Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Etter han har dottet opp og brukt mye tid kanskje til og med en bolt

Firespells kunne han uansett ha brukt så mana og tid er tapt.

Suger for Sp da.

 

agony er instant cast, så hvis den er resisted så.. immolate :p Corruption også er instant for de fleste. Det som er verst er at fear/dc er shadow. Og ja.. affliction locks er shadow mest - jeg tenkte ut i fra destro. Og SR - det er hva jeg skal bruke neste gang jeg ser en SP! Dammit - du har rett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starta (enda) en ny alt her fordagen, og siden jeg ikke hadde noen lock fra før av, falt valget på denne. Går svinaktig fort. :)

 

Har et spørsmål om affliction-build, som er det jeg har valgt å levle med, jeg ser nesten alle tar kun 3/5 i Supression. Er det noen spesiell grunn til det? Smalt 5 poeng in der jeg, men har forskjellen fra 6-10% ikke så mye å si?

Per nuh, ser talent-treet mitt slik ut. (har hoppa over CoX foreløpig da jeg ikke har sett noen spesiell bruk for den hittil annet enn kanskje i PvP)

Lenke til kommentar
Starta (enda) en ny alt her fordagen, og siden jeg ikke hadde noen lock fra før av, falt valget på denne. Går svinaktig fort. :)

 

Har et spørsmål om affliction-build, som er det jeg har valgt å levle med, jeg ser nesten alle tar kun 3/5 i Supression. Er det noen spesiell grunn til det? Smalt 5 poeng in der jeg, men har forskjellen fra 6-10% ikke så mye å si?

Per nuh, ser talent-treet mitt slik ut. (har hoppa over CoX foreløpig da jeg ikke har sett noen spesiell bruk for den hittil annet enn kanskje i PvP)

 

 

Grunnen til at noen has 3/5 surpression i en lvl spec er muligens nightfall or imp Corr. (jeg hadde satt poeng der i allefall)

 

 

CoEx er bra for kiting (dersom du f eks skal soloe en elitemob) Men absolutt ikke noe "must"

Lenke til kommentar
Starta (enda) en ny alt her fordagen, og siden jeg ikke hadde noen lock fra før av, falt valget på denne. Går svinaktig fort. :)

 

Har et spørsmål om affliction-build, som er det jeg har valgt å levle med, jeg ser nesten alle tar kun 3/5 i Supression. Er det noen spesiell grunn til det? Smalt 5 poeng in der jeg, men har forskjellen fra 6-10% ikke så mye å si?

Per nuh, ser talent-treet mitt slik ut. (har hoppa over CoX foreløpig da jeg ikke har sett noen spesiell bruk for den hittil annet enn kanskje i PvP)

 

 

Grunnen til at noen has 3/5 surpression i en lvl spec er muligens nightfall or imp Corr. (jeg hadde satt poeng der i allefall)

 

 

CoEx er bra for kiting (dersom du f eks skal soloe en elitemob) Men absolutt ikke noe "must"

 

3/5 Suppression er der fordi 1/5 kommer etter 2/2 Imp. DS og 2/2 Soul siphon, 2/5 kommer etter 1/5 Shadow embrace, Siphon life og CoEx. Du åpner talentet på lvl25, og det er lite vits i å ha poeng der før du kommer litt opp i levelene og får en del +dmg.

Lenke til kommentar
3/5 Suppression er der fordi 1/5 kommer etter 2/2 Imp. DS og 2/2 Soul siphon, 2/5 kommer etter 1/5 Shadow embrace, Siphon life og CoEx. Du åpner talentet på lvl25, og det er lite vits i å ha poeng der før du kommer litt opp i levelene og får en del +dmg.

 

Shadow Embrace.. dunno.. har alltid set på det som et waste av talent point, put det i noe som gjøre dps høyere :p 1% physical damage.. som level spec og clothie er vel ikke akkurat fysisk skade det du bør utsette deg før. Det kan gjøre noe forskjell for tank på enkelte raidbosser, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene.

 

Shadow Embrace

 

"Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)"

 

KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace

 

1/5 Shadow Embrace er gjerne brukt i PvP, for å legge på en ekstra debuff på fienden, noe som gjør det veldig slitsomt å dispelle.

 

Ja.. den er udiskutabel :D

Lenke til kommentar
1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene.

 

Shadow Embrace

 

"Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)"

 

KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace

 

Soul Siphon Rank 2

Increases the amount drained by your Drain Life spell by an additional 4% for each Affliction effect on the target, up to a maximum of 60% additional effect.

 

Altså: Har man på Shadow's Embrace så får man 4% ekstra på Drain Life :)

Lenke til kommentar
1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene.

 

Shadow Embrace

 

"Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)"

 

KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace

 

Soul Siphon Rank 2

Increases the amount drained by your Drain Life spell by an additional 4% for each Affliction effect on the target, up to a maximum of 60% additional effect.

 

Altså: Har man på Shadow's Embrace så får man 4% ekstra på Drain Life :)

 

Jeg har vært destro for lenge..

Lenke til kommentar
1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene.

 

Shadow Embrace

 

"Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)"

 

KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace

 

Soul Siphon Rank 2

Increases the amount drained by your Drain Life spell by an additional 4% for each Affliction effect on the target, up to a maximum of 60% additional effect.

 

Altså: Har man på Shadow's Embrace så får man 4% ekstra på Drain Life :)

Det ble vel strengt talt nerfet? Eller er det jeg som husker -veldig- feil?
Lenke til kommentar

Har blitt litt usikker på valget av Spellstrike vs. Battlecast som warlock. Tanken er å være Solo-Affliction på 70 og geare mot Karazhan, samt skaffe honor for å få tak i våpen og muligens off-hand. Selv mener jeg Spellstrike er tingen, men bør jeg vurdere Battlecast også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...