi skjermen et kakk og kanskje bli irritert nok til at et par grå hår kommer frem på hodet. Men det hjelper fint lite, hverken for de som jobber iherdig med saken eller for blodtrykket til de som blir frustrert.

 

Det vil ordne seg :)

5307630[/snapback]

 

 

ok da. siden du sa det så pent :)

Lenke til kommentar
Makan til syting. Kan ikke folk bruke hodet litt da?

Den ene serveren klarer ikke å ta unna all trafikken, og slikt løser man ikke over natta. Synes det er merkverdig at drift i det heltatt gidder det her med tanke på all sytinga for tiden.

 

Folk altså ... :angry:

5307477[/snapback]

 

Ja, er det egentlig så merklig at dei gidder? Hw.no er jo blitt ei pengemaskin uten like. Den drives ikkje av ildsjeler på fritida lengre, men kun med folk som ser $ $ tegna i augene.

 

At forumet er treigt i fleire veker er bare ein skandale. Dette har dei tydligvis ikkje mykje peiling på. Det er på tide og leige inn profisonell hjelp, eller legge ned heile driten.

Lenke til kommentar
Makan til syting. Kan ikke folk bruke hodet litt da?

Den ene serveren klarer ikke å ta unna all trafikken, og slikt løser man ikke over natta. Synes det er merkverdig at drift i det heltatt gidder det her med tanke på all sytinga for tiden.

 

Folk altså ... :angry:

5307477[/snapback]

 

Ja, er det egentlig så merklig at dei gidder? Hw.no er jo blitt ei pengemaskin uten like. Den drives ikkje av ildsjeler på fritida lengre, men kun med folk som ser $ $ tegna i augene.

 

At forumet er treigt i fleire veker er bare ein skandale. Dette har dei tydligvis ikkje mykje peiling på. Det er på tide og leige inn profisonell hjelp, eller legge ned heile driten.

5308888[/snapback]

Jahaja. Virker som du veit hva som er problemet og hvordan man skal løse det :roll: Det virker også som du mener at drift ikke gidder å løse problemet. Svært seriøst altså :ermm:
Lenke til kommentar
Nei, der tar du helt feil asad. Tiden som blir brukt på gang på gang å svare på alle klagetrådene kunne heller vært brukt på feilretting, hvis det ikke var for blant annet deg.

5295091[/snapback]

Da er det jo godt at du tar ansvar, siden du tydeligvis mener at alle i Teknisk drift, jobber 24/7 med å løse dette,

og ikke har muligheter til å avse noen minutter inn i mellom, til holde oss brukere informert om problemstatusen! :roll:

Kan du også svare på en dette:

Er forumet til for brukerene, eller er brukerene til for forumet? :whistle:

 

 

PS. Det tok ca. tre minutter å poste dette innlegget... :ermm:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar
Makan til syting. Kan ikke folk bruke hodet litt da?

Den ene serveren klarer ikke å ta unna all trafikken, og slikt løser man ikke over natta. Synes det er merkverdig at drift i det heltatt gidder det her med tanke på all sytinga for tiden.

 

Folk altså ... :angry:

5307477[/snapback]

 

Ja, er det egentlig så merklig at dei gidder? Hw.no er jo blitt ei pengemaskin uten like. Den drives ikkje av ildsjeler på fritida lengre, men kun med folk som ser $ $ tegna i augene.

 

At forumet er treigt i fleire veker er bare ein skandale. Dette har dei tydligvis ikkje mykje peiling på. Det er på tide og leige inn profisonell hjelp, eller legge ned heile driten.

5308888[/snapback]

Jahaja. Virker som du veit hva som er problemet og hvordan man skal løse det :roll: Det virker også som du mener at drift ikke gidder å løse problemet. Svært seriøst altså :ermm:

5308917[/snapback]

 

Sa eg at eg viste kordan man skal fikse problemet?

 

Det eg meiner er at dei bør få inn andre folk, når dei har prøvd og fikse det i fleire veker.

Lenke til kommentar

det var jo ikkje slikt før, synest personen/personene som har ansvaret for teknisk drift av serverene burde stenge ned forumet et par dager, og rette oppigjen ALT slik det var før, hadde nesten aldri problemer då, men det skjer heletiden no. og det er sykt irriterende. hva er det egentlig som er problemet? tviler på at det er for mange brukere, det har jo ikkje akkurat registrert seg så sinnsykt mange brukere den siste mnd. slik at serveren skal bli så fort overbelastet.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Makan til syting. Kan ikke folk bruke hodet litt da?

Den ene serveren klarer ikke å ta unna all trafikken, og slikt løser man ikke over natta. Synes det er merkverdig at drift i det heltatt gidder det her med tanke på all sytinga for tiden.

 

Folk altså ... :angry:

5307477[/snapback]

 

Ja, er det egentlig så merklig at dei gidder? Hw.no er jo blitt ei pengemaskin uten like. Den drives ikkje av ildsjeler på fritida lengre, men kun med folk som ser $ $ tegna i augene.

 

At forumet er treigt i fleire veker er bare ein skandale. Dette har dei tydligvis ikkje mykje peiling på. Det er på tide og leige inn profisonell hjelp, eller legge ned heile driten.

5308888[/snapback]

Jahaja. Virker som du veit hva som er problemet og hvordan man skal løse det :roll: Det virker også som du mener at drift ikke gidder å løse problemet. Svært seriøst altså :ermm:

5308917[/snapback]

De som driver forumet tjener jo masse penger pga. reklame osv. Det er jo brukerne som nettopp kjøper hos komplett.no , netshop.no osv. Til gjengjeld burde brukerne få et kjapt forum.

Lenke til kommentar

Det må jo være ett eller annet seriøst galt. Får melding om at "serveren er overbelastet" i hytt og gevær, og så plutselig funker det igjen. Også på tider av døgnet man skulle tro trafikken var mindre. Håper dette blir fikset snart, ellers må man seriøst vurdere et annet forum enn "diskusjon.no" . Ting funka forresten flott før omleggingen. :hrm:

Lenke til kommentar
Det må jo være ett eller annet seriøst galt. Får melding om at "serveren er overbelastet" i hytt og gevær, og så plutselig funker det igjen. Også på tider av døgnet man skulle tro trafikken var mindre. Håper dette blir fikset snart, ellers må man seriøst vurdere et annet forum enn  "diskusjon.no"  . Ting funka forresten flott før omleggingen.  :hrm:

5318445[/snapback]

Vi har utført teknisk vedlikedhold i dag (les: det jobbes enda med det) Og dermed vil nok den feilmeldingen dukke opp et par ganger til. Målet er at det meste skal fungere smertefritt i løpet av ettermiddagen/kvelden.

Lenke til kommentar
Nå etter forrige nedetid synes jeg det ble mye bedre med en gang! La oss håpe det forblir slik!

5318712[/snapback]

Nå tror vi har jagd de små plagsomme insektene ut fra serverene, så jeg og håper de forblir ute. Hadde vært greit med litt julero :)

 

En webserver skal og bli mekket på, men det skal ikke føre noe nevneverdig nedetid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...