Gå til innhold

[løst]Forumet er så sykt tregt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå går jo forumet så det suser - til tross for 800 brukere online. Sidegenering på under 0.2 sek. Ser ut som nattens herjinger har gitt resultater.  :fun:

5320755[/snapback]

Ja, pokker! nå rekker jeg verken lage mat, rydde, eller se ferdig nyheter før den nye siden er på plass. Dette er jo en ny verden, så håper vi det varer :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå går jo forumet så det suser - til tross for 800 brukere online. Sidegenering på under 0.2 sek. Ser ut som nattens herjinger har gitt resultater.  :fun:

5320755[/snapback]

Ulempen er at 0.2 sekunder er mye, så vi kommer til å teste IPB fremover og se om genereringstiden bare fortsetter å øke i nye versjoner eller hva som skjer. For jo raskere den generer en side, jo mer trafikk kan man ta unna.
Lenke til kommentar
faen  :wallbash:

 

Der mistet jeg et innlegg fordi det kom overlastet server melding igjen.  Skal vi noensinne kunne stole på dette forumets stabilitet igjen?

5328150[/snapback]

Hei,

 

Det er selvsagt opp til deg selv om du vil stole på systemet eller ikke, selv har jeg aldri møtt den meldingen siden vi fikk ordnet problemene. Men jeg skal se om jeg ikke kan få økt grensen for hvor mye systemet gjør før det kommer med feilmelding slik at feilmeldingen blir litt skjeldnere. :)

Lenke til kommentar
Ueland Postet i dag, 14:45

Hei,

 

Det er selvsagt opp til deg selv om du vil stole på systemet eller ikke, selv har jeg aldri møtt den meldingen siden vi fikk ordnet problemene

Ikke jeg heller, men ikke dermed sagt at det ikke skjer...

Men klok av skade de siste uker på forumet har jeg gjort det til en vane og ta en control+C før jeg sender avgårde, hvis det er innlegg jeg har lagt litt tid og arbeid i.

Kanskje det er en grei vane inntil vi ser at det er stabilt over tid eternal. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...