Gå til innhold

Usikker på mount farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig klart å donere meg opp til exalted med Darnasuss :yes:

er human selv, men kunne tenke meg en liten pusekatt :whistle:

Hvilken farge synes dere jeg burde ta :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*leke GRendal*

OMGZOR!! Rank 11 mount 4 win!! :)

Neida, jeg ville valgt "Mistsaber". Det skal jeg på min Gnome Warrior iaff. :thumbup:

Endret av ahpadt
Skrevet

Velg den som passer best i farge til ditt end-game-utstyr. Det skader jo ikke å se bra ut, selv om det ikke er et "must". Løper fremdeles rundt med Big Bad skuldre som lvl 60 warrior, mest pga "looks", og bytter dem ikke ut før jeg har valor skuldrene i boks.

Skrevet
Velg den som passer best i farge til ditt end-game-utstyr. Det skader jo ikke å se bra ut, selv om det ikke er et "must". Løper fremdeles rundt med Big Bad skuldre som lvl 60 warrior, mest pga "looks", og bytter dem ikke ut før jeg har valor skuldrene i boks.

5284387[/snapback]

helt enig!

valgte selv mist saber for at den ser best ut med Cenarion settet mitt :-)

eller virkker det som at på Dragonmaw valgte nesten alle i en periode den hvite, så tåke puss ble det :-)

Skrevet

Hvilken enchant burde jeg ha på sverdet mitt? Den som gir gul, blå eller grønn glow? Epic settet mitt er for det meste sort... Så hva matcher best?

Skrevet (endret)

Til sort passer rødt kanskje best...alla dart vader:)

Men det som er med sort er at alle farger passer til sort..så sort er ikke en "problemfarge"

EDIT: Altså demonslaying!

Endret av gamer73
Skrevet

Grendal, omtrent hvor mange stacks med runecloth, og ca hvor mye gull har du brukt på å bli exalted med darnassus? (litt off topic men også litt on topic)

Skrevet

jeg antar jeg har brukt mellom 900-1000g på å føre inn runecloth.

Fant Krol blade som jeg solgte for 810g, så jeg mangler 400g før jeg kan kjøpe katten.....

Skrevet (endret)

Mistsaber ftw \o/

Regner med jeg får min til helga. Over 1 måned har jeg vært lvl 60 nå å har enda ikke skaffa epic mount. Men trur og håper det blir til helga.

Hvis du skal ha en vanlig liten pus så tar du enten Striped hvit eller svart :]

Endret av JokuM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...